Recensie Sofi - Rebecca (Real lesbian show), Diest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-lesbian-show-lick-pusy-kisses-each-other.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond het eens tijd om nog eens een trio uit te proberen.
Afspraak maken ging zeer vlot, de prijs 160 euro voor een lesbienne show 30 minuten , ik dacht daar heb ik wel zin in .

Ik was wel met een gevoel vertrokken dat het waarschijnlijk niet aan de verwachting ging voldoen , maar als je niet probeert zal je het nooit weten .
Met Rebecca had ik al eens een afspraak gehad en een recensie van geschreven op dit forum.

Aangekomen in de stad in Diest was het redelijk goed te vinden , parking betalend in de straat.

100 meter wandelen naar het appartement en daar kreeg ik het bericht welk verdiep ik moest zijn.

De deur werd opengedaan door Sofi , de foto's van beide dames kloppen volledig .

Financieel afgehandeld en het kon beginnen .
Bij een trio is het altijd afwachten hoe de dames op elkaar ingespeeld zijn , ik had al snel door dat zoals verwacht ieder haar eigen ding ging doen , Sofi ging op mijn mond zitten om gebeft te worden en Rebecca was aan de pijpsessie begonnen , op den duur word het allemaal een beetje zoeken en dat had mijn jongen tussen mijn benen ook snel door.
Ik vroeg hoe het met de lesbienne show zat en daar kreeg ik ook het verwachte antwoord 60 euro extra , ben er niet op ingegaan , ik had eigenlijk geen zin meer omdat aan de reactie van de dames te zien was dat ze er niet echt zin in hadden en dan was het weggesmeten geld geweest.
Dan maar verder gedaan met beide dames lekker te neuken met de gebruikelijke condoom wissel ... het jasje gevuld en afgelopen was de sessie.

De date was dan ook compleet gedaan . Ik was ongeveer een kwartiertje binnen en aan mijn lot overgelaten om het zo te zeggen..
Gsm gebruik door de dames voor en na het spel en je krijgt als klant geen aandacht meer .

Een trio is altijd mooi in je fantasie maar in realiteit dikwijls niet zo.

Ik probeer graag dingen uit dus ja bij deze .



[h3][/h3]
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.453
Berichten
725.275
Leden
33.406
Nieuwste lid
Edotje77
Terug
Bovenaan Onderaan