Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring ?

 
Iemand heeft ervaring met Cindy?
Geen aanrader. Is zeer passief. Ze ziet er wel zo uit als op de foto's en ze ontvangt op een nette locatie. Maar eens je de centjes hebt gegeven, legt ze zich op bed terwijl je mag douchen. Je kan beter een sexpop kopen, die is even actief…
 
Iemand ervaring met Melissa?


De foto's zijn van het instagram account: Lana Negrini. Tenzij ze dit echt is (waarschijnlijk niet) is het weer een fake. Ze zijn beiden Braziliaans en 18/19. Maar de instagram verkoopt allerlei beauty dingen dus ik denk niet dat ze geld nodig heeft en prostitutie doet… Je kan het wel eventueel proberen en kijken wie het is. Indien iemand dat doet graag een update want ze ziet er wel leuk uit.
 
De foto's zijn van het instagram account: Lana Negrini. Tenzij ze dit echt is (waarschijnlijk niet) is het weer een fake. Ze zijn beiden Braziliaans en 18/19. Maar de instagram verkoopt allerlei beauty dingen dus ik denk niet dat ze geld nodig heeft en prostitutie doet… Je kan het wel eventueel proberen en kijken wie het is. Indien iemand dat doet graag een update want ze ziet er wel leuk uit.
Ziet ge toch zo dat dit nep is.
 
De foto's zijn van het instagram account: Lana Negrini. Tenzij ze dit echt is (waarschijnlijk niet) is het weer een fake. Ze zijn beiden Braziliaans en 18/19. Maar de instagram verkoopt allerlei beauty dingen dus ik denk niet dat ze geld nodig heeft en prostitutie doet… Je kan het wel eventueel proberen en kijken wie het is. Indien iemand dat doet graag een update want ze ziet er wel leuk uit.
Had der mee gebeld en ze klonk echt niet als een meisje van 18jaar. Dus vrij zeker fake, en strafbaar want is nog altijd maar 17... :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan