Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand bij deze Nati geweest ? ik wou informeren en maakte een grapje over haar "last day" en "super price" die intussen al meer dan een week duurt, ik werd onmiddellijk geblokkeerd, heeft dus alleszins geen gevoel voor humor..

 
ReverseImageSearch levert niks op, dus heeft er al iemand ervaring met Anitta? Ze zit afwisselend in Diepenbeek, Hasselt en Genk.
(foto's zien er wel jonger uit dan 44).


Edit: blijkbaar zat ze vorige week in Oost Vlaanderen, dus ik zal wel wachten tot ze daar weer eens opduikt.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger kende ik enkele dames waar ik voor 30 euro terecht kon voor een snelle bj. Zijn er zo tegenwoordig nog dames te vinden? Lang niks meer gevonden onder de 50 euro..
 
Toch zonde he, ik zou wel wat van mezelf in haar kwijt kunnen. Lijkt me ook niet echt cupje b wat ik daar zie. Maar toch nog even doorgaan hierop: wat betekent dat 'geverifieerd' vlagje dan?
 
Toch zonde he, ik zou wel wat van mezelf in haar kwijt kunnen. Lijkt me ook niet echt cupje b wat ik daar zie. Maar toch nog even doorgaan hierop: wat betekent dat 'geverifieerd' vlagje dan?

Uitleg op de site van RL:


Wat is het "geverifieerd" label?

Het groene "geverifieerd" label is een kwaliteitslabel dat de adverteerder kan aanvragen via zijn dashboard.
Dit label heeft als doel aan te duiden dat het gebruikte beeldmateriaal (video en foto) van de adverteerder is. Zo bent u (al) zekerder van uw date!

De toekenning van het label gebeurt na het ontvangen van een verificatiefoto of na een camcheck via Skype.
Een verificatiefoto is een foto van de adverteerder met een verwijzing naar Redlights (bv. handgeschreven papier dat de adverteerder vasthoudt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan