Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo, misschien een rare vraag.
is er nog een club of dames die vast prive ontvangen op de Genkersteenweg of de Hasseltweg? Ik moet er woensdag zijn en dan is dit misschien mooi meegenomen.
Volgens mij zitten er langs die baan geen clubs meer. Wel (volgens mij 2) rendez vous hotelletjes waar ook dames zitten die ontvangen.

Ooit had je heel wat clubs langs deze baan, maar zoals overal neemt het ook hier af.
 
Hoe zijn de Zuid Amerikaanse meisjes eigenlijk in omgang tov van Oost Europese meisjes. Ze lijken veel opener dan de Oost Europese meisjes? Zijn ze dan ook veel opener in omgang of is het vooral om je te lokken?
 
En ik zou net het tegenovergestelde beweren. Ook goede ervaringen met Oostblok dames, maar veel betere met Latina's. Zelfs van voor de tijd dat ik Spaans sprak.
Het zal misschien ook wat met je eigen attitude te maken hebben of je die initiële klik een beetje kan maken of niet?
Uiteindelijk kan het bij beide erop of eronder zijn.
 
En ik zou net het tegenovergestelde beweren. Ook goede ervaringen met Oostblok dames, maar veel betere met Latina's. Zelfs van voor de tijd dat ik Spaans sprak.
Het zal misschien ook wat met je eigen attitude te maken hebben of je die initiële klik een beetje kan maken of niet?
Uiteindelijk kan het bij beide erop of eronder zijn.
De beste die ik ooit gehad had was een Tsjechische
 
De verse dames van vandaag in Maastricht, maar deels al met BE telnr, zitten dus snel in Lanaken/Zutendaal.
ALLEMAAL € 200/uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan