Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand al gegaan naar deze?

Dat Geil-ding is Laura, zoek op Laura Hasselt en Laura-Leuven/Hasselt voor reviews.
Was de moeite, mooie jonge intelligente jonge onderneemster, slank lijfje zoals op de foto's. Heb er destijds zotte dingen mee gedaan, was echt lekker geil toen. Nu is ze wat meer geroutineerd denk ik, of zij was mij wat beu en dat merkte ik wel… ben er sinds covid niet meer geweest.
 
Dat Geil-ding is Laura, zoek op Laura Hasselt en Laura-Leuven/Hasselt voor reviews.
Was de moeite, mooie jonge intelligente jonge onderneemster, slank lijfje zoals op de foto's. Heb er destijds zotte dingen mee gedaan, was echt lekker geil toen. Nu is ze wat meer geroutineerd denk ik, of zij was mij wat beu en dat merkte ik wel… ben er sinds covid niet meer geweest.
Klopt helemaal , als je er wat vaker geweest bent lijkt het alsof ze je afblokt en je niet echt meer aan een afspraakje toe komt … is trouwens Russische en jaar of 6 ouder dan ze vermeld , maar buiten het wat grappige accent hoor je er weinig van … :)
 
Algemene vraag: hoe waren de afgelopen 2 jaren de ervaringen met virtuele seks? Werkt dat, is de prijs/kwaliteit verhouding ok? Bijvoorbeeld met deze, die al 2 jaar adverteert, met wisselende namenchrome_screenshot_1645074507991.png
 
Iemand recent nog bij Julia in Houthalen geweest ?
Stond vroeger al op hookers, toen veel goede reacties maar ook slechte.
Twijfel dus wat, gezien haar skinny uiterlijk heb ik wel interesse.
Alvast bedankt voor de info.

 
Iemand recent nog bij Julia in Houthalen geweest ?
Stond vroeger al op hookers, toen veel goede reacties maar ook slechte.
Twijfel dus wat, gezien haar skinny uiterlijk heb ik wel interesse.
Alvast bedankt voor de info.

Precies een plastic pop??!
 
Hoi, wou hier eens polsen bij mijn mede wandelaars.
Door de jaren heen verschillende dames bezocht.
De ervaringen waren doorgaans minder goed dan goed, maar ik denk dat het een soort spanning/kick is in combinatie met onze geilheid die ons blijft drijven.

Mijn beste ervaringen heb ik gehad met een zekere Irene.
Ze was van Spaanse afkomst (Gran Canaria) en de clubs waar ze werkte was meestal Casa Lucia in Herk en Team Angels in Genk.
Ik was echt gek van deze meid. Ze is stevig en zeker niet mager, met een heerlijke malse kont. Ik vond haar ook echt knap, eigenlijk te knap voor deze job :)
Ze pijpte ook zalig zonder.
Ik heb haar verschillende keren bezocht door de jaren heen en kon stellen dat ik wel een soort band had met haar. Enfin, jullie begrijpen wel wat ik bedoel, in hoeverre zo een band echt is, maar toch.

Ze heeft me ooit verteld dat ze soms ook in de buurt van Namen werkte en in het Gentse. Zijn er hier mensen die haar kennen of herkennen?
Misschien werkt ze onder een andere naam? Ze is alleszins al 2 jaar spoorloos, ik vermoed dat Corona hier voor iets tussen zit al denk ik eerder dat ze gestopt is.

Ik heb er ook een foto bij gedaan, de enige die ik nog kan vinden van haar op het web.

Op hoop van zegen :)

PS: ervaringen van andere medewandelaars die haar gekend hebben mag steeds (y)


Schermafbeelding 2022-02-18 135534.jpg
 
Iemand met deze dame ervaring?

Ik heb haar al enkele keren bezocht in Brugge. Ze staat in mijn top 3.
De foto's zijn echt, maar ze is ondertussen toch een paar kilo bijgekomen.
Met Babs is het 100% GFE. Ze is heel lief en is niet gehaast.
Een aanrader als je valt op vrouwen met wat pak aan.
 
Klopt helemaal , als je er wat vaker geweest bent lijkt het alsof ze je afblokt en je niet echt meer aan een afspraakje toe komt … is trouwens Russische en jaar of 6 ouder dan ze vermeld , maar buiten het wat grappige accent hoor je er weinig van … :)
Ze is een toppertje, ben er een tijdje weggebleven en laatst weer een superdate gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan