Algemeen reis naar Filipijnen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het ganzenei dat gekookt is heet "balut" en de mountain dew is een amerikaans pepsi product en dus niet lokaal... eind mei ga ik voor mijn 15 de keer naar Cebu :)
 
Hardcore voor de hoeren Angeles city maar ik zou hier niet langer als 3/4 dagen willen zitten, voor een mix tussen dames en nachtleven en vakantie Cebu, mooi te combineren met Bohol voor een paar rustigere vakantiedagen.
Maar Palawan is een van de mooiste eilanden die je in je leven kunt bezoeken.
Borocay is ook heel populair paar goede hotels, Siargao is erg upcoming beetje het nieuwe Bali zonder massa toerisme.
helemaal mee eens.
Al kan Boracay soms te druk worden door de toeristen.
 

Exotic Food: Balut/Balot

, beide spelwijzen worden door elkaar gebruikt. En bedankt, Infas ivm de correctie over Mountaindew.
J́ij, die 2x zo vaak in de Filipijnen was kan ongetwijfeld heel wat meer nuttige info geven dan enkel een paar punten of komma's verbeteren 😉✌️
 
Eind dit jaar, begin volgend jaar zal ik ook eens trachten naar de Filippijnen te reizen. Er zit daar een dametje waar ik al een jaar of tien mee correspondeer. Oorspronkelijk op Thaifriendly of zoiets gevonden. Nu en dan stuurt ze me een paar foto's, al dan niet gekleed. Dus misschien maar eens gaan kijken of ze er in werkelijkheid ook zo leuk als haar foto's uitziet.

Helaas woont ze echt wel ver van de gebruikelijke toeristische oorden, in de schaduw van de Mayon vulkaan (500 km van Manilla), dus daar geraken zal een hele expeditie worden.
 
@BigBenny je kan altijd een vlucht boeken Cebu Airlines, van Manila naar Legazpi.
Misschien is dit al wat dichter Dat is ten zuid-oosten van de vulcaan.

Air Philipinnes gaat ook

Cebu air is goedkoper, maar kan soms wachttijden hebben
Air PH is duurder, maar is normaal on-time

van daaruit is het misschien makkelijker met een taxi ofzo
 
Kindness goes to the Philippines

Stomweg door de video's van The Filipina Pea en de interessante verslagen hier, getriggerd om ook eens de Filipijnen te bezoeken.
Besloten om last-minute (één week op voorhand) een reis te boeken.
Klein detail, ik heb nog nooit buiten Europa gereisd, laat staan alleen.
Een man zonder plan, dat moet avonturen opleveren. Nietwaar?
Reisverzekering afgesloten, reispaspoort (in spoedprocedure) aangevraagd.
Check, check!

Vlucht met Qatar Airways, transit in Doha om vervolgens in Clark International Airport (Angeles City) te landen.

Opgepikt door de taxi van het hotel. Tijdens de rit eens gepolst naar de lokale dames hier.
'Ow, your're that kind of tourist!'. Lap, al ineens een label opgeplakt worden.
Maar de taxichauffeur wist mij in geuren en kleuren te vertellen waar ik moest zijn.

Mijn hotel was ideaal gelegen, drie straten van Walking Street (Fields Avenue).
Via Tinder een dame laten komen naar mijn hotel. Het hotel is girlfriend friendly stond in de hotel policy.

Dames moeten hun ID achterlaten aan de receptie. Als ze terug vertrokken, contacteerde de receptie om te vragen of alles in orde was. Nadien krijgen ze hun ID terug. De security guard van het hotel wist mij te vertellen dat een andere toerist van het hotel hierover beroofd was na zijn vrijpartij. 20.000,00 php gejat.

De dame was een freelancer genaamd Jamy.. Zeer vriendelijk, spontaan en begripvol.
Uit voorzorg mijn eigen condooms meegenomen. Op zich niet zo'n memorabele eerste wip met een Filipijnse. Pzc en lekker strak daar beneden om vervolgens vol over haar heen klaar te komen. Nadien nog blijven praten.

De volgende dag van kop tot teen vol muggenbeten. Dit bracht mij naar de Southstar Drug. Tijdens het buitengaan een knappe Filipijnse dame gezien. Aan de praat geraakt en nummers uitgewisseld, opgeslagen onder Gina. Hier later meer over.

Achteraf terug afgesproken met de freelancer Jamy. Ze ging mij de buurt tonen. Ze stond erop om elke verplaatsing met haar vaste driver (taxi buddy) genaamd Kuya te doen. De taxi buddy zijn nummer opgeslagen. Hier later meer over.
Leuke tijd doorgebracht met Jamy.
Iets lokaal gegeten en haar wat beter leren kennen. Uiteraard single mom en doet dit om rond te komen. Ze vertrouwde mij en begon nog dieper over haar privéleven te vertellen. Ik bespaar jullie de hele uitleg. Maar uit deze ontmoeting heeft ze mij voorgesteld aan haar 'vriendinnen' (ook freelancers). Ze toonde talloze filmpjes op haar smartphone van hun nachtelijke avonturen. Ofwel in de (nacht)club of tijdens een karaoke avond. Mijn ogen glinsterden als ik enkele van haar vriendinnen zag. Daar zaten enkele parels tussen.

'Ow, you like her? And her too?' Ze liet mij hun FB accounts zien, om nog meer foto's te tonen.
Eén van haar vriendinnen bleek ook haar zus te zijn.
'I can ask her, if you want to meet her?'

Diezelfde dag heb ik haar jongere zus nog gedaan. Resting bitch face, but I like it.
Dat poesje was nog strakker en zij zoog mijn jetlag uit mijn lichaam. man man man…helaas niet lang volgehouden. Klaargekomen over haar gezicht.
Die avond een lokaal kraampje aan de kant van de straat geprobeerd.

Het tijdsverschil was echt iets waar ik mee worstelde. Wakker zijn wanneer je zou moeten slapen en slapen wanneer je wakker zou moeten zijn. Het kruipt niet in je kleren alleszins.

Volgende stop was om Boracay te bezoeken.
Stomweg Gina wat liggen teasen of ze niet wou meegaan. Ze heeft nog nooit gereisd. Na een eerste kleine 'dinnerdate', als je het zo kunt noemen. Omdat ze niet met de eerste de beste wildvreemde man op een vlieger wou springen. Wat ik wel begrijp. Gina kwam wat verlegen over, maar ze stemde in om mee te gaan.

Filipijnse dames en hun besef van tijd had ik toch wat onderschat. We hadden bijna onze vlucht gemist. Enfin, aangekomen en in het hotel: Ambassador in Paradise verbleven.
Letterlijk de nacht van mijn leven meegemaakt. Zo verlegen dat ze was, zo bezeten was ze tijdens de seks. Knuffelen, tongkussen, vingeren, oor likken, deepthroat, ballen zuigen, mij rimmen, haren trekken, pussy sliden, verschillende standjes.
Ik dacht echt dat ze mijn penis ging breken op een bepaald moment. Hoe harder en dieper, hoe liever. Ik kon haar echt niet volgen. Na vier rondes kwam er geen sperma meer uit kleine Kindness. Een zeer goede nachtrust was het gevolg. Overdag gewandeld over het (bekende) witte strand en gezwommen in het glashelder water.

Eenmaal terug in Angeles City, een dagtrip naar Subic ondernomen.
Taxi buddy Kuya was mijn transport. Tijdens de anderhalf uur durende rit, een interessant gesprek gehad. Sinds Kuya voor verschillende 'sekswerkers' hun vaste chauffeur is. Wist hij mij enkele dames voor te stellen die in de clubs te vinden zijn. Zoals op Walking street.
Ergens kwam dit wel goed uit. Zo'n etablissement binnenstappen en in het middelpunt van de belangstelling staan (omringd worden door dames), is niet mijn ding.
"What do you like? Ass, tits, blondes, … I can fix something for you"
Via zijn smartphone kon ik scrollen tussen de dames.
Nog nooit zo'n keuzestress ondervonden.
Dame eind de twintig, zandloper figuur en stevige borsten. Haar naam ben ik al vergeten.
"Okay, my friend. when we are back in Angeles, I'll bring her to your hotel".

Subic was leuk, Jetski, McDonalds, strand en drank.

Terug in Angeles City, klopte de dame (die Kuya had gefixt) op mijn hotelkamerdeur.
Wat een verschijning. Okay, misschien ziet zo'n egale huid, maar de rest klopte wel. Ze sprong onder de douche, qua hygiëne top.
Ik lig al klaar op bed, ze kroop tussen mijn benen en begon te teasen.
Een meer dan degelijke blowjobsessie gekregen. Geen fut meer voor penetratie. Achterover gelegen en genoten. Per ongeluk in haar mond klaargekomen, maar ze bleek er niet vies van te zijn. Nadien wel spurt naar de lavabo. Geen slikker.
Nog een extra fooi gegeven. Goede service moet je belonen.
Ik weet wel dat het bedrag dat ik moest betalen, een deel naar de mamasan ging. Dus ze was meer dan happy met de extra tip.

Tijdens mijn voorlaatste dag in de Filipijnen nodigde Jamy mij uit om toch nog wat tijd samen te spenderen. Ze bracht een 'interesting friend' mee. SM (mall) bezoek en dinner it is. De dame was zeker 'interesting'. Haar vriendin Maria en ik hadden meteen een seksuele klik. Zonder veel woorden wisten we wat we beiden in gedachten hadden. We namen een taxi.
Maria en ik zaten op de achterband, we kropen al snel tegen elkaar. Ze wist mij op te geilen door tegen mij aan te leunen, en mijn handen in haar BH of tussen haar billen te steken. Met haar handen begon ze over mijn penis te wrijven door mijn broek. Nja, in een mum van tijd met een stijve op de achterbank zitten rondrijden. Maria verstopte met haar lange haren mijn handen, die haar borsten en tepels aan het bespelen waren. Geen idee of de taxi chauffeur iets opmerkte. Wel spannend om zo in het geniept elkaar op te vrijen.

Dinner of zoals ik het noem: het laatste avondmaal, was een leuke afsluiter.
Terug in het hotel heb ik zowel Jamy als Maria meegenomen naar mijn kamer.
Aan de receptie deden ze initieel wat moeilijk omdat ik twee dames meenam, maar ze zagen het wel door de vingers. Laat ons zeggen dat ik hun 'restaurant' sponsorde door er regelmatig te eten.

Met Maria heb ik liefelijk seks gehad. Net zoals met een vriendin. Niets moest.
Zachte kusjes op het lichaam, veel strelen, tongkussen, knuffelen, handen verstrengeld in elkaar. Heerlijke kont om mee te spelen en tegen te stoten. Klaargekomen in het condoom in haar. Nadien in lepeltje-lepeltje bekomen en liggen kletsen over koetjes en kalfjes. Jamy kwam erbij liggen. Terwijl Maria onder de douche kroop, heb ik Jamy onder handen genomen. Missio, reverse cowgirl en op haar gezicht gespoten. Nadien samen met ons drieën onder de douche.

Volgende dag terug op de luchthaven. Nog enkele berichtjes van Jamy en Maria gekregen.
"Hope to see you soon!".
Ach ja, we zullen wel zien.

Helaas heeft Maria denk ik de vlinders. Spreekt al de woorden, "I love you" uit via text.
Maar ik besef wel dat dit echt geen dame is om iets mee te beginnen.

Deze reis stond in het teken om een eerste verkennende indruk te krijgen van The Philippines.
Het is mij zeker bevallen. Hier kom ik wel eens terug.
Laat het bovenstaande verslag geen valse indruk geven van mijn bezoek. Ik heb enkel de positieve zaken vermeld. Eerlijk gezegd heb ik ook wel tegenslagen gehad hoor. Maar dit voor een andere keer.

Ik kan mijn mede wandel collega's zeker een reis naar The Philippines aanraden.

Also, dikke merci aan @MUNCHIE voor de goede tips en tricks.

Kindness
 
Laatst bewerkt:
Hoi daar beste wandelaars!

Al een tijdje lees ik met vol enthousiasme deze thread.

In 1999 was mijn eerste bezoek aan dit mooie land. Helaas was dit geen goede ervaring. Dit had niets te maken met het land of met het volk zelf.
Desondanks een zware en nare situatie, heb ik mooie momenten beleefd.

2001 ging ik weer en in 2003 was dat voorlopig de laatste keer.

Toen stuitte ik op deze thread omdat ik met de gedachten al speelde om terug te keren om 1999 af te kunnen sluiten.
Mede dankzij @MUNCHIE installeerde ik de GRAB app... etc. Was er immers een tijdje uit.

Afgelopen oktober 2023 2 weken bezocht.
Via Badoo (enorm veel onzin daar) toch een leuke meid weten te contacteren.
Meeste is echt pulp maar dat is mijn ervaring.

Bij landing en door customs heen gelijk een simkaart gekocht en van GRAB gebruik gemaakt. Achteraf bleek dat een reguliere taxi wel goedkoper is.

Voor de douche de meid gecontacteerd, afgesproken en man man man wat een tijd.

Net als bij @Kindness eerst verlegen.
Eerst wat poolen en toen naar H&J Sports Bar in Makati.
Daar sloeg een vonk over... Leuke gesprekken gevoerd en wat tongactie.
Toen was het de kwestie van spreken we weer af of your place or mine?
Het werd my place. Had een appartement met alle gemakken (via agoda) geregeld.

Van de verlegen 25 jarige meid was niets meer te vinden.... WOW.
Niet normaal!!! Bijna alle standjes gehad, niet uit te putten!
Van facials, tot slikken... Had nog nooit zo een geil iemand meegemaakt.

Let wel... GEEN betaalde diensten!

De dag erna was ik herboren. Nam haar mee voor koffie en ontbijt.
Ontbijt werd lunch en lunch werd dinner.

Het was niet dat zij zichzelf uitnodigde maar het voelde gewoon goed.

Op dat moment was ik 49 en voor de zekerheid had ik wat bonerpillen meegenomen. Had het nog niet eerder gebruikt maar ik had de King active.
Met haar "lust" had ik dat echt wel nodig. Voor mij was de werking tussen de 2 en 3 dagen.

Mijn hele verblijf waren wij samen.... Geen enkel moment gehad dat zij om geld vroeg. Sterker nog, ze deed zelf boodschappen en haalde zelfs dingetjes voor mij.
Geld kon ik gewoon laten liggen op tafel.
Per dag was het zo een Php 6.000 Gingen uit eten, bioscoop... dat soort dingen.

Per dag werd ze gewoon nog geiler.... tot het moment dat ze zei dat zij zich als mijn spermaslet bestempelde ... Kon alles doen, zei ze. Wow...

Dat waren mijn twee weken....Toen.

Uiteraard contact gehouden.

Aankomende week (vrijdag 26-04-2024) ga ik voor 3 weken!! ha ha ha.
Hoefde niet zoveel kleding mee te nemen. Ze had al het eea voor mij gekocht.

Ben geen wandelaar pur sang maar dit is gewoon fenominaal !
Nu is ze 26 en ik ben 50.... Totaal geen problemen met mijn leeftijd.

Dat merk je ook wel als je in de mall loopt.... werd vol lust bekeken.

Na een tijd "jullie" verhalen en ervaringen gelezen te hebben, leek het mij "leuk" om dit ook met jullie te delen.

Erg veel dank.
Vind de scooter taxi het leukst ;)

Veel plezier beste mensen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan