Recensie Aylin Genk - Queen of the blowjob 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bart87

Newbie
2
29/04/22
1
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-im-queen-for-blojob-youre-new-to-your-city.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik wandel nu al een 13j of zo, al veel goede en slechte ervaringen gehad maar qua slechte spant deze toch wel de kroon... Op de foto's lijkt ze een zeer knappe verschijning en als ze deur open doet ziet ze er ook best goed uit, tot de kleren uitgaan.. Ze heeft gigantische striemen op haar buik van een zwangerschap, een groot litteken van een keizersnede en haar borsten zijn leeg en hangen er maar wat bij.. Mijn goesting was direct over maar had al betaald dus ben maar gebleven, beter niet gedaan..

Douchke genomen, op bed gaan liggen, van zoenen was niets aan en van PZC nog minder, terwijl ze wel enkel dit vermeld in haar advertentie.. Queen of the blowjob is ook al een fabeltje, bijna niets gevoeld, begon zelfs te verslappen. Dan maar overgegaan tot de sex, een heel kwak vol glijmiddel in haar poes en is ze op me komen zitten en me toch wel actief beginnen te berijden, vroeg of ze doggy wou maar dit ging blijkbaar niet wegens een operatie die ze heeft gehad, de enige positie die nog kon was op haar rug dus ok, dit dan. Toen mocht ik niet te hard doorstoten en moest het rustig aan doen.. heb me dan maar ingehouden om me uiteindelijk zelf klaar getrokken.

Ze heeft me daarna nog een korte massage gegeven die best wel ok was.

Herhalingsgevaar: 0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan