Algemeen reis naar Filipijnen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik blijf 3 weken en natuurlijk ga ik wandelen, afspraken zijn gemaakt en natuurlijk ga ik met het vliegtuig... via hong kong
mijn achterliggende vraag was meer, waar ga je naar toe. Maar ik lees nu dat je nu al contacten hebt gelegd? Via FilipinoCupid of anders?
En ik ben vooral benieuwd naar de gebieden aangezien ik tegenwoordig alleen maar slechte verhalen over Angeles lees... En ben zelf van plan begin volgend jaar eens een wandelrondje daar (als variatie op Thailand) te doen.
 
Eind april eindelijk terug kunnen het vliegtuig nemen naar Manila.
Met Finnair gevlogen eerste maal.
Goede connectie via Singapore.
Aangekomen middernacht Manila time.
Lokale Sim card aangeschaft.
Taxi genomen naar Hotel Kimberly (goed 3* ) en dichtbij LA Cafe.
Na check in en douchen rond 1 s'nachts de straat op naar LA cafe.
Daar aangekomen iets besteld om te drinken.
En rustig te tijd genomen om alle te verkennen.
Mij boven neergezet en een leuk ding gespot.
Was zéér rustig,1ste maal in vele jaren dat ik gewoon kon rondlopen, zonder te moeten opletten ,waar ik liep.
Leuk ding mij ook opgemerkt.
Nog altijd dezelfde standaard vragen (wer u from, you like me, etc ..)
Dan de hoofdvraag : how much.
Up to you sir.
Probeer 2000 st of 3500 tot morgenmiddag.
Geen discussie until tomorrow 3500 (65 EU )
In hotel samen opgefrist en de festiviteiten begonnen.
Zeer lekker mondeling examen en zeer enthousiast.
1ste ronde was zeer goed.
Wat gerust en gebabbeld (corona erg genoeg voor de modale filipijn, verkiezingen etc..)
Was nog niet uitgeblust dus ronde 2 gestart lekker doggy en zij mij bereden tot hoogtepunt.
lekker in slaap geraakt en rond 9 u wakker met odol.
Wat gekust gestreeld en 69 lekker hoogtepunt.
Daarna het moeilijkste deel, afscheid.
I like you can i see you can perform whatever you like.
Sorry meid.
Uiteindelijk 4500 peso gegeven en bye bye.
Op naar Robinson mall voor wat te eten en hopelijk nog freelancers rond hoofdingang.
Eten vinden geen probleem helaas geen freelancer te bespeuren.
Terwijl ik mijn ice tea drink komt er een Aussie naast mij zitten.
Geraken aan de praat en jawel pussy talk.
Hij blijkt er te wonen en werken en raad mij de app DATE IN ASIA en Tinder te installeren.

Moet eerlijk toegeven nog nooit gedaan hij helpt mij installeren en zegt dat je in je profiel enkel moet zetten "OPENMINDED".
Ok zogezegd.
Nog wat ant praten en vergeten mijn geluid af te zetten.
Amai wat gebeurd er mijn ,geluid stopt niet meer van inkomende berichten.
De Aussie grijnst voldaan, ya mate the fishes are hooked.
In welgeteld 5 minuten na installatie 24 berichten op Tinder en 12 op DIA.
Miljaar wat is dat hier.
Allemaal openminded girls om te spelen.
Om het kort te houden.
Met 4 gespeeld in Manila
Vlucht naar Cebu speciaal genomen om daar ook in1 week met 3 verschillende te wippen gelijk konijnen.
Nog een vlucht genomen naar Davao.
Daar in 4 dagen 2 lekkere pinays suf genaaid mezelf incluis.
Qua prijzen bijna géén enkele wou geld, wel naar mall om eens te shoppen ,resto en cinemake.
Enig nadeel willen bijna graag verder afspreken, gewoon zeggen dat je ls openmindend niet settled maar zoekt naar ander lekkers.
Pruilip maar effectief.
Was echt niet normaal.

Hoop dat jullie ook eens de Filipijnen overwegen ipv Thailand.
Mijn persoonlijke mening Thailand is zeker niet slecht .
Maar Filipijnen maar gezapiger en meer rustiger tot je ze in de kamer hebt.
Manila is wel veel vuiler en meer armoede in your face.
Maar nog nooit miserie gehad.
La cafe malate? Dat is toch een van de vuilste meest ouderwetse buurten van manilla.

Ik ga binnenkort terug.

Nu nie om te trippelen .
.
( t zal wel gebeuren)

Maar als je nu verblijft in makati . ( rondom greenbelt)

Toch pak propeller en veiliger.

Of rondom moa ( toegangkelijker ).

Ik ben er nog nooit iets tegengekomen.

Ken het deel waarin je was.

Er zijn in manilla wel een pak buurten die nie hoofdzakelijk veel duurder zijn,
maar wel een pak properder.
 
Hoewel de vraag niet aan mij werd gesteld. Ik heb tijdens mijn reis naar Davao de dames via app gescoord.

Tinder.
OK, ik doe dat in Thailand altijd, maar is best bewerkelijk omdat de locals daar vrij conservatief zijn (niet de BG en FR natuurlijk ;) ) dat kost me wel een aantal weken opbouwen van vriendschap.

Mijn associatie met Tinder is snelle seks.
Ik krijg het idee dat de Filipijnse vrouwen wat makkelijker zijn op seksgebied en je niet eerst een maand vriendschap op moet bouwen voor er wat kan. Of vergis ik me?
 
Heb altijd via Tinder en date in asia zeer gemakkelijk en zonder gezeur achteraf kunnen genieten van hun gezelschap.
Davao is rustige propere stad met hotels in alle prijsklassen.
als je in hun profiel ziet FUN,CASUAL OF NEW FRIENDS ben je bijna zeker dat je kan scoren.
respecteer wel degen die long time relationship willen, die menen het ook.
veel jachtgenot.
ben zeker dat je zal amuseren.
 
OK, ik doe dat in Thailand altijd, maar is best bewerkelijk omdat de locals daar vrij conservatief zijn (niet de BG en FR natuurlijk ;) ) dat kost me wel een aantal weken opbouwen van vriendschap.

Mijn associatie met Tinder is snelle seks.
Ik krijg het idee dat de Filipijnse vrouwen wat makkelijker zijn op seksgebied en je niet eerst een maand vriendschap op moet bouwen voor er wat kan. Of vergis ik me?
Ik heb nooit lang gechat. wees wel duidelijk tegen de meiden. Wat ik altijd deed was zeggen dat ik naar "'new friends" opzoek was... Waar de friendzone in het westen een drama is, is het in PH de fucking Jackpot!! En beloof ze geen gouden bergen....wees eerlijk, dan komt het allemaal goed en geen gezeik achteraf
 
Ik heb een businesstrip naar de Filipijnen. Ik heb enkele dagen vrij en wil graag wat ontspanning.... ;-)
- Ik heb enkele contacten bij freelancers maar wanneer het practische gedeelte aan bod komt, prijsafspraken, dan liggen de prijzen nogal moeilijk. Is er iemand die mij een gemiddelde richtprijs kan geven wat een dame per dag moet kosten ? en is dit negotieerbaar of is dit niet gebruikelijk ?
- een 'dagprijs', is dit dan is dit dan 'LT ', of valt dit onder 'overnachten' ?
- Veiligheid lijkt mij evident, maar hoe loopt dit in de FIlipijnen. Doet men hier volop aan safesex of wordt hier nogal losjes mee omgesprongen ?

Sorry, 't is nieuw voor me. Alvast bedankt om me op weg te helpen.
 
Veiligheid lijkt mij evident, maar hoe loopt dit in de FIlipijnen. Doet men hier volop aan safesex of wordt hier nogal losjes mee omgesprongen ?
Het is een katholiek land, dus sexuele opvoeding staat niet erg hoog op de agenda. Het gebruik van voorbehoedsmiddelen staat ook al niet op de eerste plaats, dus je neemt best je eigen condooms mee en maak er dan ook goed gebruik van.
 
Ik heb een businesstrip naar de Filipijnen. Ik heb enkele dagen vrij en wil graag wat ontspanning.... ;-)
- Ik heb enkele contacten bij freelancers maar wanneer het practische gedeelte aan bod komt, prijsafspraken, dan liggen de prijzen nogal moeilijk. Is er iemand die mij een gemiddelde richtprijs kan geven wat een dame per dag moet kosten ? en is dit negotieerbaar of is dit niet gebruikelijk ?
- een 'dagprijs', is dit dan is dit dan 'LT ', of valt dit onder 'overnachten' ?
- Veiligheid lijkt mij evident, maar hoe loopt dit in de FIlipijnen. Doet men hier volop aan safesex of wordt hier nogal losjes mee omgesprongen ?

Sorry, 't is nieuw voor me. Alvast bedankt om me op weg te helpen.
standaard 3000 per dag + eten en wat shopping
ik reken een 60 a 70 euro allin
nooit geen probleem gehad
laat hun kiezen dan voelen ze zich nog meer gewaardeerd.
en jij wordt nog meer goed gesoigneerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, afgesproken met ladyboys die ik nog niet kende voorheen.

Met sommige ga ik in de toekomst zeker nog afspreken.

Ook een meisje die ik al ken sinds 2012 naar mijn kamer laten komen en daar een leuke namiddag mee beleefd.

Ik verbleef in de buurt van Ayala (het shoppingcenter). Ik verbleef in de nieuwe Holliday Inn, op loopafstand van ayala.

Installeer zeker de app GRAB op je smartphone, dit kan handig zijn om een taxi te bestellen.

Van Corona niets meer te merken, wel bij het inchecken onze QR-code gevraagd van de e-health pass. Iedere dag tussen de 33 en 35 graden.
 
Goed, afgesproken met ladyboys die ik nog niet kende voorheen.

Met sommige ga ik in de toekomst zeker nog afspreken.

Ook een meisje die ik al ken sinds 2012 naar mijn kamer laten komen en daar een leuke namiddag mee beleefd.

Ik verbleef in de buurt van Ayala (het shoppingcenter). Ik verbleef in de nieuwe Holliday Inn, op loopafstand van ayala.

Installeer zeker de app GRAB op je smartphone, dit kan handig zijn om een taxi te bestellen.

Van Corona niets meer te merken, wel bij het inchecken onze QR-code gevraagd van de e-health pass. Iedere dag tussen de 33 en 35 graden.
klint goed... ik heb 5 dagen bohol en 5 dagen Davao staan. Benieuwd hoe dat bevalt.

Die Healhtpass heb je die via https://www.philippines-healthpass.com/ gedaan?
 
Ik ga binnenkort voor een paar weken naar de Filipijnen. Het is mijn eerste keer daar en kijk er al enorm naar uit. Zowel de natuurpracht als het andere schoon ;-)

Ik ben aan het rondkijken voor slaapplek in manilla en Cebu en vond meer waard voor mijn geld bij airbnb dan bij hotels. Wat is jullie ervaring? Kan je eenvoudig iemand meenemen naar je airbnb? Zag dat de meeste met bewaking en dergelijke zijn?
Thanks! ik schrijf mijn ervaringen nadien hier neer ;-)
 
Ik ga binnenkort voor een paar weken naar de Filipijnen. Het is mijn eerste keer daar en kijk er al enorm naar uit. Zowel de natuurpracht als het andere schoon ;-)

Ik ben aan het rondkijken voor slaapplek in manilla en Cebu en vond meer waard voor mijn geld bij airbnb dan bij hotels. Wat is jullie ervaring? Kan je eenvoudig iemand meenemen naar je airbnb? Zag dat de meeste met bewaking en dergelijke zijn?
Thanks! ik schrijf mijn ervaringen nadien hier neer ;-)
Mag ik vragen waarom de Filipijnen en niet bijvoorbeeld Thailand ?
Of ben je daar al geweest?
 
Cebu city ben ik jaren geleden in het Quest hotel verbleven prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Was ook kostenloos GFF toen en ligt vlakbij de Ayala mall, tenminste we hebben het inmiddels over ruim 8 jaar geleden hoe ze nu met bezoekers omgaan zou ik voor de zekerheid nog even navragen.
De grote hotels met enorme zwembaden kun je tegen betaling gewoon bezoeken om gebruik te maken van de betere zwem en strand faciliteiten en liggen allemaal op Mactan island waar ook de luchthaven is.
 
Quest hotel is girlfriendly, ook door de drukte , het is een heel druk hotel.
het tegenoverliggende mandarin plaza is minder girlfriendly ook omdat het daar minder druk is en je niet onopgemerkt in de lift kunt verdwijnen.
Er zijn echter heel wat vestigingen van de keten queensland waar je voor een 10 euro een kamer hebt voor een paar uurtjes...
 
inderdaad Thailand ben ik 2 jaar geleden naartoe gegaan. Me uitstekend bevallen en dacht nu eens naar de Filipijnen te gaan. Hou van eilandleven en duiken
Dan zit je op de Filipijnen zeker goed, echter is Cebu city leuk om een dame op te pikken en mee te nemen maar 3 dagen max en je hebt er genoeg van de stad het is bepaald geen Bangkok ofzo.
Ik zou je aanraden als je er een dame hebt gevonden haar mee te nemen richting het zuiden van het eiland Oslob en die kanten daar is het wel echt mooi.
Of pak de ferry naar Bohol voor een aantal dagen zeker mooi om te duiken of te snorkelen daar en een relaxte vibe dat ga je in en rond Cebu city niet vinden.
En blijf vooral ook niet te lang in Manilla hangen want dat is ook een zeer grote tegenvaller voor je denk ik.
 
Quest hotel is girlfriendly, ook door de drukte , het is een heel druk hotel.
het tegenoverliggende mandarin plaza is minder girlfriendly ook omdat het daar minder druk is en je niet onopgemerkt in de lift kunt verdwijnen.
Er zijn echter heel wat vestigingen van de keten queensland waar je voor een 10 euro een kamer hebt voor een paar uurtjes..

Ik ga binnenkort voor een paar weken naar de Filipijnen. Het is mijn eerste keer daar en kijk er al enorm naar uit. Zowel de natuurpracht als het andere schoon ;-)

Ik ben aan het rondkijken voor slaapplek in manilla en Cebu en vond meer waard voor mijn geld bij airbnb dan bij hotels. Wat is jullie ervaring? Kan je eenvoudig iemand meenemen naar je airbnb? Zag dat de meeste met bewaking en dergelijke zijn?
Thanks! ik schrijf mijn ervaringen nadien
Dan zit je op de Filipijnen zeker goed, echter is Cebu city leuk om een dame op te pikken en mee te nemen maar 3 dagen max en je hebt er genoeg van de stad het is bepaald geen Bangkok ofzo.
Ik zou je aanraden als je er een dame hebt gevonden haar mee te nemen richting het zuiden van het eiland Oslob en die kanten daar is het wel echt mooi.
Of pak de ferry naar Bohol voor een aantal dagen zeker mooi om te duiken of te snorkelen daar en een relaxte vibe dat ga je in en rond Cebu city niet vinden.
En blijf vooral ook niet te lang in Manilla hangen want dat is ook een zeer grote tegenvaller voor je denk ik.
Geniet ervan alles is persoonlijk.

Een combo tripelen en cultuur....

Maar als je gaat duiken..

Laat uw dame waar ze is, zeker als je ze nog maar 1 dag / weekkent..

Gedraag je , amuzeer je , wissel geen persoonlijke gegevens uit.

Tenzei je graag elke dag deprisiief loopt.

Ikzelf ik heb er gewerkt, jarenlang voor corona overwinterd.

T is een groot cultuurvershil., ik breek het niet af.

Je zit in een mooi land, om te werken heb je binnen 1 vakgebied , de beste mensen.

Je zit met een vriendelijke deels open , maar zeer rasistise cultuur.


COrrupt? Eigelijk nie. In zaken als je goed onringd bent, is het nie corrupt

De dag dat je de ouders familie ontmoet is de dag dat je niks meer te zeggen hebt.

geniet van de natuurpracht, trippel, neem massages, geniet van de tophotels. Doe je werk. Maar vermeng je niet met localen, en krijg vooral nooit medelijden.

" ako wal perra" zijn een paar tagalog woorden als je die gebruikt heb je nooit koppijn.

Ondhoud altijd" in de filipijnen zijn kinderen de levensverzekering"


tatay nanay, kuya ate,allemaal hunkeren ze naar status. Maar men er zelden voor werken, al de druk legt men bij de volgende generatie,

De kunst bestaat erin een zeker medelijden op te wekken.

DE gouden regel, ongeschreven regel,een buitenlander heeft altijd ongelijk.

Ik zat destijds bonifacio global city,een wijk /of. arrondisement daar zitten meestal beter opgelijde mensen, ing zit er met een cal venter, verschillende grote concerns, als je in zo een context werkt, loop je weinig gevaar, je zit op een hoger niveau.

Als je het systeem doorziet is het een paradijs.

Schattug bruin, verlegen, ergens op ricefarm uren met bus. Dan nog met tricycle..
Kan plezant zijn

maar trap er niet in..

De dochter verlegen is de levensverzekering,
 
Laatst bewerkt:
Een combo tripelen en cultuur....

Maar als je gaat duiken..

Laat uw dame waar ze is, zeker als je ze nog maar 1 dag / weekkent..

Gedraag je , amuzeer je , wissel geen persoonlijke gegevens uit.

Tenzei je graag elke dag deprisiief loopt.

Ikzelf ik heb er gewerkt, jarenlang voor corona overwinterd.

T is een groot cultuurvershil., ik breek het niet af.

Je zit in een mooi land, om te werken heb je binnen 1 vakgebied , de beste mensen.

Je zit met een vriendelijke deels open , maar zeer rasistise cultuur.


COrrupt? Eigelijk nie. In zaken als je goed onringd bent, is het nie corrupt

De dag dat je de ouders familie ontmoet is de dag dat je niks meer te zeggen hebt.

geniet van de natuurpracht, trippel, neem massages, geniet van de tophotels. Doe je werk. Maar vermeng je niet met localen, en krijg vooral nooit medelijden.

" ako wal perra" zijn een paar tagalog woorden als je die gebruikt heb je nooit koppijn.

Ondhoud altijd" in de filipijnen zijn kinderen de levensverzekering"


tatay nanay, kuya ate,allemaal hunkeren ze naar status. Maar men er zelden voor werken, al de druk legt men bij de volgende generatie,

De kunst bestaat erin een zeker medelijden op te wekken.

DE gouden regel, ongeschreven regel,een buitenlander heeft altijd ongelijk.

Ik zat destijds bonifacio global city,een wijk /of. arrondisement daar zitten meestal beter opgelijde mensen, ing zit er met een cal venter, verschillende grote concerns, als je in zo een context werkt, loop je weinig gevaar, je zit op een hoger niveau.

Als je het systeem doorziet is het een paradijs.

Schattug bruin, verlegen, ergens op ricefarm uren met bus. Dan nog met tricycle..
Kan plezant zijn

maar trap er niet in..

De dochter verlegen is de levensverzekering,
Dank voor alle tips. Mogelijk dat ik eens naar Azie op vakantie ga en daar een leuke, dame scoor. Wat ik nu zeg is geen kritiek, maar meer iets wat ik opgemerkt heb in uw verhaal. Uw Nederlandse taal is niet optimaal. Met andere woorden, het verdient verbetering. Mogelijk komt u uit een ander land en is Nederlands niet uw moedertaal. Het was handig geweest als u dat in de tekst had vermeld.
 
Dan zit je op de Filipijnen zeker goed, echter is Cebu city leuk om een dame op te pikken en mee te nemen maar 3 dagen max en je hebt er genoeg van de stad het is bepaald geen Bangkok ofzo.
Ik zou je aanraden als je er een dame hebt gevonden haar mee te nemen richting het zuiden van het eiland Oslob en die kanten daar is het wel echt mooi.
Of pak de ferry naar Bohol voor een aantal dagen zeker mooi om te duiken of te snorkelen daar en een relaxte vibe dat ga je in en rond Cebu city niet vinden.
En blijf vooral ook niet te lang in Manilla hangen want dat is ook een zeer grote tegenvaller voor je denk ik.
Ok top plan. Ik dacht er inderdaad aan om niet lang in de steden te blijven. 1 dag manilla bij aankomst dan vlucht naar cebu. 1 dag in de stad en een scooter huren om rond te rijden op het eiland. Zou inderdaad tof zijn leuk gezelschap te hebben onderweg ;-) Ik ben benieuwd
 
Gisteren, na een lange reis, kwam ik eindelijk aan bij mijn hotel in Makati. Ik had voor mijn vakantie wat onderzoek gedaan op het forum en wist dat ik in de buurt van Burgos Street moest verblijven voor het plezier. Snel een douche genomen, vermoeid en met een jetlag besloot ik toch een biertje te gaan drinken.

Het wandelen door Burgos Street is een ervaring op zich en nogal overweldigend. Dus besloot ik gewoon een biertje te drinken op het terras op de hoek, denkend dat het wel goed zou komen ;-)

Ik was nog niet eens gaan zitten of er zaten al drie meisjes naast me. Eén was behoorlijk aantrekkelijk, de andere twee niet zozeer. Voordat ik het wist, kocht ik drankjes voor ze en werd mij een trio aangeboden. Voordat het uit de hand liep, besloot ik degene met wie ik de beste klik had mee te nemen naar het hotel. Ik moest het aanbod van het trio nog een paar keer afwijzen. Ik denk dat de knapste probeerde de anderen te steunen. Ze was ook het meest betrokken en leuk... Dus betaalde ik de nogal dure rekening, inclusief de barfine van het meisje van 5500 pesos. We stopten eerst nog voor een drankje en hadden een leuke tijd op de kamer en betaalden nog eens 5000 pesos. Misschien wat te veel, maar ik zie het als een leermoment ;-)

We hebben nummers uitgewisseld om misschien vandaag af te spreken, maar ik ben nu geneigd om andere ervaringen te verkennen nu ik beter uitgerust ben en gewend raak aan de Filipijnen.

Tot nu toe een veelbelovende start van mijn vakantie op de Filipijnen!
 
Dat is rond de 170 EUR wat je betaalde. Wat heb je daarvoor gekregen?
Inderdaad het was best prijzig voor mss een uurtje kameren. Ik had wss wel langer kunnen doen maar was moe van de reis. Gisteren er wel opnieuw mee afgesproken. We spendeerden de hele avond nacht en ochtend samen. Mooie gfe met een zeer lieve vrouw. Heb hele avond wel alle kosten van restaurant en drankjes betaald en haar opnieuw 5000 pesos gegeven. Hele mooie avond gehad, voor mij goede start van de vakantie.
Ik was nieuwsgierig naar een stripclub maar voelde toch een drempel om daar allen binnen te stappen. Dus ben ik samen met haar naar lips gegaan. Het liep er vol knappe vrouwen op een zondag. Voordeel was dat ik niet constant aangesproken werd en ladydrinks moest betalen. We zijn daar maar 1 drankje gebleven. Toen had ik het wel gezien.

Nu in de luchthaven richting Cebu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan