Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik kijk naarhet aantal dames in zuidlimburg, een aantal prive huizen , massage salons etc is het aantal recenties hier best laag..hookers is al een tijd dicht maar had verwacht dat er toch wat meer momentum zou komen..

Zijn er nog andere sites waar mogelijk meer info te vinden is ? of mogelijk adresjes van leuke plekjes ? 😁

melkje
 
Wil misschien morgenavond prive68 aandoen, is het enige huis dat open is na 22 uur. Totaltouch enzo sluit om 22 en in vewacht pas te landen om 22 ..
Iemand tips voor een dame ? ik houd van pzc en klaarkomen in mond als finish.

Andere tips ook welkom uiteraard, maar een voor mij nieuwe (en zonder div reviews) dvp thuis ontvangst te testen liever niet op dat tijdstip .. Heb je een betrouwbare tip , shoot.

melkje
 
Wil misschien morgenavond prive68 aandoen, is het enige huis dat open is na 22 uur. Totaltouch enzo sluit om 22 en in vewacht pas te landen om 22 ..
Iemand tips voor een dame ? ik houd van pzc en klaarkomen in mond als finish.

Andere tips ook welkom uiteraard, maar een voor mij nieuwe (en zonder div reviews) dvp thuis ontvangst te testen liever niet op dat tijdstip .. Heb je een betrouwbare tip , shoot.

melkje
Als ik goed gepijpt wil worden in Limburg dan ga ik altijd naar Gloria die bij prive 68 werkt
Doet ook cim
 
Ik had nog gepoogd mijn post te bewerken maar dat was niet gelukt blijkbaar.. Mijn bedoeling was om prive 11 aan te doen, daar die tot 23 open zijn… sorry voor de verwarring..
 
Ik had nog gepoogd mijn post te bewerken maar dat was niet gelukt blijkbaar.. Mijn bedoeling was om prive 11 aan te doen, daar die tot 23 open zijn… sorry voor de verwarring..
Ben wel benieuwd naar jouw ervaring en vooral het aanbod dames. Ben zelf een jaar of 4 geleden eens bij Sammy geweest. Was voor mij niet voor herhaling vatbaar. Emily ziet er wel veel belovend uit...
 
Ik had nog gepoogd mijn post te bewerken maar dat was niet gelukt blijkbaar.. Mijn bedoeling was om prive 11 aan te doen, daar die tot 23 open zijn… sorry voor de verwarring..
Prive no 11 ben ik lang geleden een keer geweest.
De vrouwen die aanwezig waren waren destijds volgens mij wel een stuk jonger dan bij prive 68.
Geen idee hoe dat nu zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan