Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog iemand naar Jan rosierlaan 74 in Lanaken geweest. Was gisteren bij Columbiaanse Yena
Maar advertentie is alweer weg. Het is komen en gaan van andere dames daar.
 
Kzn ze tippen aan Amarante?
Ze zijn verschillend, elk mooi en interessant op hun eigen manier. Beide meisjes zijn leuk, lief, warm, fatsoenlijk niveau met een passende prijsklasse. Deze vrouwen staan op mijn lijst van de beste. Ik kan niet voor de anderen spreken, ik heb een zeer aangename indruk van deze dames. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik genoeg heb van experimenteren en teleurstelling. Deze profielen zijn waar, ik ga naar ze toe.
 

Bijlagen

  • 2021-12-29_13-49-29.png
    2021-12-29_13-49-29.png
    215,2 KB · Weergaven: 76
Heb haar eens bezocht in Genk, langs de baan. Veel minder knap dan op de foto's, matig gebit. Op zich wel vriendelijk, sprak goed Engels. Maar voornaamste is dat ze bij de sex heel erg inhield. Ik heb echt geen grote Piet, maar het moest allemaal heel heel behoedzaam, hand ertussen, dit standje niet en dit standje niet want te diep. Hoor ik verder nooit. Inzet was bijzonder matig. En 1x gekomen dan graag snel inpakken ;) voor mij geen enkel herhalingsgevaar.
Deze uitleg klopt helemaal . Ze is wel lief maar je voelt toch dat ze het doet omdat het moet voor de centen . Ze is moeder en doet het echt voor het geld .ze heeft daardoor niet zoveel klanten en ik probeer haar ook eerlijk uit te leggen hoe dat komt. Als je haar iets beter kent ga je dat beter begrijpen . Sommige horen niet thuis in dit vak maar zitten er noodgedwongen wel in.
 

Hoi, iemand ervaring met Kimberly?
Ze ontvangt in Kortessem.
Ziet er mij een knappe meid uit.
Ze staat op mijn short list omdat ze ook golden shower doet... en prijs van 140€ is zeker Ok.
Ontvangt daar al paar jaar. 1x geweest ongeveer een jaar geleden. Niet echt topper en fris.
Pijpt ook niet zonder.
 

Hoi, iemand ervaring met Kimberly?
Ze ontvangt in Kortessem.
Ziet er mij een knappe meid uit.
Ze staat op mijn short list omdat ze ook golden shower doet... en prijs van 140€ is zeker Ok.
Ik ben ook al bij haar geweest. Je kan beter een pop huren.
Echt geen topper.
 
Iemand al bij monika geweest? Ze staat er als 24/24, maar als ik bel, ok was elke keer na 1u 2U AM, neemt ze niet op. Nu denk je, bel overdag dan, 2 keer ook niet kunnen contacteren, zal het druk hebben, dat is een goed teken. Is dat de monika van vroeger op het hubertusplein? Ze heeft er wat van weg.


1641514554957.png
 
Iemand ervaring met Sofie in Hasselt , heeft ook een tijdje in zolder gezeten. Foto's zien er goed uit , prijs is stevig 220 eur per uur.

Sofie Hasselt
Vorig jaar eens geweest . Is een knappe meid , lekkere borsten , enorme tepels … is van Russische (of Oostblok ) afkomst , was niet slecht maar ook niet waw … tongzoent niet ondanks op voorhand gevraagd en het kon wel …ook na het klaarkomen er toch snel een einde aan proberen te maken … op een uur al bij al maar goed een half uur gebleven voor die prijs is er beter te vinden … als is ze wel een leuke meid met lekkere borsten … heb al vaak getwijfeld voor nog eens te gaan , maar de prijs houdt me dan altijd tegen …
 
Ik ben er eens geweest. Foto's zijn betrouwbaar en ze heeft een prachtig lichaam. De service was echter waardeloos. Ze had er duidelijk geen zin in, zat vooral wat te roken op de kamer. En sommige dingen die ze expliciet had toegezegd konden opeens toch niet.

Ze was verkast naar een andere rendezvous, vanwege klachten van anderen en o.a. lachgasgebruik.

In ieder geval niet de dame om te bezoeken voor goede service en klasse..
Ik ben hier lang geleden geweest.
Mooi lichaam inderdaad, maar dit meisje heeft wel meer problemen. Ze was duidelijk onder invloed (en niet enkel lachgas). Ze heeft me nog wel gepijpt maar hierna ben ik vertrokken.

Ik heb later op de dag ook het hotel hier over ingelicht en ook een melding gedaan bij Redlights. Dit zonder gevolg.
 
Zeer slecht. Wegblijven
Als dat op de locatie is waar tot paar jaar terug de angels ontvingen, boven de kledingwinkel, ingang opzij, ja.

Ik heb toen eens met een ruby daar de kamer opgegaan.
Na 5min pijpen stopte ze en kwam 't vingertje om bij te betalen, niet dus.
Ok, neuken dan, ook daar na 5min, stopte ze, bijbetalen. Weer niet gedaan, dus ze trapte het gewoon af.
Ik me aangedaan en voor naar de bazin gedaan en die zei doodleuk, ja de meisjes bepalen wat ze doen of niet en wat bij te betalen is.
Ik heb gewoon gezegd, kijk, ik ga de waarheid op hookers plaatsen, en als je zo blijft doordoen met zo meisjes en me niet terugbetaald, dan gaat uw zaak zelf wel kapot en als ik afging op de advertenties is die inderdaad later gestopt.

Als 't dezelfde bazin is als toen? Ja, wegblijven dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan