Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ik zou net het tegenovergestelde beweren. Ook goede ervaringen met Oostblok dames, maar veel betere met Latina's. Zelfs van voor de tijd dat ik Spaans sprak.
Het zal misschien ook wat met je eigen attitude te maken hebben of je die initiële klik een beetje kan maken of niet?
Uiteindelijk kan het bij beide erop of eronder zijn.
Kan ook: erop en eronder.
 
Gisteren afspraak gemaakt met Eveline eenmaal op de kamer vroeg ze aan mij of ik zin had in een Trio ik moest 200 euro betalen voor 30 min lekker zij ze two Girls .Om een lang gesprek kort te houden alles wat in de advertentie staat deden ze niets van geen TZ mocht niet vingeren niet kwamen nog niet eens kort bij met hun lichaam Sophia heeft alleen met haar kont om omhoog gezeten als ik die wilde aanraken kroop ze weg regelrecht een ramp . Gewoon verschrikkelijk proberen dat je zo snel mogelijk klaar komt nou ik kreeg hem amper omhoog . Let op de meeste dames zijn zo . op het moment dat ze het geld in handen krijgen turnen ze helemaal om heeft totaal niks met sex te maken . Dus niet alleen de latinas zijn zo maar ook de oostblokkers .
 
Dat is dus extra balen. Inderdaad te mooi om waar te zijn dus. Foto's zijn wonderschoon, maar de rest valt dus tegen. Ik knapte al af op de prijs en op de foto's van Eveline. Niet mijn type.
Schrijf je ook een recensie, dan vinden we ze beter terug.
 
Ik ben een paar jaar geleden bij vurig verlangen geweest in Maaseik maar dat was weggegooid geld.
Onverzorgd en die zat aan de drugs.
Ze wilde bare neuken en anaal maar ik heb toch het rubbertje om GeileRoelie gedaan.
Ze ontving toen vlak bij de grensovergang richting Roosteren.

Maar volgens mij is dit een andere.
 
Ik ben een paar jaar geleden bij vurig verlangen geweest in Maaseik maar dat was weggegooid geld.
Onverzorgd en die zat aan de drugs.
Ze wilde bare neuken en anaal maar ik heb toch het rubbertje om GeileRoelie gedaan.
Ze ontving toen vlak bij de grensovergang richting Roosteren.

Maar volgens mij is dit een andere.is z
Is er erg vies en vuil…
Stink naar kattepies en ze smoor drugs waar je bij ben
Wegblijven !!!!
 

Hier nog zo eentje hoe verzinnen ze het verslaafd aan zuigen zonder condoom . je portemonnee zuigt die leeg zonder condoom ja.
1e keer in Belgie zegt ze nu, en dat een foto met 21 april 2023 erbij.
De "assistenten" denken echt dat we helemaal debiel zijn en niet verder dan het puntje van ons korte geheugen kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan