Recensie Lily, New Asian Girl Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.256
14/12/21
6.750
29
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1974358-lily#overview
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen week viel er een afspraak uit en moest ik wat tijd zien te doden. Dus maar eens even op Kinky gekeken of er nog een leuke dame in de buurt zat die ook nog wat tijd had. Lily zat binnen een kwartiertje afstand, reageerde vlot dus de afspraak was snel gemaakt.

Bij aankomst via wat foto's via de app binnengeloodst en het is inderdaad de dame van de foto's. Ontvangen met een geile tongzoen dus vol vertrouwen op een leuk uurtje afgerekend en me uitgekleed. Afgesproken was dat we eerst samen even zouden douchen maar dat kon niet. Voor mij was het niet noodzakelijk want ik was fris gewassen maar ik vindt samen onder de douche of lekker gewassen worden wel een fijne start.

Dan maar op bed plaats genomen en ze begon eerst mijn benen te masseren, beetje verbaast liet ik haar even begaan maar na een paar minuten begon het te vervelen. Het was een beetje knijpen en wrijven en daar was ik niet voor gekomen. Via de vertaalapp gevraagd of ze nog andere specialiteiten had en toen begon ze met pijpen. Dat kan ze lekker en hield het lang vol maar helaas zonder veel variatie. Ze ging ook tussen mijn benen zitten dus ik kon nergens bij en beetje vreemd maar de bh bleef aan. Weer via de vertaalapp gevraagd of die bh ook uit kon gebeurde dat maar ze schaamt zich een beetje voor haar kleine tietjes. Nog gezegd dat daar geen enkele reden voor was maar vanaf dat moment was ze anders. Tongzoenen kon niet meer, er ging een condoom om en met een kwak glijmiddel kwam ze bovenop me zitten en met een hoop gekreun vond ze het zogenaamd wel fijn. Daar werd mijn kleine niet harder van zal ik maar zeggen en heb het uiteindelijk zelf maar met de hand afgemaakt. Weer schoongemaakt met een paar doekjes en zou wou de tijd nog volmaken met een massage. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt en zodoende stond ik na 50 minuten weer buiten.

Zoals gezegd, het is de dame van de foto's en ze is hartstikke aardig en ze doet haar best maar we hadden gewoon geen klik. En als er dan ook een taalbarrière is, is er voor mijn geen herhalingsgevaar. Bij wel een klik kan ik daar wel doorheen kijken.

Terug
Bovenaan Onderaan