Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond nog afspraak gemaakt voor dame in Lanaken. Ga even pinnen en alle pinautomaten in NL buiten gebruik. Schijnt vanaf december als veiliheidsmaatregel tussen 23.00 en 07.00 te zijn. GRR.
Pinnen Belgie dan maar. Zitten allemaal binnen en kom je niet aan.
Sta ik langs de weg een pin op te zoeken en dame bericht te sturen, schijnen 2 zaklampen naar binnen. Wat zijn wij hier aan het doen en mogen we even id zien. Checken en dan de vraag waarom moet je nu geld pinnen. Tja daar sta je dan.
 
Ze is ook al Australische en Nieuw-Zeelandse geweest, bovendien worden (een deel van) haar foto's gebruikt om gangbangs (her en der in vooral Haspengouw) aan te prijzen
Inderdaad dat is correct!Alleen de foto's komen helemaal al niet overeen met de werkelijkheid!Reken toch zeker +20kg.Inderdaad aanwezig op de GB's daar het dan ook mee gezegd.Blijf er weg van de GB's veel fake gedoe,eerlijkheid heel ver te zoeken.Dat zal bij die dame ook wel het geval zijn.
 

Iemand bij haar geweest? Ze adverteert onregelmatig en telkens zeer kort op de bal... Plannen is zo goed als onmogelijk...
 
Inderdaad dat is correct!Alleen de foto's komen helemaal al niet overeen met de werkelijkheid!Reken toch zeker +20kg.Inderdaad aanwezig op de GB's daar het dan ook mee gezegd.Blijf er weg van de GB's veel fake gedoe,eerlijkheid heel ver te zoeken.Dat zal bij die dame ook wel het geval zijn.
De dame is dus een werelburger 😁😁
 
iemand ervaring met Ann in kortessem?

21-10-2021

Gisteren uiteindelijk dan toch afspraak gelukt voor vandaag. Je kunt vanaf 09.00 terecht, maar dat vond ik toch beetje vroeg. Gebeld en afspraak om 10.00 gelukt. Toch wat eerder vertrokken (mocht van haar) even op de bank gezeten en dan naar boven. Grote dame, zeker bij binnenkomst met hakken aan. zal ik ze maar uitdoen dan ben ik niet zo groot, maar dan nog 1.80. Ze heeft een schoonheidssalon aan huis in een gewone woonwijk dus wat verkeer en bezoek is niet vreemd. Wel hele discrete ingang en zeer mooie locatie/pand. Boven wasje aan wasbak want ik ga daar zo meteen kusjes geven en zo. Begonnen met beetje massage, maar dat trok op niks; beetje wrijven omdraaien nog beetje verder wrijven en dan de rest. PZC beffen vingeren. Beetje buikje dus dat beffen ging liggend wat lastig. "Zal ik ze openhouden" tuurlijk dan kom ik er beter aan. daarna zonder klaargepijpt, maar ze slikt niet. Daarna wasje op de badkamer, douche was niet nodig. Teller begon pas te lopen vanaf de slaapkamer. Dat is wel goed; lekker op het gemak. Of ik terugga weet ik nog niet. De foto's kloppen wel, maar zijn beetje geflatteerd. Afstand tov geleverde diensten/prijs is redelijk maar niet meer dan dat. Uurtje incl € 150 https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ann-prive.html Ontvangst is in Wellen in de buurt van Kortessem. Grote voordeel is je met de dame gewoon Vlaams kunt klappen... Ze vertelde dat ze ook op SJ staat, maar na de procedure om te legitimeren daar ging afhaken. (bewerkt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan