Algemeen reis naar Filipijnen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed, cas spijkers tijd is geweest, terug naar de Filipijnse dames.
Nou ja , noem het maar onbelangrijk , ik ben in geen van beide landen ooit geweest en aangezien ik een vriendin in de Dominicaanse republiek ( waar je voor het eten overigens niet naartoe hoeft) zal ik er niet gauw aan toekomen ook maar de ervaringen die ik hier in Nederland heb met Filipijnse en Thaise dames verschillen niet veel van elkaar
Of er in een RLD 500 vrouwen of 1000 beschikbaar zijn kan me ook niet schelen aangezien ik er maar 1 nodig heb , maar ik ben ondertussen wel op een leeftijd dat ik vaker eet dan neuk op een dag
Dus mocht ik een keuze tussen deze 2 landen moeten maken dan vind ik het niet onbelangrijk dat de plaatselijke cuisine een beetje te nassen is
 
Nou ja , noem het maar onbelangrijk , ik ben in geen van beide landen ooit geweest en aangezien ik een vriendin in de Dominicaanse republiek ( waar je voor het eten overigens niet naartoe hoeft) zal ik er niet gauw aan toekomen ook maar de ervaringen die ik hier in Nederland heb met Filipijnse en Thaise dames verschillen niet veel van elkaar
Of er in een RLD 500 vrouwen of 1000 beschikbaar zijn kan me ook niet schelen aangezien ik er maar 1 nodig heb , maar ik ben ondertussen wel op een leeftijd dat ik vaker eet dan neuk op een dag
Dus mocht ik een keuze tussen deze 2 landen moeten maken dan vind ik het niet onbelangrijk dat de plaatselijke cuisine een beetje te nassen is
Dus je bent eigenlijk niet Ome Aad, maar Opa Aad. Gezien je opmerking over je leeftijd.😁
 
Dus je bent eigenlijk niet Ome Aad, maar Opa Aad. Gezien je opmerking over je leeftijd.😁
Opa ben ik niet voor zover ik weet , oom wel en mocht ik opa worden dan blijf ik toch oom voor mijn neefje en nichtje
Eten doe ik 3 keer per dag , dat lukt me een keertje wel met neuken ook maar niet een hele vakantie van 3 weken lang elke dag weer ,dan komt er ruggemerg uit in plaats van sperma
Dus afgezien van het aanbod van vrouwen , het gemak waarmee ze te krijgen zijn en hoeveel je ervoor kwijt bent vind ik het ook best wel leuk om te weten of er in zo'n land nog andere leuke dingen te doen zijn , of de bevolking vriendelijk is en of er niet 3 weken lang witte bonen in tomatensaus op het menu staat dus
 
Zit momenteel in de Filipijnen en van de regels hier moet je niet veel zorgen maken,enkel mondmasker op openbaar vervoer en dat is het .
Maar Filipijnen heeft mij nog niet overtuigd de eerste 4 dagen,wel enkel Angeles en Manila tot nu toe.
Gevlogen met Swiss en was weer slecht ,vertraging,volgende vlucht gemist,vlieger volledig vol,slecht bediening,lelijke bediening en juist mail gekregen dat mijn terug vlucht veranderd is🙄nu 9 u vroeger vertrekken en mijn aansluitende vlucht is niet veranderd 😡😡😡dus 11 u tussenstop .
 
Nu stoppen met klagen ,ben met vakantie en zit niet in de koude 😁😁😁.
Hier mijn bevindingen tot nu toe,als je naar hier komt voor het bar leven kan je beter naar Thailand gaan maar als je heel sociaal bent of graag via dating scoort dan kan je hier wel zeer knappe vrouwen hebben,heb hier al lelijke venten gezien met echt een topmodel😁😁.
Thats the spirit , ik kreeg al bijna medelijden met je toen ik het ijs van mijn voorruit aan het bikken was vanmorgen
 
Zit momenteel in de Filipijnen en van de regels hier moet je niet veel zorgen maken,enkel mondmasker op openbaar vervoer en dat is het .
Maar Filipijnen heeft mij nog niet overtuigd de eerste 4 dagen,wel enkel Angeles en Manila tot nu toe.
Gevlogen met Swiss en was weer slecht ,vertraging,volgende vlucht gemist,vlieger volledig vol,slecht bediening,lelijke bediening en juist mail gekregen dat mijn terug vlucht veranderd is🙄nu 9 u vroeger vertrekken en mijn aansluitende vlucht is niet veranderd 😡😡😡dus 11 u tussenstop .
Manila is naar mijn smaak de minst leuke plaats om te zijn. Probeer eens een vlucht te boeken naar de wat rustigere gebieden. Hopelijk ga jij PH ervaren zoals zo velen al hebben gedaan...veel plezier kerel!
 
Ik heb net een (business) trip naar de Filipijnen achter de rug, en moet vaststellen dat het op "wandelgebied" veel minder was dan mijn vorige trips.

Daarbij moet ik wel verduidelijken dat mijn target jonge, slanke dames waren; 20-25jarige lolita's zoals op mijn profielfoto. En ik ben zelden 's nachts naar disco's of "pick up bars" geweest.

Voornaamste conclusies na een verblijf in Manilla, Cebu en tussendoor een weekendje Angeles :
- jonge dames oppikken in een shopping mall lukte niet. Het merendeel -van mijn doelgroep- zal zelfs oogcontact volledig vermijden. Uitzonderingen zijn LB's (geen interesse in), oudere dames (geen interesse om ervoor te betalen) of groepjes giechelende pubers (typisch pubergedrag en niet met de bedoeling om wat bij te verdienen, maar minderjarigen zijn sowieso een no-go).
- online dating voor een ST lukte zelden. Dat waren vooral pogingen om jou online geld af te troggelen (money for transport/school/mom in hospital/.. ) of het waren LB's. Veelal met fake of zwaar gefilterde foto's, dus zeker navragen, kijken of het profiel geverifieerd is en eerst een videochat doen.
Ben je op zoek naar een relatie, dan is het online dating wel een goeie bron. Met de ene zal er op korte termijn ook meer mogelijk zijn dan met een andere, die te naïef is. Maar persoonlijk vind ik dat je een grote eikel bent indien je dames wijsmaakt dat je een echte relatie wenst, terwijl je alleen maar op zoek bent naar een (gratis) wip.
- in Angeles zijn de Koreanen nog nadrukkelijker aanwezig. Zowel qua investeringen als qua sekstoerisme. Zij spenderen meer aan de dames en zijn meer in trek dan wij westerlingen. Ze gaan ook al heel vroeg de bars/gogo's binnen, vanaf de late namiddag, om de mooiste dames te barfinen om ze later op de avond op te halen.

Op een andere site, specifiek voor Azië (asia4fun), heb ik een uitgebreider verslag geschreven. Maar deze samenvatting zijn de voornaamste conclusies.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
net terug van 3 weken wandelen in de Filippijnen.
Had deze keer enkel Tinder en Badoo geinstaleerd op mijn lokale sim card.
@Hadrianus, ik heb (al)weer de tijd van mijn leven gehad
Met 6 verschillende speelkameraadjes en nog een verzoek om met vriendinnetje een triootje te doen.
4van de zeven enkel getrakteerd op dinner en naar een lokale disco.
Geen gemekker of gezaag om money, gewoon lekker samen spelen.
ik ben deze keer geland in Clark, vlucht met emirates van brussel via dubai.
Was zelfs goedkoper dan via Manila en nog niet eens een tiende van de drukte in Manila.
Grab genomen naar hotel, kleine 20 minuten en na 22 jaar nog eens walking street gedaan.
Veel veranderd +VEEL MOOIE EN NIEUWE HOTELS IN ALLE PRIJSKLASSEN , VEEL GOEIE RESTO's.
- Gans SEOUL EN OMSTREKEN AANWEZIG.
Actiegewijs enkel freelancer meegenomen in afwachting van dates op sites.
BEST OK voor de prijs: 2500 voor long stay (3 rondes met alles erop en eraan).
Na 2 dagen bus genomen naar Manila om eerste snoepje te zien (en voelen).
Was 27 jarige FINACIAL MANAGER VAN WPC.
Man man man wat een verschijning, gaan eten in Makati greenbelt.
Constant aan het flirten en opmerking over western sausage.
Na diner en zij 3rum cola haar volledig uitgewoond tot smorgens.
Wat een beest.
Gevraagd om te ontbijten, nee "want your sausage for BF".
Ok dan .
Erna samen gedoucht, toch nog meegeweest om te ontbijten en daarna, tijd om te gaan werken voor haar.
Kon 2 dagen niet afspreken vanwege werk.
Ok geen probleem, ander speeltje dan maar.
Next 30 jarige onderwijzeres met 1 zoon van 8 jaar.
Wou eerst enkel op dinnerdate, (im not easy to get), sure.
Na 2 glazen wijn al aan mijn jongeheer ant frunikken.
Me malibog(geil), ik really dacht enkel dinner.
No very malibog want to feel you.
OK REKENING AUB.
In hotel direct in de douche haar genomen als een echt geile teef.
Was nog niet genoeg voor de juffrouw.
Dan maar op de sofa van de kamer haar echt suf genaaid.
Was eerlijk ook volledig lam.
In slaap gevallen en wakker geworden van sms van manager, wil u zien en voelen vannacht.
Oei en werk.
Fuck work i want you.
Allez vooruit dan.
Schooljuffrouw duidelijk gemaakt dat ik iets te doen had 's avonds.
Ohyou have other girls?
Eh yes.
Niet mijn beste antwoord maar wel effectief.
Sorry.
s'avonds manager opgewacht in greenbelt restaurant.
Very busy but so horny for your sausage.
OK wist wat de volgende uren gingen brengen.
Idd denk dat ze neukt om al haar werkfrustratie kwijt te kunnen.
Dit is een eerste impressie van mijn reis.
Nog wat praktische zaken.
Hotel in ANGELES/BEST WESTERN SURE op 5 minuten van actie.
zeer goed hotel qua prijs 45 euro.
3 jaar oud en mooie kamers.
Makati hotel: seda residences duurdere prijsklasse ongeveer 90 euro.
maar echt luxe en zeer goed ontbijt en rooftopbar.
tot 1 dezer voor de rest van mijn avonturen
 
Hallo,
net terug van 3 weken wandelen in de Filippijnen.
Had deze keer enkel Tinder en Badoo geinstaleerd op mijn lokale sim card.
@Hadrianus, ik heb (al)weer de tijd van mijn leven gehad
Met 6 verschillende speelkameraadjes en nog een verzoek om met vriendinnetje een triootje te doen.
4van de zeven enkel getrakteerd op dinner en naar een lokale disco.
Geen gemekker of gezaag om money, gewoon lekker samen spelen.
ik ben deze keer geland in Clark, vlucht met emirates van brussel via dubai.
Was zelfs goedkoper dan via Manila en nog niet eens een tiende van de drukte in Manila.
Grab genomen naar hotel, kleine 20 minuten en na 22 jaar nog eens walking street gedaan.
Veel veranderd +VEEL MOOIE EN NIEUWE HOTELS IN ALLE PRIJSKLASSEN , VEEL GOEIE RESTO's.
- Gans SEOUL EN OMSTREKEN AANWEZIG.
Actiegewijs enkel freelancer meegenomen in afwachting van dates op sites.
BEST OK voor de prijs: 2500 voor long stay (3 rondes met alles erop en eraan).
Na 2 dagen bus genomen naar Manila om eerste snoepje te zien (en voelen).
Was 27 jarige FINACIAL MANAGER VAN WPC.
Man man man wat een verschijning, gaan eten in Makati greenbelt.
Constant aan het flirten en opmerking over western sausage.
Na diner en zij 3rum cola haar volledig uitgewoond tot smorgens.
Wat een beest.
Gevraagd om te ontbijten, nee "want your sausage for BF".
Ok dan .
Erna samen gedoucht, toch nog meegeweest om te ontbijten en daarna, tijd om te gaan werken voor haar.
Kon 2 dagen niet afspreken vanwege werk.
Ok geen probleem, ander speeltje dan maar.
Next 30 jarige onderwijzeres met 1 zoon van 8 jaar.
Wou eerst enkel op dinnerdate, (im not easy to get), sure.
Na 2 glazen wijn al aan mijn jongeheer ant frunikken.
Me malibog(geil), ik really dacht enkel dinner.
No very malibog want to feel you.
OK REKENING AUB.
In hotel direct in de douche haar genomen als een echt geile teef.
Was nog niet genoeg voor de juffrouw.
Dan maar op de sofa van de kamer haar echt suf genaaid.
Was eerlijk ook volledig lam.
In slaap gevallen en wakker geworden van sms van manager, wil u zien en voelen vannacht.
Oei en werk.
Fuck work i want you.
Allez vooruit dan.
Schooljuffrouw duidelijk gemaakt dat ik iets te doen had 's avonds.
Ohyou have other girls?
Eh yes.
Niet mijn beste antwoord maar wel effectief.
Sorry.
s'avonds manager opgewacht in greenbelt restaurant.
Very busy but so horny for your sausage.
OK wist wat de volgende uren gingen brengen.
Idd denk dat ze neukt om al haar werkfrustratie kwijt te kunnen.
Dit is een eerste impressie van mijn reis.
Nog wat praktische zaken.
Hotel in ANGELES/BEST WESTERN SURE op 5 minuten van actie.
zeer goed hotel qua prijs 45 euro.
3 jaar oud en mooie kamers.
Makati hotel: seda residences duurdere prijsklasse ongeveer 90 euro.
maar echt luxe en zeer goed ontbijt en rooftopbar.
tot 1 dezer voor de rest van mijn avonturen
damn wat een verhaal man.... Even voor mijn beeld (en voor ik als 50er voor niks een ticket naar Manilla boek)Ben jij een jonge adonis? Hoe krijg je dit zo maar voor elkaar....
Ik heb dit soort avonturen zeker wel in Thailand meegemaakt (wel een flink aantal jaren en grijze haren terug, maar dat kostte me aan de voorkant fors investeren en heel vaak ook wel per dag betalen en niet alleen voor seggs...
 
Beste ben zelf een 50 jarige man.
Ik verzin niks.
Of maak het groter dan het is.
Ik blijf gewoon mijzelf en ben eerlijk op mijn profiel dat ik enkel fun en of casual zoek.
Er zijn er nog genoeg die de ware zoeken.
Blijf beleefd en zeg vriendelijk neen.
Er is echt een vijver vol vis waar je uit kan kiezen.
Behandel ze met respect en ik beloof je dat je het niet zal beklagen.
Is alles rozengeur en maneschijn.
Nee heb iedere vakantie wel 1tje die toch wat aanhankelijker is of mij verwijt niet eerlijk te zijn.
Vind ik ook oprecht niet leuk maar blijf bij mijn plan.
Enkel fun
Grtz
 
@MUNCHIE; ik ben oprecht blij voor jou dat jij er wel een heel goeie tijd gehad hebt.

Ik heb in mijn review wel aangegeven als -belangrijke- opmerking, dat mijn doelgroep enkel 20-25 jarige lolita types waren. En aangezien ik er voor het werk was, kon ik 's avonds -behalve het weekendje Angeles- niet naar de disco's of pick-up bars gaan.

Dus wie specifiek gaat om te "wandelen" en open staat voor de "oudere" dames, kan een heel andere ervaring hebben. Dat ga ik zeker niet betwisten. Net zoals de seks met een dame van 30+ meestal beter is dan met een jongedame van 20 jaar. Maar na mijn vorige ervaringen in de Filipijnen, waar ik heel regelmatig 20-jarige "petite" dames in mijn bed had, al dan niet voor een trio, was mijn recente ervaring toch heel anders. Vooral de extra kilo's die de gemiddelde jongedame heeft en het gebrek aan geflirt met (jonge) dames in de shopping malls viel mij op.
 
fair enough.
Vind het gewoon jammer voor u.
Als je idd specifieke eisen hebt, is het mss idd niet zo simpel om te scoren.
Wat u zegt over extra kilos.
Idd er is een belangrijke nieuwe generatie die Amerikaanse vormen begint te krijgen.
Wat jammer is.
 
Ik vind dit echt wel heel prachtige ervaringen, dit. Ben zelf nu een reis naar China voor te bereiden, maar speel met de gedachte om nog een stukje zuidoostelijker door toevliegen als ik dit allemaal zo lees. Heel bijzonder dat als je echt op je profiel schrijft " fun en casual only " dat je dan echt zoveel respons krijgt.
 
damn wat een verhaal man.... Even voor mijn beeld (en voor ik als 50er voor niks een ticket naar Manilla boek)Ben jij een jonge adonis? Hoe krijg je dit zo maar voor elkaar....
Ik heb dit soort avonturen zeker wel in Thailand meegemaakt (wel een flink aantal jaren en grijze haren terug, maar dat kostte me aan de voorkant fors investeren en heel vaak ook wel per dag betalen en niet alleen voor seggs...
Die meiden geilen meer op 40 en 50++ dan op jonge mannen....dus grijp uw kans :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan