Recensie Lily, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.450
19/07/21
2.226
16
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150

Vandaag zag ik opeens haar adv. Ik vond haar zo'n mooi koppie hebben. Prachtige ogen. Ze had heel veel weg van een Chinees vrouwtje met wie ik jaren geleden een ONS had gehad en op wie ik daarna smoor was geworden.

Dus ik moest met haar afspreken, ik moest haar gewoon neuken. Nou, afspraak proberen te maken, ik moest een foto sturen want ze was bang dat ik een zwarte man was. Toen ik geen foto op wilde sturen, startte ze plotseling een videochat. Je spreekt dus met de dame zelf en niet met een planner. Dat is trouwens nieuw: dat die Chinezen allemaal eerst een foto of videochat willen. :unsure:

Afspraak gemaakt, maar toen ging het heel raar: terwijl ik onderweg was opeens afbellen en de afspraak verzetten met allerlei smoesjes. Zeker een andere klant tussendoor gepiept. Ik pikte dat niet en wilde die afspraak door laten gaan. Nou, dat kon uiteindelijk gelukkig.

Ik kwam in een appartementje in het Oude Noorden. Ze vroeg meteen of ik er nog een uur aan wilde plakken. Nou, we houden het lekker op één uurtje.

Het is absoluut de dame van de foto's met een ontzettend knap en lief koppie, mooie Chinese oogjes. Gitzwart haar, volgens mij wel geverfd. 26 jaar staat er in de adv. Nou, plus ongeveer 20 jaar. ;)

Leuke klik met haar. Koek en ei. Lekkere babbel, beetje gelachen.

Eenmaal uit de kleren zag ik twee enorme tetters, niet door de beste chirurg gemaakt. Van het beffen was ik niet zo stuk, niet zo'n fijn geurtje, dus zelf maar snel gaan liggen. Ik kreeg een prima en lange pijpbeurt zc.

Daarna rubbertje eromheen en actie. Cowgirl met zoenen was niet slecht en toen in missionaris verder. Hou er wel rekening mee dat ze een rookster is. Na een tijdje begon ze van: klaarkomen, klaarkomen. Ik heb me toen maar laten gaan en heb het rubbertje gevuld.

Na de actie nog even gelegen en toen gedoucht in een behoorlijk afgeleefd badkamertje.

Ze vroeg of ik morgen weer terug wilde komen. Nou, dat weet ik nog niet, hoor. Ik stond na een uurtje weer buiten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan