Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op telnr zoeken komt een RL verwijzing naar ene Natasha Genk. Toeval?

Natasja | Redlights
https://old.redlights.be › misbruik-melden


+xxxxxx xxxxccc Voornaam: E-mail: Reden: Misbruik melden. Terug naar advertentie. Populair op Redlights België. Aalst · Aarschot · Antwerpen · Brasschaat ...
Ik ben er ooit geweest toen ik deze site nog niet kende. De kamer rook onfris naar zweet en haar hoeslaken had een smerige bruine streep. Vriendelijk bedankt. Ze vroeg of ik haar dan geen lift wou geven naar huis. Hygiëne leek me echt ondermaats
 
Er is weer een Aziatische invasie bezig in onze provincie. Eigenaardig genoeg vind ik daar nauwelijks of geen recensies van. En ik twijfel, of beter, ik ben er zeker van, eerlijk gezegd, of het wel helemaal koosjer is.
Ik heb het gehad met de Aziatische "meisjes" en als je voor de deur staat komt hun oma of een of andere Chinese trol de deur openen. Nee dank je wel
 
Vraagje: wanneer ik Google naar 'Cupido Genk', dan kom ik eerst op een rendez-vous hotel 'La Petite Maison', voorheen 'Quichotte'.
Maar ik vind ook een verwijzing naar Cupido op een ander huisnummer (331 en 441).

Gaat het hier over dezelfde locatie?

Edit: Thanks Kobel1990.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: wanneer ik Google naar 'Cupido Genk', dan kom ik eerst op een rendez-vous hotel 'La Petite Maison', voorheen 'Quichotte'.
Maar ik vind ook een verwijzing naar Cupido op een ander huisnummer (331 en 441).

Gaat het hier over dezelfde locatie?

Edit: Thanks Kobel1990.
Ik had dat ook toen ik de eerste keer bij cupido moest zijn stond ik bij 331 in plaats van 441 🤣 dacht al de foto's van de dame lijken er niet echt op wat ik gezien had hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan