Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De foto in het zwembad (blauw water, en ja, dat bestaat niet, maar toch, blauw) is al jaren gebruikt en corrigeer me als ik fout ben, maar destijds waren de commentaren niet onverdeeld hallelujah
 
Helen Hasselt Valentino
Als je van een echt lief en knap mini vrouwtje in perfecte proporties houdt (instagramable, niets fake) met klasse, puur natuur, mooie borstjes (ook puur en zacht), zeer slank, zijde zachte huid, geen tattoos enkel discreet navelpiercingetje, heel rustige meid van 27j met een stralende glimlach en hoog EQ, echte gfe, perfect engelstalig en zeer gedienstig en mee genietend.
In het echt mooier dan op de foto's.
Recensie van bezoek aan Miss Moldavië volgt.
 
Ben al enige tijd op zoek naar een slanke jonge dame die bedreven is in het anaal verwennen van de man (dildo, strapon)
Katia (vroeger A1 massage) was hierin zeer bedreven, maar die is dus gestopt. En aan Katrin in Leuven hou ik ook zeer goede herinneringen over.
Veel dames hebben het in hun menu staan, maar als pintje bij paaltje komt ....
Misschien heeft één van jullie, of meerderen, een goede tip?
 
Ben al enige tijd op zoek naar een slanke jonge dame die bedreven is in het anaal verwennen van de man (dildo, strapon)
Misschien heeft één van jullie, of meerderen, een goede tip?
Ik weet niet waar je de lijn trekt bij jong noch hoe ver je wilt rijden, maar Leticia is wel bedreven in anale verwennerij. Niet onbelangrijk ze vindt het zelf ook geil om te doen.
 
Ben al enige tijd op zoek naar een slanke jonge dame die bedreven is in het anaal verwennen van de man (dildo, strapon)
Katia (vroeger A1 massage) was hierin zeer bedreven, maar die is dus gestopt.
Katia was top, ik kan mij niet voorstellen dat ze volledig gestopt is, daarvoor verwende ze mij toch te graag en goed, vraag is waar ze nu werkt 🤷🏼‍♂️
 
Ik weet niet waar je de lijn trekt bij jong noch hoe ver je wilt rijden, maar Leticia is wel bedreven in anale verwennerij. Niet onbelangrijk ze vindt het zelf ook geil om te doen.
Is helaas iets te moeilijk. Blijf liever ten oosten van Brussel. Toch bedankt voor de tip.
 
Iemand al geweest? lijkt mee eerlijke foto's
Lijkt mij niet telkens dezelfde dame in de fotoreeks....(ik meen te zien) verschillende cupsizes, verschil in/wel/geen tattoo.....Gezicht ook, maar ik ben slecht in gezichten....
 
Toen was ze nog zwanger.
Leuke meid. Leuke sex mee gehad toen.

 
Toen was ze nog zwanger.
Leuke meid. Leuke sex mee gehad toen.

Ah daarom staat er , I'm back in Genk now without a belly , begreep het niet van buik , maar nu wel ze was zwanger ....
 
Amira Hasselt
Iemand ervaring met deze Amira? Ik vond heel wat Amira's terug achter het vergrootglas zoeken 🤦🏻, maar denk niet dat er al een draadje is van deze Roemeense van rond de dertig.
Op de Golf van Hasselt is de foto gemaakt en daar dichtbij zou ze ook ontvangen.
30DBE6B5-1EDB-4BCE-8A2D-54EB9D2FC0AF.png
 
Laatst bewerkt:
Net eens langs 3 Angels gegaan. Aan deur gebeld. Niemand deed open. Gebeld dan maar. Staat nummer genoteerd als spam krijg ik van mijn provider.
Krijg ook geen gehoor. Stonden ook geen auto's of iets. Vlak voor ik aankwam reed er net een auto weg. Geen idee of hij zelfde probleem had.

Dan maar naar deze dame geweest.
Mooie meid. Foto's kloppen. Wat niet vaak gebeurd. Jammer van PMC. En maar 1x komen.
Zo nieuw is ze miet. Is al dik jaar in Belgie. Ontvangt nu in hotel Cupido.
 
Terug
Bovenaan Onderaan