Recensie Lily, Hoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sim0n

Wandelaar
28
20/04/22
16
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar bieren in de kroeg toch maar besloten om een poging te wagen bij " de gang van Kriss", zoals ik ze noem.

Twee keer positief met Raisa en Monique en één keer mijn beurt voorbij laten gaan.
Deze keer deed een kortharige blond meisje de deur open en stelde zich voor als Lily.

Het werd een heel leuk uurtje, waarin we hebben gelachen en hebben geneukt. Aan het eind was de stand 1-1, en dat gaf een heel goed gevoel.
Nog geen link op Kinky.
 
Na een paar bieren in de kroeg toch maar besloten om een poging te wagen bij " de gang van Kriss", zoals ik ze noem.

Twee keer positief met Raisa en Monique en één keer mijn beurt voorbij laten gaan.
Deze keer deed een kortharige blond meisje de deur open en stelde zich voor als Lily.

Het werd een heel leuk uurtje, waarin we hebben gelachen en hebben geneukt. Aan het eind was de stand 1-1, en dat gaf een heel goed gevoel.
Nog geen link op Kinky.
Aan zo een recentie heeft niemand wat zonder link.
 
Ik begrijp wat Sim0n bedoelde.
Het is een bekende locatie in Hoorn, waar Kriss, Raisa, en diverse andere Oekrainse en Russische dames ontvangen.
Als je echter met een van deze dames af spreekt, kan het ook maar zo zijn, dat een andere de deur open doet.
Dat had ik ook een tijdje terug.
Voor de tweede keer met Kriss afgesproken dacht ik, die was echt top.
Echter werd er opengedaan door ander, die ik als Esmeralda kende.
Daar had Ik totaal geen herhalingsgevaar bij opgelopen.
Haar een foto van Kriss getoond en gezegd, deze of ik ga weer.
Toen klopte Esmeralda op een andere kamerdeur, en kwamen Kriss en Raisa tevoorschijn.
Uiteindelijk toch een super lekkere date met Kriss gehad. 😜
 
Ok je schrijft dat je Sim begrijpt, jij kent die gang van Kris. Toch blijft het een vreemd verdienmodel, klanten die de gang kennen gaan wel of niet op herhaling maar nieuwe klanten gaan er nooit naartoe.
Die dames zullen niet veel verdienen.
Jullie kunnen toch wel wat vertellen zonder allerlei privé overtredingen te maken?
 
Die Raisa is inderdaad een vriendin van Kriss die ik ook gezien heb op dat adres in Hoorn.
Kan moeilijk het adres hier gaan plaatsen, daar wordt niemand blij van.
Ik weet niets van die gang, ben er bij toeval een paar keer terecht gekomen.
Die Esmeralda is een hele andere, zit ook op een andere locatie.
Als je daar afspreekt krijg je niet het meisje van de foto's, maar een dikke latina met een boel vlieguren. 😆
De Esmeralda die ik bedoelde heet nu Andavia🤔
Was geen succes overigens.
Kriss adverteert nu in Oosterleek.
Ze heeft haar uurtarief 50 euro opgehoogd.
Ik had in ieder geval 2 hele fijne dates met haar.
Lieve meid, die oprecht genoot en goede service leverde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan