Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
#1.593: ai ai ai, krikkel moderatorke. Neen, ik ben niet tevreden, want ik weet nog altijd niet waarover het gaat (en wat de betekenis is van en ik citeer: "en aan jou recensies kom je je ook best veel....." einde citaat, kan ik helaas geen touw aan vast knopen.)
 
Is dit nu op de man spelen 🙄😅😅
Je kunt ook zelf eens zoeken. Zou zo maar kunnen dat ik bericht hebt geplaatst in Hookers tijd.
Ik speel nooit de man, maar dat jij de authoriteit krijgt (of neemt) om andere mensen hun commentaren/bijdragen te verwijderen wegens niet relevant, is na bovenstaande berichten/antwoorden van je niet meer rationeel te verklaren.
Ref: #1.591 #1.593 #1.596
Begin maar eens te zoeken met volgende gegevens: "in een grijs verleden eens geweest. Toen in Genk. Was wel ok." Het zijn je eigen woorden.
 
# 1.601: de "citeer dit bericht" knop hebben jullie zelf ontworpen, maar inderdaad, zomaar wat in het wilde weg wauwelen (lekkere alliteratie), leest stukken minder irritant. Over de klantvriendelijkheid van het antwoord ga ik me niet eens uitlaten: wat baten kaars en bril, als de uil niet lezen wil.

tip (gratis): vervang de "citeer dit bericht" door een "antwoord op dit bericht" knop, waarbij in het venster als eerste regel automatisch het nummer van het bericht in kwestie verschijnt, dan kan iedereen die de weg wil zoeken die ook makkelijk vinden, en hij/zij die aan het antwoord genoeg heeft, kan het daarbij laten. Scheelt een hoop data=energie=milieu. Graag gedaan.
 
Nikki. Ik volg Limburgse dames niet zo maar dit lijkt me echt de moeite waard. Iemand meer info?
Ik heb ze ooit eens benaderd. Ik vroeg haar in een sms of ze lekker diep zonder kon pijpen. Ze stuurde terug dat ze geen zin had in chat-box toestanden… tja dan houdt het op hè, was mijn inziens geen onredelijke vraag.
 
Ze is wel echt. Als je van mager houdt, lenig en mooi snoetje, top!
Pzc vandaag niet.. a cold.
Vingeren, nee.
Gezicht aanraken, nee.
Zoenen, nee.
Dansen, nee…
massage matig, dan toch maar cd aan en wat voorzichtig pijpen.
Direct over naar neuken, maar ik kreeg em na zoveel nee niet hard.
Veel fake gekuim, beffen mocht even…
Het was weinig zinvol voor mij.
Maar dat lag aan mij, met een goede harde zou ze denk ik wel lenige toeren uithalen en heel fuckbaar zijn.
ze is nochtans echt mijn smaak, maar de vibe was er deze keer niet voor mij. 150€ voor een uurtje met enkel een lekker lijfje en schoon snoetje zonder geilheid, andere keer misschien…

Gaat dit over deze meid?

 
Gaat dit over deze meid?

Ja, dat ging over deze meid, echt helemaal mijn ding op foto, maar ik kreeg er toen voor mezelf geen meerwaarde uit door de vele smoesjes die ze hanteerde bij alles. Ik zou er anders graag eens een nachtje mee hebben doorgebracht thuis, in de hoop dat ze wat losser wordt en meer meegaat ik mijn verwachtingen.
Laat weten hoe het geweest is als je ze bezocht hebt hè! Geile groeten.
 
Ja, dat ging over deze meid, echt helemaal mijn ding op foto, maar ik kreeg er toen voor mezelf geen meerwaarde uit door de vele smoesjes die ze hanteerde bij alles. Ik zou er anders graag eens een nachtje mee hebben doorgebracht thuis, in de hoop dat ze wat losser wordt en meer meegaat ik mijn verwachtingen.
Laat weten hoe het geweest is als je ze bezocht hebt hè! Geile groeten.

Vandaag langsgeweest.
Niks zoenen en alles een beetje op automatische piloot.
Mooi petite meisje, dat wel.
Recensie volgt nog...
 
knap en jong, maar echt? Iemand ervaring met deze Moldavische?
Ben er geweest ze was onder andere naam toen myky
Zie draadje ervan
Koele dame geen gfe
Groot litteken van keizersnede
Was vers….
Tijdens beffen een afknapper
Gelijk super slap
Zin was over
 
hey iedereen
Nu ik terug op wandel ben :) ben ik de recensies hier met plezier aan het lezen.
Nu heb ik 1 gevonden dat kort bij mij in de buurt is maar vind er hier niets van terug,heeft iemand ervaring met haar?
 
hey iedereen
Nu ik terug op wandel ben :) ben ik de recensies hier met plezier aan het lezen.
Nu heb ik 1 gevonden dat kort bij mij in de buurt is maar vind er hier niets van terug,heeft iemand ervaring met haar?
Te veel duck face naar mijn zin. Smaken verschillen. Ik vrees dat ik je niet kan helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan