Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe kudde Latina dames geland in Lanaken. Adverteerders worden wel minder origineel qua advertentienaam.
Tongzoenen kuddes deepthroat
The Queen of the deepthroat
Fellatio-expert
Grote natuurlijke borsten
Very hot toys


Hoeven ze tenminste niet telkens de naam aan te passen. Zoek de dame die erbij past en klaar.
Niemand toevallig ook enige ervaring met 1 van deze dames?
Zelf enkel met Kayla https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/photos-100-per-100-real-2.html
Die ik (als je beetje frans kent) wel kan aanraden
 
Rose Hasselt
iemand ervaring met deze Zweedse?
Of zijn het fake foto's…
 
Inna in Genk nu €50 voor 30 min.
Ik twijfel om te gaan. Ben nog nooit bij haar geweest maar haar uiterlijk spreekt me wel aan.
Ik wil dan wel zeker tongzoenen en beffen.
Weet iemand of haar services goed zijn en of ze deze nog altijd doet aan die prijs?
Of is zo'n promo meestal een slecht teken?
 
Er is een recensie topic van haar trio.
Die was wel positief.
Lang geleden dat ik bij haar was.
Promo is toch vaak als ze weinig klanten trekt. Van andere kant. Voor €50 half uurtje neuken. In de buurt zit natuurlijk ook 3Angels voor €60. En Mabuhay voor €50.
 
Volgende week logeer ik voor m'n werk enkele dagen in centrum Hasselt.
Ik heb een voorkeur voor jonge en slanke dames. Iemand die me een toppertje kan voorstellen? Privé ontvangst of privehuis.

Mag gerust via pm gestuurd worden.

Alvast Bedankt!
 
Er is een recensie topic van haar trio.
Die was wel positief.
Lang geleden dat ik bij haar was.
Promo is toch vaak als ze weinig klanten trekt. Van andere kant. Voor €50 half uurtje neuken. In de buurt zit natuurlijk ook 3Angels voor €60. En Mabuhay voor €50.
Thanks ik ga m'n kans wagen bij Inna, wel op voorhand vragen of ze tongzoenen doet en of ik haar mag likken.
Kan je bij 3Angels ook half uurtje intiem zonder massage? Dat het zeg maar gewoon zoals bij een andere dvp is, niet massagesalon? Zo ja, hoe is de service daar dan, of hangt dit sterk af van wie je voor je hebt?
Mabuhay, ben er al 4 keer geweest, 4 keer slechte service (rushed, geen zoenen, geen pzc na kwartiertje weer buiten, etc...) Is daar eigenlijk meer afstandelijk vluggertje voor €50 en dat vind ik te veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan