Recensie Pandora, Grobbendonk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nymfomane-ejaculatie-in-mond-en-gezicht.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Werd aantrokken door deze advertentie omwille van de mooie foto's en omdat het om een Thaise ging.
Via sms afgesproken. Eerst in het Nederlands, en dan in het Engels, omdat dat precies vlotter ging.

Bij aankomst was ik bijna terug vertrokken, aangezien een oudere, mollige Aziatische dame kwam opendoen. Maar ze liet me binnen en vroeg me met handen en tanden om nog even te wachten op de Pandora.
Ze leidde me naar een andere kamer (huis en kamers zagen er heel verzorgd en modern uit - 1 kamer had een glazen muur, spijtig niet mijn kamer) waar een Spaanse me opwachtte. Ze zag er niet lelijk uit, maar was zeker niet de dame van de foto's. Aangezien ze me hartelijk ontving met een zoen (geen tong) en niet onaardig was, toch gebleven.
Vertaalappje om te verduidelijken wat ik wou, want het sms'en gebeurde wrs via de Aziatische dame. Ik had gevraagd om een dildo die ik bij haar kon gebruiken, maar blijkbaar had ze dit niet (in tegengestelling tot de sms). Ze kwam wel af met een oplossing: banaan met een jasje aan.
Ik mocht me opfrissen aan haar lavabo en dan konden we beginnen.

Eerst heeft ze m'n banaan recht gekregen met wat handwerk en daarna oraal met jasje, lekker diep haar keel in.
Daarna heb ik haar gebeft en banaan gebruikt tot ze klaarkwam.
Daarna verschillende standjes tot ik haar anaal ook in verschillende standjes mocht nemen.
Middenweg vroeg ze of ik niet geinteresseerd was in een trio voor 50 € meer, maar spijtig genoeg had ik geen extra cash op zak (en had ook geen zin om de oudere aziatische dame erbij te betrekken).

Bij vertrek kwam haar vriendin aan het raam, gaf me een kleine show en gaf het aanstalten om terug naar binnen te gaan. De vriendin was ook een latina (minder knap) en was ongeveer hetzelfde gebouwd: normaal postuur, grote fake borsten en een lekkere grote poep. Had ik dat geweten, dan had ik 50€ extra meegenomen.

Al en al een fijne ervaring, spijtig genoeg had ik een andere dame verwacht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan