Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het in eerste instantie is opgezet als een soort privehuis, mede door basic website, maar wellicht door coronasluitingen omgeturnd naar verhuur.
Wellicht ook vergunningstechnisch etc handiger. Weet niet hoe de wetgeving hiervoor in Belgie is.
"Wij verhuren alleen kamers, en wat de dames daar doen, geen idee" Ik weet niet of je daar mee wegkomt.
 
Ik denk dat het in eerste instantie is opgezet als een soort privehuis, mede door basic website, maar wellicht door coronasluitingen omgeturnd naar verhuur.
Wellicht ook vergunningstechnisch etc handiger. Weet niet hoe de wetgeving hiervoor in Belgie is.
"Wij verhuren alleen kamers, en wat de dames daar doen, geen idee" Ik weet niet of je daar mee wegkomt.
In Maart 2022 werd sekswerk gedecriminaliseerd in België. Pooierschap bleef illegaal maar bv een pand verhuren aan zelfstandige dames is niet meer illegaal.
Linkje met iets genuanceerdere uitleg.
 
Heb de House of Sense locatie wel eens bezocht. Fungeerde toen als kamerverhuur, mijn date pikte me toen op bij de voordeur. Best nette locatie voor zover ik toen gezien heb. Je auto staat daar voor de deur idd niet discreet, als dat een punt is. Verder weinig mis mee in mijn ervaring.
 
Heb de House of Sense locatie wel eens bezocht. Fungeerde toen als kamerverhuur, mijn date pikte me toen op bij de voordeur. Best nette locatie voor zover ik toen gezien heb. Je auto staat daar voor de deur idd niet discreet, als dat een punt is. Verder weinig mis mee in mijn ervaring.
Wanneer was dit.
Want volgens Google is boel dicht.
Of klopt locatie niet.
 
Het is een lieve vrouw, op sommige momenten zelfs (ongewild vermoed ik) grappig, maar ze is nerveus, zoals nieuwelingen dat zijn. Ze doet het om een eigen zaak op te starten. Ziet er goed uit, maar seks of erotiek met hoofdletter, helaas niet. Maar omdat ze is wie ze is, neem je het allemaal voor lief. Nodig haar niet thuis uit, haar parfum blijft er 2 dagen hangen. Tenzij dat niks uitmaakt, natuurlijk.
 
En waarom geen recensie ?
Omdat ik haar het voordeel van de twijfel gun. En ik mijn eigen twijfel niet in een paar zinnen kan gieten. Ze moet naar mijn gevoel "het vak" en al zijn aspecten nog onder de knie krijgen. Gesteld dat ze dat al wil en als zij daar zelf niet aan twijfelt of ze dat wel wil, dan ik in haar plaats. Probeer het, ze is hoe dan ook een beetje vakantie voor de ogen.
 
Recensie is meer dan gevoel he.
Kloppen foto's,locatie,diensten die ze aanbied etc
En ik ben van afdeling die geen €150 betaald aan een zwartwerker ;)
We hebben geen repertoire afgewerkt, haar foto's kloppen (hoewel die vooral verpakking tonen), de dingen die we deden gingen bijna goed, net goed genoeg, maar seks moet er los op zijn, niet ongeveer in de buurt van....
 
Plek is verder weinig bijzonders aan. Zo weinig dat ik me de details niet meer herinner. Een plek zoals er zoveel zijn in België in de privé ontvangst. Had de dame ook al eens op een andere locatie bezocht, dus verder ook geen aarzeling waar ik terecht zou komen.
Prive ontvangst,prive huis,hotel kamer.
Heb nu geen idee wat het is. Ik lees van alles.
En off het open is. Wie er aanwezig is. 1 groot mysterie.
 
geen idee, het is geen privé huis waar je uit een line up kan kiezen. Dus sowieso niet jouw ding. Aantal dames die op RL in Maasmechelen adverteren zal er zitten vermoed ik zo. Het is zeker geen hotel. In Lanaken zit ook zo'n plek, net als in Zutendaal. Beetje verkennen en je weet het ;)
 
Nou line up vind ik niks.
Beetje vleeskeuring.
Ik kies dames liever op voorhand uit door advertentie te lezen en GR te spitten.
De vreemste en beangtsigende lineup ooit gehad in manuhay.
Daar liep een Duitser rond, deed me qua bewegingen en zenuwachtgheid aan louis de funes denken, die was daar in het Duits aan schreeuwen nie normaall en dan stonden er meisjes voor me en hij sleurde, echt aan de haren, sleurde een meisje in de lineup erbij. Die stond daar volgens mij niet vrijwillig.
Op dat moment, wou ik weggaan, maar die was zoooo fucked up dat ik niet durfde zeggen dat ik doorging, echt schrik dat die me een veeg in mijn gezicht zou geven, was die dronken of gedrogeerd, weet t nie, dan een meisje gekozen, niet dat erbij gesleurd was, ok dat was goed, en nog voor bijna geen geld extra een 2e erna gekozen. Maar die beangstigende lineup vergeet ik nooit.

Dus dat is iets wat ik nooit vergeet, samen met een meisje van een zaak 3 Angels in Genk (ruby) dat gewoon 5min pijpte, 5min intiem deed en dan telkens geld bij wou hebben, toen ze uiteindelijk aan masseren was, waarvoor ik niet kwam, en weer na 5ùin stopte en vingertje deed en zei money now, heb ik gezegd stop maar, en de bazin die erna gewoon zei, sorry maar eens betaald aan mij, zijn het mijn zaken niet wat gebeurt op een kamer. En dan een heel onhygiënische dame uit een thuisontvangst in Hasselt die om het mooi uit te drukken toch, niet fris rook om niet te zeggen, stonk.
 
Laatst bewerkt:
Nou vond ik Mabuhay wel fijn dat ze allemaal naast elkaar staan. Kun je beter vergelijken. Oke wel slechte vleeskeuring. Maar heeft mijn voorkeur. En zal die tent vaker bezoeken met hoge prijzen tegenwoordig.

3angels staan op lijstje.
Ook zo een vage tent.
Thuisontvangst dames stiken vaker nog erger uit hun poes dan een gft container.
Nog een rede voor privehuis eigenlijk.
 
De vreemste en beangtsigende lineup ooit gehad in manuhay.
Daar liep een Duitser rond, deed me qua bewegingen en zenuwachtgheid aan louis de funes denken, die was daar in het Duits aan schreeuwen nie normaall en dan stonden er meisjes voor me en hij sleurde, echt aan de haren, sleurde een meisje in de lineup erbij. Die stond daar volgens mij niet vrijwillig.
Op dat moment, wou ik weggaan, maar die was zoooo fucked up dat ik niet durfde zeggen dat ik doorging, echt schrik dat die me een veeg in mijn gezicht zou geven, was die dronken of gedrogeerd, weet t nie, dan een meisje gekozen, niet dat erbij gesleurd was, ok dat was goed, en nog voor bijna geen geld extra een 2e erna gekozen. Maar die beangstigende lineup vergeet ik nooit.

Dus dat is iets wat ik nooit vergeet, samen met een meisje van een zaak Angels in Genk dat gewoon 5min pijpte, 5min intiem deed en dan geld bij wou hebben en de bazin die erna gewoon zei, sorry maar eens betaald aan mij, zijn het mijn zaken niet wat gebeurt op een kamer. En dan een heel onhygiënische dame uit een thuisontvangst in Hasselt die om het mooi uit te drukken toch, niet fris rook om niet te zeggen, stonk.

Louis de Funes had ik even apart genomen🤭
 
Terug
Bovenaan Onderaan