Recensie Rose, Turnhout 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rho

Wandelaar
33
12/03/22
46
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roselove-sex.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Very nice Swedish girl, absolute killer body; slim and athletic. She loves it. Had a shower with her, very nice BJ, licking her amazing big lips, kissing, fucking. She is completely relaxed. She will be here just for a few days.
 
Als zij Zweeds is ben ik Napoleon. En inderdaad de langste schaamlippen die ik ooit zag.
Maar inderdaad een killer body en zeer initiatief nemend. Ze houdt van wat ze doet en was naturel nat.
Zou eerstdaags aan een rondje België beginnen; Gent, Antwerpen en Luik op het programma.
 
Als zij Zweeds is ben ik Napoleon. En inderdaad de langste schaamlippen die ik ooit zag.
Maar inderdaad een killer body en zeer initiatief nemend. Ze houdt van wat ze doet en was naturel nat.
Zou eerstdaags aan een rondje België beginnen; Gent, Antwerpen en Luik op het programma.

Ben ik wel heel benieuwd naar, waar en wanneer…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roselove-sex.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze ontvangt (tijdelijk) in hotel Valentino in Hasselt. Het is een heel aantrekkelijke en slanke dame, ook vriendelijk en vlot in de omgang. Ze praat goed Engels. Ze zegt dat ze wel degelijk uit Zweden komt (haar haar is pikzwart geverfd, maar van nature is ze blond). Ze neemt initiatief en vraagt de hele tijd wat je wil en wat je leuk vindt. Eerst samen gedoucht (handdouche in bad). Ze (tong)zoent lekker, beweegt met haar prachtige lichaam over je heen (dus beetje b2b), kust je lichaam, bijt in je tepels en oren, pijpt goed, ook even 69 gedaan, vingeren mag ook, penis en ballen likken doet ze met veel overgave, ... ze gaat er echt wel voor. Dan seks gehad (girl on top). Na klaarkomen ging ze een sigaret roken bij het raam, maar ze benadrukte dat ik de tijd vol kon maken. Ze ging dan ook voluit voor een tweede ronde: weer penis en ballen likken, maar echt stijf werd ik niet meer. Ze kwam zelfs met haar kutje op me zitten en masseerde zo mijn penis. Ook tongzoenen liet ze niet achterwege. Ze kwam nog een korte tijd dicht tegen me aan liggen om wat te knuffelen, te zoenen en te babbelen. Een afscheidskusje op de mond kon er ook nog af. Vast en zeker een GFE. Met de rookpauze erbij bijna een uurtje binnen geweest.
 
Laatst bewerkt:
Als zij Zweeds is ben ik Napoleon. En inderdaad de langste schaamlippen die ik ooit zag.
Maar inderdaad een killer body en zeer initiatief nemend. Ze houdt van wat ze doet en was naturel nat.
Zou eerstdaags aan een rondje België beginnen; Gent, Antwerpen en Luik op het programma.
Dan gaan ik best wachten dat ze in Gent is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
dame is 176 ongeveer en ontvangt in Hasselt. Goede inzet, werkt wel aan de lopende band. Ene wandelaar is nog niet weg of er staat al letterlijk een andere voor haar deur.

Ze wordt goed nat en je mag haar stevig neuken. Helaas, komt ze afspraken niet na. Afgesproken voor cim met slikken. Nogmaals gevraagd net voor de date en op moment van supreme spuugt ze het uit 😳. voor haar gekozen voor deze optie dus was wel een harde eis ☹
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat de eerste keer enorm was meegevallen, vandaag nog eens terug gegaan. De ervaring was deze keer anders. Ze was nog steeds vriendelijk, stond open voor veel, maar ze leek een beetje 'afwezig'. Ze lag naakt op bed (ze heeft echt een prachtig lichaam en een mooi gezicht ...) op me te wachten (had nochtans gevraagd om sexy lingerie te dragen, maar dit vond ik ook wel oké 😉), haar haren waren nog nat (ze had een nieuwe kleuring aangebracht), ze was aan het vapen (en dat deed ze in de tijd die ik met haar doorbracht verschillende keren en dat stoorde me wel), haar telefoon lag de hele tijd op bed en ze keek er wel eens op. Na een korte douche wat gezoend en gestreeld. De seks was best oké: ze pijpt zeer overtuigend, je mag haar diep vingeren, beffen is ook geen probleem, ze zei dat ze "horny" was en wilde neuken. Na de seks lag ze heel dicht tegen me aan en ze leek van de wereld. Ik vroeg lachend of ze in slaap was gevallen, maar ze zei dat ze aan het relaxen was. Ze heeft toen nog wat tegen me aangewreven en dan maakte ze er er plots een eind aan. Nog kort wat opgefrist en toen ik wegging vroeg ze nog om een afscheidskusje. Deze keer vond ik het minder een echte GFE. Misschien had ze gewoon een mindere dag of was ze in gedachten al op vakantie (ze vertrekt binnenkort op reis).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roselove-sex.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wandel nog niet zo lang, en na een 5tal dates bij Rose aangeklopt voor 45minuten op woensdagnamiddag. Dit was de eerste keer dat ik voldaan terug naar huis bolde!
Deze dame heeft een ongelooflijk mooi lijf! Ze praat erg goed Engels en is vriendelijk.
Begonnen met een pijpbeurt zonder condoom; ze vroeg hoe ik het het liefst had, en zodoende begon ze rustig. Ik kan zeggen dat dit de beste pijpbeurt was die ik tot nu toe kreeg! Een paar keer haar moeten vragen om even te pauzeren, of het was al snel klaar.
Uiteindelijk haar in 69 gevraagd en al likkend in haar mond klaargekomen.

Ze rent dan snel naar badkamer om te spoelen: geen probleem voor mij.

Terugkomend vraagt ze of ik een massage wil. Hier is ze niet echt geweldig in, en ook weinig erotische aanrakingen. Maar dit verwachte ik niet.

Na een 10 tal minuutjes gevraagd of ik haar mocht proeven en zodoende haar op haar rug gelegd en heb ik haar een tijdje gebeft/gevingerd.

Ronde 2 was al snel daar; rubbertje er rond en in doggie goed liggen doorstoten, ze neemt het graag hard! Haar kont is echt waanzinnig om vast te houden tijdens het stoten!
Na tweede keer klaarkomen namen we afscheid.

Deze dame ziet me nog terug.
 
Is het deze dame? Kon verder niks vinden.

Ziet er goed uit. In review hierboven van @JayT ook rond de 20 jaar.

EDIT; adv. was na plaatsing hier opeens weg. Fake?
 
Laatst bewerkt:
Is het deze dame? Kon verder niks vinden.

Ziet er goed uit. In review hierboven van @JayT ook rond de 20 jaar.

EDIT; adv. was na plaatsing hier opeens weg.

Is het deze dame? Kon verder niks vinden.

Ziet er goed uit. In review hierboven van @JayT ook rond de 20 jaar.

EDIT; adv. was na plaatsing hier opeens weg. Fake?
Neen, het gaat niet over deze dame. Haar account is momenteel offline.
 
Ze ontvangt (tijdelijk) in hotel Valentino in Hasselt. Het is een heel aantrekkelijke en slanke dame, ook vriendelijk en vlot in de omgang. Ze praat goed Engels. Ze zegt dat ze wel degelijk uit Zweden komt (haar haar is pikzwart geverfd, maar van nature is ze blond). Ze neemt initiatief en vraagt de hele tijd wat je wil en wat je leuk vindt. Eerst samen gedoucht (handdouche in bad). Ze (tong)zoent lekker, beweegt met haar prachtige lichaam over je heen (dus beetje b2b), kust je lichaam, bijt in je tepels en oren, pijpt goed, ook even 69 gedaan, vingeren mag ook, penis en ballen likken doet ze met veel overgave, ... ze gaat er echt wel voor. Dan seks gehad (girl on top). Na klaarkomen ging ze een sigaret roken bij het raam, maar ze benadrukte dat ik de tijd vol kon maken. Ze ging dan ook voluit voor een tweede ronde: weer penis en ballen likken, maar echt stijf werd ik niet meer. Ze kwam zelfs met haar kutje op me zitten en masseerde zo mijn penis. Ook tongzoenen liet ze niet achterwege. Ze kwam nog een korte tijd dicht tegen me aan liggen om wat te knuffelen, te zoenen en te babbelen. Een afscheidskusje op de mond kon er ook nog af. Vast en zeker een GFE. Met de rookpauze erbij bijna een uurtje binnen geweest.
Dat ze rookt tijdens mijn afspraak pas ik ☹️
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden bij Rose geweest toen ze in Beringen ontving. Dame was een topwijfje, maar afspreken en locatie een ramp.

Afspreken via whatsapp ging vlot. Ter plaatse bleek ze te ontvangen in een huis in een woonwijk, privacy zo goed als nul. Aangebeld en er deed een oudere dame open, Rose was blijkbaar nog bezig met een klant en ik mocht in de gang wachten. Call me old fashioned, maar da's niet mijn favoriete manier van werken.

Een kwartiertje later kwam Rose me halen, "Sorry sorry, timing is dififcult". Rose zag er geweldig uit. Prachtig slank lichaam en een schattig gezichtje. Dus dat probleempje was snel vergeven.

Eerst samen een douche genomen en elkaars lichaam wat verkend. Haar Engels is heel goed (en met een Brits accent, jammie), dus ons gesprek ging vlot.

Nadat we allebei goed proper waren is ze op haar knietjes gegaan en me beginnen pijpen. En dat deed ze goed en met veel enthousiasme. Ballen lekken en deepthroaten zijn ook geen probleem. Ook geweldig hoe ze je aankijkt me die grote blauwe ogen terwijl je haar mondje volspuit. In haar advertentie staat dat ze slikt, maar mijn kwakje is ze toch snel gaan uitspuwen.

Nadien op bed beland. Top hoe ze haar lijfje tegen je aanwrijft en wat met je lul en ballen speelt. Toen er terug wat leven in mij kwam heeft ze er snel een rubbertje omgedaan. "How do you want to fuck me?", met een ondeugend lachje op haar gezicht. Eerst haar benen in mijn nek gelegd zodat ik een prachtig zicht had terwijl ze met haar borsten en clitje speelde. Daarna haar op haar buikje gelegd en alles was geweldig tot de bel ging. We waren nog geen half uurtje bezig en de volgende klant was er al.

Ze is die man snel gaan binnenlaten en heeft daarna nog haar uiterste best gedaan om mij nog klaar te krijgen. Maar de mood was er niet meer voor mij en 10 minuten later stond ik terug buiten met een broek vol goesting. Ik had 160 betaald voor een uurtje en ze heeft me nog 40 teruggegeven, dus uiteindelijk 120 betaald om de rest van de dag gefrustreerd rond te lopen.

Al bij al dus geen geslaagde date. Rose is wel echt een topwijf om met te neuken, dus misschien geef ik haar ooit nog een tweede kans. We'll see.
 
Advertentie is verplaatst, nieuwe link hier: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rose-gf-expierence-3.html

Mogelijkheden zijn heel beperkt op de advertentie, maar op whatsapp zei ze dat CIM nog steeds kan.
Gisteren nog eens bij haar geweest. Er kan inderdaad heel veel, best wel een gfe experience. Zeer mooie (is natuurlijk persoonlijk), vriendelijke en best wel mysterieuze vrouw met wie je ook kan praten. Misschien een minpuntje (was vorige keren ook zo): het vapen.
 
Deze staat ook op mijn lijstje nadat ik zonet haar advertentie op redlights tegen kwam.
Moet je snel zijn, laatste dagen hier, woensdag weg 🤷🏼‍♂️, al weet je nooit bij haar 😎
Gisteren nog eens bij haar geweest. Er kan inderdaad heel veel, best wel een gfe experience. Zeer mooie (is natuurlijk persoonlijk), vriendelijke en best wel mysterieuze vrouw met wie je ook kan praten. Misschien een minpuntje (was vorige keren ook zo): het vapen.
Zou sinds enkele dagen gestopt zijn met roken… maar met haar weet je nooit 😉
 
Hoe bedoel je dat? Op welk vlak onvoorspelbaar?
Een beetje wat er in de vorige berichten wordt gezegd: ze zegt dat ze weggaat, maar voor hetzelfde geld is dat niet zo, idem dito wat het roken betreft. Toen haar advertentie opnieuw online stond, noemde ze zichzelf Lianna, en kort daarna was het toch weer Rose. Ook de dates met haar zijn zeker niet volgens een vast stramien, zoals bij veel meisjes wel het geval is. Dus zeker niet negatief bedoeld, echt wel fijn om mee af te spreken.
 
Hoe bedoel je dat? Op welk vlak onvoorspelbaar?
Is een fantaste, beetje wacko in de kop. Nu lijkt toch wat getemperd in haar doen en enkele kilootjes erbij, maar vorige keer was die dan ook echt graatmager en skinny. Top meid. Heb er destijds (maand of drie vier geleden) heerlijke dingen mee gedaan. Toen ook recensies geschreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan