Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier komen alle meisjes uit Oekraïne. De foto ' s zijn goed, maar in werkelijkheid zien ze er veel slechter uit.
Bwa, ik heb toch andere ervaringen op die locatie. Foto's zijn vaak wel opgepoetst inderdaad maar het is toch bijna altijd de dame in kwestie... Ik heb toch nog niet meegemaakt dat ik niet naar binnen wilde...
 
Ik kom wel vaker bij Mirage. Fotos indd aangepast, maar zijn accuraat genoeg.

Alleen in de service verassingen gehad. Daarom de vraag.
Niemand is perfect, maar er zijn momenten waarop foto ' s zwaar worden bewerkt. De service van de meisjes is anders, het is beter om ter plaatse van het meisje zelf te vragen.
 
Was er iermand? Er zijn plannen om te bezoeken.
De arrogantie van haar kant is groot. De dame drinkt graag en ziet eruit als een alcoholiste. Verwacht geen genegenheid van haar, alles wordt technisch gedaan.
 
Niemand is perfect, maar er zijn momenten waarop foto ' s zwaar worden bewerkt. De service van de meisjes is anders, het is beter om ter plaatse van het meisje zelf te vragen.
De foto's zijn zwaar bewerkt. Ze heeft verschillende profielen met verschillende namen. Deze foto is de meest correcte.
 

Bijlagen

  • 2021-12-08_02-08-41.png
    2021-12-08_02-08-41.png
    740 KB · Weergaven: 74
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-meid-c-2.html
Dit lijkt me duidelijk Caro die terug is, maar echter wel met een aantal coronakilootjes extra!
Is er recent nog iemand geweest? Wil me nog wel eens laten leegzuigen door haar want dat kon ze echt wel maar twijfel nu toch een beetje wanneer ik dit zie....
Is inderdaad Caro. Ik ben vorige maand nog eens langs geweest. Idd wat kilootjes bij, jammer genoeg niet in de borstjes😜. Beetje geschrokken.
Ze geeft zich nog volledig! Verbaast was ik toen ze me vroeg of ze me mocht rimmen en ik mijn lading op haar gezicht wou spuiten. Met de bek ver open natuurlijk gedaan. Was een superervaring
 
Is inderdaad Caro. Ik ben vorige maand nog eens langs geweest. Idd wat kilootjes bij, jammer genoeg niet in de borstjes😜. Beetje geschrokken.
Ze geeft zich nog volledig! Verbaast was ik toen ze me vroeg of ze me mocht rimmen en ik mijn lading op haar gezicht wou spuiten. Met de bek ver open natuurlijk gedaan. Was een superervaring
Wie heeft een nummer van haar voor mij? Sinds gisterenochtend gemaild nog geen reactie gekregen. Mag via PM
 
Iemand ervaring met deze dame? Gek dat ik nergens een recensie van haar kan vinden... Is deze een beetje betrouwbaar?

 
Laatst bewerkt:
Deze is fake, toch?
Deze is zo echt als maar kan zijn. Draait al een decennium mee met, door de jaren heen de nodige euhmm, verbeteringen.
Draadjes over haar op dit forum:
 
Waarom zou dat fake zijn??
24/7 beschikbaar, geen prijslijst, modelachtige foto's. Dan leert de ervaring mij dat het vaak fake is. Maar in dit geval niet dus.

Deze is zo echt als maar kan zijn. Draait al een decennium mee met, door de jaren heen de nodige euhmm, verbeteringen.
Bedankt! De naam Barbie doet nu wel een belletje rinkelen, maar ik had ze niet herkend, dacht ook dat ze al bijna over de 40 was. Dame heeft ook nog in Leuven ontvangen, kan dat? En die "verbeteringen", betreft het dan enkel de lippen en borsten, of is heel het gezicht verbouwd?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan