Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook benieuwd naar Miryam. Ik hoop binnenkort ergens tijd te hebben om te gaan. Dan zal ik recensie schrijven. Ik hoor graag als iemand al ervaring met haar heeft.
Ik ben er ongeveer een half jaar geleden geweest, toen ontving ze in het welgekende pand in Zutendaal centrum. Ze babbelt heel graag en geeft je volop complimentjes. Ze zoent met tong, je mag haar beffen en ze pijpt ook (weet niet meer zeker met of zonder, ik denk zonder). Maar haar service is echt enorm gerushed. Pure afwerkseks. Ik heb haar 1 minuut mogen kussen, 1 minuut mogen beffen. Daarna begon ze me heel gehaast te pijpen en ging het op haar initiatief al snel over op gewone seks. Nadat je klaargekomen bent is de date voor haar afgelopen en bij mij begon ze alweer volop te smsen en bellen met haar toekomstige klanten. Ik heb €80 voor half uur betaald en stond na 15 minuten terug buiten met een zeer onvoldaan en wrang gevoel. Weggesmeten geld. Heb geen recensie gepost omdat ik deze site nog niet ontdekt had en Hookers er niet meer was. Had eerlijk gezegd deze herinnering ook al verdrongen haha maar wil mijn collega wandelaars wel waarschuwen voor deze dame.
 
Iemand hier al geweest. Op het oude forum was wel iets te vinden over haar. Dacht ik.
Dit lijkt mij een zeer geile dame voor een kinky date. Het is echter een 150km rijden voor mij... heeft iemand deze knappe stoot al eens kunnen afrijden?
 
uiteraard niet. krijg nu weer een profiel in favorieten met onbekende dame. Weet niet hoe RL werkt. Als ad geverifieerd is blijft dat dan staan?
Ook als dat wordt overschreven?
Neem ze met altijd met korrel zout.
 
Volgens mij hoort die bij de club dames in Neeroeteren. Meestal hele dierentuin daar, dus dat past. Foto's zijn ook vergelijkbaar.
Alleen deze is een positieve uitschieter qua leeftijd.
Zou zeggen "take a shot"
 
Laatst bewerkt:
Denk deze dames ook in zelfde huis.



 
Denk deze dames ook in zelfde huis.



(y)

Thxs, interessant........., en lekker dichtbij. :love:
 
is waarschijnlijk dezelfde ghostwriter die dan ook antwoord. Ken er zo eentje, deed vroeger zelf prive en regelt nu afspraken voor een tiental meisjes... met 10 gsm s op haar buro en constant antwoorden, smsjes sturen enz...
in principe niets op tegen, dan hebben de meisjes meer tijd voor ons en zitten ze niet constant zelf op hun gsm bezig ... maar toch ... weet die telefoniste zelf wel wat ieder meisje voor extra's doen, wat inbegrepen is enz...
 
Eerdere reactie.

Oblivious

Meeloper

8 sep 20212922
Iemand bekend met deze jonge dame.

Jong krols poesje verlangt geile dekhengst

Ik ben als een geil stiefdochtertje dat zich graag laat aanhalen door haar stiefpapa. Ik krul mijn jonge gladde meisjeslijf lekker zwoel
old.redlights.be
old.redlights.be
Die foto's komen me bekend voor van een pand waar ik eens geweest ben. 2 punten:
1. Is in Neeroeteren, niet Maaseik.
2. De foto's van de desbetreffende dame waar ik naartoe meende te gaan waren prima in orde. Toen op de trap een overvette latina naar beneden kwam. Ondanks de hoge nood toch maar rechtsomkeert gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan