Recensie Romy, Heusden zolder 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
02/11/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij de Nederlandse Romy geweest!
Snel bereikbaar via whatsapp. Volgende dag aangekomen krijg je de code van de poort en kan je simpel binnen rijden en parkeren.
Eens binnen een snelle groet en een douche.
Dan zit ze naakt klaar op bed. Direct lekker pijpen met overgave. Wat liggen spelen met de borsten en billen om erna verder klaar te pijpen met klaar komen in haar mondje. Heerlijk. Dan een rustig babbeltje tot mijne heer terug paraat was. Terug pijpen met erna verschillende standjes zolang je wil. Dan weer laten pijpen tot ik weer heerlijk haar mondje vol schoot. Genieten!!
 
En heeft deze topperrrrrrrrr voor wie je speciaal de moeite genomen hebt om een accountje aan te maken misschien ook nog ergens een advertentie online staan???
Komt alleen op donderdag naar België. Daarom alleen op woensdag en donderdag en advertentie!
Ze was er deze week niet want zat met een feestje. Volgende week woensdag zal je haar wel zien verschijnen..!!
 
Hele topic kan beter verwijderd worden @admin
Recensies zonder link zijn nou niet echt betrouwbaar. Zeker niet van newbie.
Mogelijks, maar als we ieder nieuw lid gaan afschieten, dan komen er geen nieuwe leden meer bij. Ik houd deze in de gaten en geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel. Als het idd een hit 'n run is, dan gaat deze naar /dev/null
 
Hele topic kan beter verwijderd worden @admin
Recensies zonder link zijn nou niet echt betrouwbaar. Zeker niet van newbie.
Hele topic kan beter verwijderd worden @admin
Recensies zonder link zijn nou niet echt betrouwbaar. Zeker niet van newbie.
Wanneer topics verwijderd worden vanwege niet werkende links dan blijven er niet veel topics over op dit forum!
 
Saskia lijkt veel op Romy, ook in haar profiel veel gelijkenis!

Die was ook ooit in Bekkevoort die Saskia
Boekt iedereen dubbel….
Sta je op de parking met meerdere mannen op zelfde uur te wachten
Als je afspreken ga en er bel even later iemand die langer wil afspreken
Neem ze die en sta je voor piet snot
Als Saskia het is beter wegblijven
Vergooide tijd dan
 
Mogelijks, maar als we ieder nieuw lid gaan afschieten, dan komen er geen nieuwe leden meer bij. Ik houd deze in de gaten en geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel. Als het idd een hit 'n run is, dan gaat deze naar /dev/null
Zo is da! Dank u. Iedereen begint nieuw denk ik dan! En freya in Hulst is de dame in kwestie.. is dezelfde nr die ik had voor in Heusden. Knap gespot van "jeh" moet ik zeggen
 
Maar als nieuw lid met fantastisch review komt.
Maar geen link. Dan ga je toch nadenken.
Zal niet de eerste zijn hier die nep blijkt te zijn 😉
Maar ik wacht rustig zijn link af.
 
Als een newbie hier de bedoeling heeft om een dame te promoten (of zichzelf als het de dame zelf is) dan zou ik denken dat die net wél een link plaatst want dan gaat het toch om zoveel ruchtbaarheid te geven als mogelijk is en ze naar de juiste dame te leiden.
 
deze misschien?
Nee is ze niet, als er regelmaat in zit dan zou ze morgen (Woensdag) online komen en plaatst dan haar advertentie voor Heusden - Zolder op Donderdag.
 
Laatst bewerkt:
Die was ook ooit in Bekkevoort die Saskia
Boekt iedereen dubbel….
Sta je op de parking met meerdere mannen op zelfde uur te wachten
Als je afspreken ga en er bel even later iemand die langer wil afspreken
Neem ze die en sta je voor piet snot
Als Saskia het is beter wegblijven
Vergooide tijd dan
Heb ik daar in Bekkevoort ook al meegemaakt. Afspraak gemaakt, op tijd daar en dan te horen krijgen dat er verkeerde boeking was. Half uurtje wachten en toen was het weer niks. Pissed off weg gereden
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandse-geile-blondine.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Newbie hier🤪
Vanmorgen één uurtje bij Romy geweest.
Afspraak via Whatsapp gaat snel. Locatie is heel mooi (H28 Heusden-Zolder), zo gauw je in de buurt bent krijg je van Romy de code voor de slagboom en het kmr.nummer. De kmr. deur gaat open en ik ben even stil bij het zien van deze beauty, ze is in werkelijkheid veel mooier dan de foto's op RL. Na het financiele afgehandeld te hebben en een korte douche op het bed beland waar deze schoonheid direct aan slag gaat. Ik kom normaal niet zo snel klaar en was dan ook verrast toen ik snel in haar mondje klaar kwam. Ze kwam naast me liggen en we hebben wat gekletst, praten doet ze graag, tussendoor vraagt ze voor een 2e ronde maar heb ik voor gepast, we hebben het uur volgemaakt met praten en tz. Herhalingsgevaar... zeker weten! Romy is een toppertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan