WHEM Lilly Waregem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben er de laatste jaren al enkele keer geweest. Als de klik goed is, is het wel een toffe dame. Meningen zijn wel wat verdeeld zo te zien.
Ik vind ze prijs/kwaliteit zeker niet slecht.
 
Geen goede ervaring. Hygiëne niet al te best en alles behalve vriendelijk. Je mag haar bijna niet aanraken. Vervelende eigenschap voor iemand met dergelijke activiteit...
 
Ik ben er al 4 keer bij geweest en nog nooit teleurgesteld. Over de hygiëne kan ik zeker niets fout zeggen. Vorige week nog een keer bij haar langs geweest en ik heb het me niet beklaagt. Ze ontvangt nu twee weken in Deinze. Bij het binnenkomen was ze direct enthousiast en begon ze me lekker te tongen. Rap mijn kleren uit en het bed op. Ze begon me een beetje te plagen waarna ze overging naar een lekkere pijpbeurt. Daarna heb ik haar lekker lang gebeft. Waar ze duidelijk van genoten heeft. Dan lekker neuken en nadien een massage ( die iets minder was) Ze stelde dan een tweede rondje voor wat ik zeker niet heb geweigerd. Nog eens lekker klaar gekomen en het uur was al ruim voorbij. Lilly is niet de knapste maar als ze in de buurt is wil ik er altijd wel een keer gaan genieten. Voor mij een toppertje. Smaken verschillen zeker.
 
Quote uit haar adv:

After much thought, I decided to leave Belgium and move home on Hungary
Until February 18, I will be available only in Hasselt!!!
After I will say goodbye U!!!!


Spijtig was er graag eens langs geweest mocht ik daar in de buurt moeten zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan