Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niemand ervaring met deze Nicole? Adverteerd al langer op RL

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-guys-im-nicole.html

 
Heeft iemand al ervaringen met deze heerlijke negerin ?
Doe met mijn opmerking wat je wil maar als je haar met "negerin" zou aanspreken kan het goed zijn dat ze u zelfs niet binnenlaat. Just saying.
"Negerin" is niet zo netjes .... en dat is nog beleefd uitgedrukt
 
Iemand ervaring met deze dame ?
Ziet er wel zwaarder uit dan 55 kg
Als ze conform de foto's is staat ze me wel aan. 🥰
 
Iemand ervaring met deze dame ?
Ziet er wel zwaarder uit dan 55 kg
Als ze conform de foto's is staat ze me wel aan. 🥰
1m60 met hakken, dan is ze in werkelijkheid maar pakweg 1m50. En dan 55 kg, volgens haar foto's zou dit wel kunnen.
 
Ik heb een paar goei donkere dames gehad, maar deze waren allemaal raam dames.
Je standpunt over 9 op de 10x bedrogen kan je anders ook doortrekken naar Roemeense dames
 
Beetje kort door de bocht niet.
Zo kan je het wel over iedereen zo praten. Je hebt ook slechte Nederlandse dames. Zijn ze dan allemaal slecht ?

Hij zegt ook niet "allemaal", hij zegt 9 op de 10 en afgaande op reviews hier op het forum moet je daar eigenlijk wel mee akkoord gaan. Als ik een echt positieve recensie lees over een Afrikaanse dame dan is mijn eerste reactie altijd "ah tiens, dan toch" en dat is omdat ik hier praktisch altijd lees dat de ervaringen meestal slecht zijn.
En voor er hier een slimme de kaart van racisme gaat trekken, het heeft er niets mee te maken, het is louter een vaststelling.
 
geen idee, maar het feit dat ze als foto eentje uit 2014 neemt (met haar eigen naam blijkbaar ook nog bij, screenshot vanop facebook), doet me vermoeden dat ze er toch nog iets ouder gaat uitzien dan op die foto :p
Mischien is deze advertentie gemaakt door een boze ex of een ander die haar zwart wil maken.
ervaringen zijn er nog niet gepost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan