Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb eigenlijk nog eens goesting in Saartje en Joyce. (zwart haar en andere heeft blond haar, en beide slank en lange benen)
Voor Corona ontvingen ze bij Villa Valentino.
Jonge dertigers, pracht lijf, fijne vrouwen, deden ook trio samen. Waren toen zo de eerste dat ik vond met een wat duurdere prijs dan gemiddeld omdat ze een zekere klasse probeerden uit te stralen.
Van de Kempen 😉
Ik heb er leuke dingen mee gedaan en dat op H***ers beschreven destijds. Iemand die nog contact met hun heeft of weet waar ze nu ontvangen? Het gsm nummer is al jaartje niet meer actief, mogelijk zijn ze effectief gestopt. Al deden ze het graag en goed voor het tussendoor geld, dus lijkt me straf dat ze ermee zouden stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk nog eens goesting in Saartje en Joyce. (zwart haar en andere heeft blond haar, en beide slank en lange benen)
Voor Corona ontvingen ze bij Villa Valentino.
Jonge dertigers, pracht lijf, fijne vrouwen, deden ook trio samen. Waren toen zo de eerste dat ik vond met een wat duurdere prijs dan gemiddeld omdat ze een zekere klasse probeerden uit te stralen.
Van de Kempen 😉
Ik heb er leuke dingen mee gedaan en dat op H***ers beschreven destijds. Iemand die nog contact met hun heeft of weet waar ze nu ontvangen? Het gsm nummer is al jaartje niet meer actief, mogelijk zijn ze effectief gestopt. Al deden ze het graag en goed voor het tussendoor geld, dus lijkt me straf dat ze ermee zouden stoppen.
Volgens mij zijn ze gestopt, ik heb ook 2 maal met Joyce afgesproken, maar nr kwijt
 
Zoek een milf met curves of minmaal cup c.
Enkele aanraders?
Beetje meer en minder MILF. 1e staat ergens recensie, 2e geen idee.
 
Beetje meer en minder MILF. 1e staat ergens recensie, 2e geen idee.
Babs ziet er wel goed uit op de foto's maar volgens recensies is het niet waard naar mijn inzien,
Angy is too much voor mij. Maar bedankt voor het mee denken😉
 
Zoek een milf met curves of minmaal cup c.
Enkele aanraders?

Zat tot voor kort bij Private Dreamgirls in Hasselt onder de naam Amber. Voor de liefhebbers...

 
Terug
Bovenaan Onderaan