Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van mij moest ze niet afvallen om eerlijk te zijn, had de rondingen op de juiste plaats. :)
Weet dat ze nu in Zoutleeuw ontvangt (staat nog steeds in men favorieten) maar dat is zo'n vervelende weg om te rijden, anders had ik der zeker nog paar keer bezocht. Nieuwsgierig vraagje, is de prijs nog steeds 180 euro?
Ja de prijs is nog steeds 180. Maar ik neem 2uurtjes en iets extra
 
Bedankt voor de feedback Ann in hasselt ken ik. Zou graag eens afspreken met Ann in Beverlo maar heb geen contactgegevens. Iemand?
ik heb een emailadres voor contact te nemen. beetje woman next door. goede sex, alleen de laatste tijd heel moeilijk om mee af te spreken ... ik weet niet waar het aan ligt maar ze heeft tegenwoordig zogezegd wel tijd maar als erop aankomt wordt het moeilijk ... sex is wel goed ... hard neuken en ze komt klaar
 
ik heb ook nooit met afgesproken Aylin. maar nr was wel opgeslagen. huis staat in de straat waar meer huizen zijn waar je langs kunt gaan. en in dat huis zitten ool regelmatig andere dames.

Karina uit genk zit op zelfde adres
 
Als de ad klopt geweldig. €120 /u maar niet alles incl. denk ik. Fisting en poepsex zal wel extra zijn. Maar foto's en 18 maken veel goed.
Is dat langs de grote doorgaande weg vanuit Genk richting Bokrijk/Hasselt?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan