Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je bij een Latina duidelijk initiatief neemt en ze intens hard doorneukt (wel met gevoel natuurlijk) dan is de kans groot dat je een memorabele date hebt. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Dat is althans mijn ervaring. En het helpt gigantisch als je hun taal een beetje spreekt. Met donkere dames kan het alle kanten op.

Ik heb echt met meerdere latinas in Lady M en lovely place zelfs Mabuhay, en dan spreken we over 6 7 of meer, NOOIT slechte ervaringen gehad. Vaak was het zo dat als ik een latina in lady m gemist had en ik zag later dat ze in LP ontving en dan daar naar ging, dan wist ik, het zit goed met hygien en met de sex.
Ok ja 1 keer slechte ervaring gehad, bij angel girls in Genk, een latina die eens op de kamer na de wasbeurt, 1min pijpte en dan vingertje zo ven bijbetalen, erna neuken, ineens stoppen, bijbetalen, ja dat doe je nie, begon die gewoon te smsn en te surfen op haar gsm, erna de bazin erover aangesproken en die zei gewoon, ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van de meisjes op de kamer. Nooit meer geweest dus.
Terwijl bij LP kreeg ik ooit zelfs een 2e meisje gratis, ik koos een meisje, en dan kwam iemand vragen, we hebben een meisje die dag1 hier is, wil je ze erbij in trio om haar op te leren, ik vroeg ok wat is de prijs, geen meerprijs ok toen hoopte ik, ok laat het die zijn en die riep en die deur ging open en net dat meisje kwam eruit. Geweldig.
Sinds toen nam ik elke keer in LP een trio, betaalde er dan ook wel voor. En dat meisje was recent nog bij Elke zag ik in Genk. Die heb ik als een van de eersten ingereden lol. Ja die 2e was echt heletijd bezig van zo moet je pijpen en nu als ze op me zat, jij op zijn gericht zitten, of als zij mij tongde moest dat nieuw meisje me pijpen en enz enz geweldig.
 
Voor de liefhebber; een Japanse (voor wat het waard is) Aiko of Hana.

Ik herken een paar foto's, maar weet niet waarvan. Stond er geen japanse bij die club in Kerkrade? Tekst is vergelijkbaar, Op zichzelf begonnen?
Ik ben ooit bij een Aiko in Lanaken geweest, sprak ook spaans, niet deze (dacht ik) Die had veel meer mogelijkheden tegen aangepast prijskaartje. Was meer GFE.
 
Voor de liefhebber; een Japanse (voor wat het waard is) Aiko of Hana.

Ik herken een paar foto's, maar weet niet waarvan. Stond er geen japanse bij die club in Kerkrade? Tekst is vergelijkbaar, Op zichzelf begonnen?
Ik ben ooit bij een Aiko in Lanaken geweest, sprak ook spaans, niet deze (dacht ik) Die had veel meer mogelijkheden tegen aangepast prijskaartje. Was meer GFE.

die is geen 38 🤣
 
Iemand ervaring met Kimmie? https://old.redlights.be/profiel/kimmie-16/

Lang zien adverteren, nooit review gezien.
Ben er ooit bij geweest
Koele kikker niet veel in
Geen GFE als je dat zoekt
Beetje skinny type
Poesje rook niet fris
En zelf stonk ze erg naar rook
Veel gebabbel
Ik vind ze geen aanrader
Ontving in klein hotelletje op Hasseltweg in Genk
Voor mij geen herhaling
Zeker ni wat de prijs betreft
 
Het pand ligt langs een drukke weg. Niet disceet om te parkeren. De gastvrouw begrijpt slecht Engels. De advertenties kloppen niet. Ashley is echter wel super. Steeds goed gezind en ze houdt van sex en spelletjes. Ervis heel veel mogelijk met haar. Ze spreekt wel niet goed Engels. Maar in het frans kan je goed met haar praten.
 
Iemand al bezocht ?

Elen !!! Gepubliceerd door Elen (31j) op donderdag, 29 september - 17:13

Geverifieerd
Hi... I am a natural and attractive woman and I look forward to spending hours with you. Not only my figure, my smile
Heb je ook onderaan in haar profiel de andere 9 advertenties van REDS gezien?
Lijkt een bureau of regelaar.
 
Laatst bewerkt:
Doll in Zutendaal heeft haar pakket uitgebreid.
Nu ook trio met ts en dame. Is wel die TS Mirella waar ik een onplezant akkefietje mee had.
 
Voor de liefhebber; een Japanse (voor wat het waard is) Aiko of Hana.

Ik herken een paar foto's, maar weet niet waarvan. Stond er geen japanse bij die club in Kerkrade? Tekst is vergelijkbaar, Op zichzelf begonnen?
Gevonden; in elk geval qua tekst 95% copy/paste van die club in Kerkrade. Maar die adverteren ook nogal op RL.
Of ze onder dezelfde vlag varen is de vraag.
 
Het pand ligt langs een drukke weg. Niet disceet om te parkeren. De gastvrouw begrijpt slecht Engels. De advertenties kloppen niet. Ashley is echter wel super. Steeds goed gezind en ze houdt van sex en spelletjes. Ervis heel veel mogelijk met haar. Ze spreekt wel niet goed Engels. Maar in het frans kan je goed met haar praten.
Dat is toch gewoon de lady M van vroeger of niet? Ok parking is langs de grote weg, so what? En dat de gastvrouw geen nederlands spreekt, stoort me niet.
 
Gevonden; in elk geval qua tekst 95% copy/paste van die club in Kerkrade. Maar die adverteren ook nogal op RL.
Of ze onder dezelfde vlag varen is de vraag.
Heel andere foto's nu op old RL...
 
Terug
Bovenaan Onderaan