Recensie Lily, Apeldoorn 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alfalover156

Newbie
6
28/09/21
6
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8820607-lily
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog zeer weinig recensies geplaatst ondanks dat ik aardige tijd aan het wandelen ben. Toch maar eens de moeite om iets te delen met de medewandelaars!
Gisteren een bezoekje gedaan aan lily te Apeldoorn. Stonden paar recensies op kinky (voor wat het waard is). Een van de reviewers had al aardig wat gepost dus dat gaf voldoende 'vertrouwen'.
Whatsappen ging vlot en werd duidelijk beantwoord. Ik kreeg goed duidelijk wat er standaard in het pakket zat bij een half uurtje. Dit was aardig uitgebreid vond ik. Pzc + cim + frenchkiss+ intiem voor €100,- zie je momenteel nergens. Hier nog even dubbel op gecheckt, maar ze gaf aan dat dit klopte.
Afspraak gemaakt voor volgende dag. Goede instructies en makkelijk te vinden, discreet genoege toegang, parkeren (betaald) in de buurt.
Ze deed open in normale kleding en is dame van foto. Dit was mijn eerste keer met een chinese dame dus was zeker opgewekt. Ze liep me voor (via lift) naar appartement. Al snel duidelijk dat communicatie erg lastig werd. Slecht (geen) engels, ze gaf aan wel spaans te kunnen. Geen idee dat ken ik dan weer niet. Ze ontdeed zich al snel van al haar kleding, waarbij ik aangaf rustig aan te doen. Ik hou van uitpakken.... Ze doet aan soort van tongzoenen, maar spectaculair is dat niet. Ze lijkt weinig plezier te beleven en voelde al snel erg plichtmatig. Pijpen deed ze teder en voelde wel goed, deep werd het zeer zeker niet. Ook viel het me op dat bij elk beetje vocht snel een keukenroldoekje werd gepakt.
Dan haar maar eens onderzoeken. Ze heeft grote borsten (nep?) tov haar kleine lijf. Ze is overigs niet skinny. Haar kutje is kaal en ze laat me gewoon mijn gang gaan, weinig respons. Ze is niet overdreven klein of krap beneden viel me op. Nog even een poging tot wat dieper pijpen strand.... Dan maar het rubber erom. Wel nog even gevraagd of ik in haar mond mag komen, waarmee ze instemd. Ze gaat na het omdoen van condoom met haar kont omhoog naar me toe zitten. Lijkt me duidelijk wat de bedoeling is. M'n lul verwijdend redelijk eenvoudig in haar kutje, wat me meevalt. Maar ook hier weinig feedback. Op haar rug en maar eens lekker doorpompen. Ook dat "ondergaat' ze. Het voelt allemaal net niet ok....gezicht opzij en grimassen van pijn??? Ik weet niet voelde net niet comfortabel allemaal. Gevraagd het maar af te maken en al pijpend heb ik haar mond behoorlijk vol gespoten. Dat deed ze keurig, maar zonder plezier. Snel weer doekje en zij naar het toilet voor uitspuigen en mondwater. Ik ondertussen in de kleren, had het wel gezien.
In 20 min weer buiten met gemengde gevoelens. Chinees kan van het lijstje...dat wel. Herhaling voor mij niet.
 
Nog zeer weinig recensies geplaatst ondanks dat ik aardige tijd aan het wandelen ben. Toch maar eens de moeite om iets te delen met de medewandelaars!
Gisteren een bezoekje gedaan aan lily te Apeldoorn. Stonden paar recensies op kinky (voor wat het waard is). Een van de reviewers had al aardig wat gepost dus dat gaf voldoende 'vertrouwen'.
Whatsappen ging vlot en werd duidelijk beantwoord. Ik kreeg goed duidelijk wat er standaard in het pakket zat bij een half uurtje. Dit was aardig uitgebreid vond ik. Pzc + cim + frenchkiss+ intiem voor €100,- zie je momenteel nergens. Hier nog even dubbel op gecheckt, maar ze gaf aan dat dit klopte.
Afspraak gemaakt voor volgende dag. Goede instructies en makkelijk te vinden, discreet genoege toegang, parkeren (betaald) in de buurt.
Ze deed open in normale kleding en is dame van foto. Dit was mijn eerste keer met een chinese dame dus was zeker opgewekt. Ze liep me voor (via lift) naar appartement. Al snel duidelijk dat communicatie erg lastig werd. Slecht (geen) engels, ze gaf aan wel spaans te kunnen. Geen idee dat ken ik dan weer niet. Ze ontdeed zich al snel van al haar kleding, waarbij ik aangaf rustig aan te doen. Ik hou van uitpakken.... Ze doet aan soort van tongzoenen, maar spectaculair is dat niet. Ze lijkt weinig plezier te beleven en voelde al snel erg plichtmatig. Pijpen deed ze teder en voelde wel goed, deep werd het zeer zeker niet. Ook viel het me op dat bij elk beetje vocht snel een keukenroldoekje werd gepakt.
Dan haar maar eens onderzoeken. Ze heeft grote borsten (nep?) tov haar kleine lijf. Ze is overigs niet skinny. Haar kutje is kaal en ze laat me gewoon mijn gang gaan, weinig respons. Ze is niet overdreven klein of krap beneden viel me op. Nog even een poging tot wat dieper pijpen strand.... Dan maar het rubber erom. Wel nog even gevraagd of ik in haar mond mag komen, waarmee ze instemd. Ze gaat na het omdoen van condoom met haar kont omhoog naar me toe zitten. Lijkt me duidelijk wat de bedoeling is. M'n lul verwijdend redelijk eenvoudig in haar kutje, wat me meevalt. Maar ook hier weinig feedback. Op haar rug en maar eens lekker doorpompen. Ook dat "ondergaat' ze. Het voelt allemaal net niet ok....gezicht opzij en grimassen van pijn??? Ik weet niet voelde net niet comfortabel allemaal. Gevraagd het maar af te maken en al pijpend heb ik haar mond behoorlijk vol gespoten. Dat deed ze keurig, maar zonder plezier. Snel weer doekje en zij naar het toilet voor uitspuigen en mondwater. Ik ondertussen in de kleren, had het wel gezien.
In 20 min weer buiten met gemengde gevoelens. Chinees kan van het lijstje...dat wel. Herhaling voor mij niet.
Thanks voor je mooie recensie Alfalover! Hoe is haar postuur? In de advertentie foto's lijkt haar buik erg plat en slank, maar uit jouw verhaal maak ik op dat dat niet meer het geval is?
 
Thanks voor je mooie recensie Alfalover! Hoe is haar postuur? In de advertentie foto's lijkt haar buik erg plat en slank, maar uit jouw verhaal maak ik op dat dat niet meer het geval is?
Tja, buikje is niet superplat maar kan er mee door. Skinny is ze niet, ze is gewoon goed gevormd en klein. Door haar fornaat valt elk beetje meer misschien op.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8820607-lily
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Via Kinky bij Lily in Apeldoorn terechtgekomen. Het app contact verliep makkelijk en de afspraak was snel gemaakt. Via whatsapp verder naar het adres geleid. Deze Chinese dame komt je zelf ophalen bij de ingang van de appartementen. Vervolgens samen naar het luxe appartement, ziet er allemaal erg netjes uit.

Na het betalen van de euro's voor de afgesproken tijd gaan bij Lily direct de kleren uit, zij stond er al naakt terwijl ik de knoopjes van mijn shirt nog aan het losmaken was.

Eerste indruk: mooi lichaam, iets een buikje maar niet hinderlijk. Eigenlijk wel lekker anders was het wellicht erg skinny geworden want ze is nog geen 1.60m. In de advertentie staat cupmaat c. Ik denk niet dat ze dat redt, maar een grote cup b is het volgens mij zeker. In ieder geval heerlijke zachte borsten met tepels waaraan je ziet dat ze klaar is voor actie.

Ze vroeg of ok mij eerst wilde opfrissen en dat vind ik altijd een prima begin, zeker als blijkt dat Lily meegaat naar de badkamer.

Een goed begin en Lily begint je met haar zachte handen lekker in te zepen, een heerlijk gevoel en dat was ook te merken aan mijn pik die ging gelijk in gestrekte stand.

Voor en na het douchen ook de hele tijd lekker tongzoenen. Ik had om een gfe gevraagd en had de indruk dat zij dat ook leuk vindt.

Na enige tijd vond Lily het tijd dat ik op bed ging liggen, al zoenend ging zij vervolgens naar onderen waar het zoenen overging in pijpen. Hier heeft ze een andere werkwijze dan de meeste andere dvp's. Verwacht van haar niet dat je hele pik het mondje in gaat en al helemaal geen dt. Ze richt zich puur op de eikel en ik moet zeggen dat het mij prima bevallen is. Na enige tijd, net op tijd, Lily op haar rug gelegd en haar lichaam verder verkend. Van haar borsten verder naar beneden en haar heerlijk mogen beffen. Heerlijk poesje en ik voelde elke centimeter van haar kleine lijfje hevig trillen toen ze klaarkwam. Zij complimenteerde en bedankte mij voor de befbeurt.

Nu was het tijd voor het intieme gedeelte. Eerst cowgirl waarbij ik een mooi uitzicht op haar had en waarbij ze ook regelmatig dichtbij kwam om te tongzoenen. Maar ook haar borsten voelden lekker aan tijdens deze rit. Daarna nog wat andere standjes waarbij opviel dat bij de standjes waar haar inbreng nodig was zij goede inzet toonde maar bij de standjes waar het van mij moest komen zij er maar "een beetje bijlag".

Uiteindelijk heeft zij me heerlijk klaargepijpt en heb ik haar mondje lekker volgespoten.

Lily is nu twee/drie maanden in Nederland en dat merk je wel aan de communicatie. Ze probeert wel te communiceren maar haar Engels is erg gebrekkig. Als ik het goed begrepen heb is zij met haar ouders mee gekomen naar Nederland. Ik heb geen idee wat ze in China gedaan heeft maar ze is naar mijn mening zeker geen doorgewinterde dvp.

Ik heb met haar een gezellig en lekker uurtje gehad maar denk niet dat ik nog eens op bezoek ga. In ieder geval kan ik nu een Chinese dame van mijn bucketlist halen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8820607-lily
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had al een paar keer wat gelezen over Lily. Niet goed en niet slecht. En omdat ik wel van Chinees hou, wilde ik het zelf ervaren.

De ontvangst was in het centrum van Apeldoorn, maar mooi discreet in een modern appartementencomplex. Betaald parkeren was om de hoek.

Lily zelf is een leuke verschijning. Ze gaat vlot uit de kleren na binnenkomst en samen douchen is standaard. De eerder genoemde opmerkingen in recensies kan ik bevestigen. Ze spreekt nauwelijks Engels, na iedere actie veegt ze d'r mond af met een doekje en er komt weinig reactie van d'r. Dat vond ik wel minpuntjes. Verder is ze wel fris, ook van onderen en heeft ze een mooi stel borsten (wel fake, maar vreselijk goed gedaan, je merkt het niet). Ze heeft een lekker lijf en ik mocht overal aanzitten. Pijpen deed ze erg goed. Uiteindelijk met condoom afgemaakt in missionaris.

Saillant detail, ze spreekt vloeiend Spaans. Als je dat een beetje kunt, kun je echt met d'r lachen en een leuk gesprek hebben. Helaas kwam ik er pas achter toen we bijna klaar waren.
Geen herhalingsgevaar, maar wel genoten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan