Recensie Fernanda, Roeselare 2,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 8069

Wandelaar
53
07/02/22
73
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-luxury-lady-very-accommodating.html
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Fernanda ontvangt in een appartementje in de buurt van het station van Roeselare. Aan de deurbel weerklonk de stem van een duidelijk oudere vrouw. De moed zonk al in mijn schoenen want mij was een 18-jarig snoepje belooft op de advertentie. Gelukkig, toen ik boven aan het appartement kwam werd de deur opengedaan door een prachtig, jong meisje dat volledig naakt was. Goed begonnen!
Fernanda is heel mooi, met een schattig snoetje, en een magnifiek jong strak lichaam. Ze zegt dat ze achttien is. Het zou kunnen. Maar ik geloof het niet want ze heeft al valse tieten. Die haar weliswaar perfect staan. Welke dan ook haar exacte leeftijd, ik zag het direct zitten om deze mooie parel eens stevig te nemen!
Helaas... dat viel tegen. Zoenen doet ze niet. Strelen en haar lijf kussen gaat ook al niet van harte. Pijpen doet ze op een manier dat je niet aan haar lijfje kunt zitten terwijl ze bezig is. Toen ze cowgirl op mij kwam zitten, kon ik haar eindelijk goed vastpakken en betasten. Zo'n strak lijfje, daar wil je je handen op los laten. Haar heupbewegingen waren ondermaats om niet te zeggen onbestaand, dus echt lekker werd het niet. Ik heb haar dan maar omgedraaid om het af te werken in doggy. Tijdens dat standje floepte mijn penis effe uit haar en toen zag ik aan het condoom rood vocht hangen. Ze had haar regels... Serieuze afknapper. Zij zag wat ik zag en nam wat WC papier om het condoom af te kuisen. Dan deed ze teken: neuk maar verder. Nou, mijn goesting was over en dat zei ik haar ook. Ik vroeg of ik mocht handmatig komen op haar borsten. Daar deed ze niet moeilijk over: dat kon. Zonder meerprijs, omdat ze haar regels had.
Ze ging naast het bed op haar knietjes zitten en ik moest zelf rukken. Ik heb haar aangepord om ook wat haar handjes te gebruiken en mij af te trekken. Dat deed ze uiteindelijk wel. Maar zeker niet met volle goesting. Ik duwde haar knappe lijf stevig tegen mij aan en kwam uiteindelijk klaar op haar tieten en buikje. Toch spijtig dacht ik achteraf. Zo'n mooi kind, en zo'n ontgoochelende sekspartij... Zonde.
 
Een meisje van voor de 20 is iets wat nooit op mijn menu staat maar ik vraag me dan af; hoeveel goeie ervaringen er eigenlijk wel te rapen zijn bij zo'n meisjes? Want qua sexuele ervaring moet dit toch redelijk beperkt zijn aan hun kant. Er zijn toch zoveel redenen waarom zo'n date gewoon gegarandeerd op een sisser zal uitdraaien... :unsure:
 
Een meisje van voor de 20 is iets wat nooit op mijn menu staat maar ik vraag me dan af; hoeveel goeie ervaringen er eigenlijk wel te rapen zijn bij zo'n meisjes? Want qua sexuele ervaring moet dit toch redelijk beperkt zijn aan hun kant. Er zijn toch zoveel redenen waarom zo'n date gewoon gegarandeerd op een sisser zal uitdraaien... :unsure:
Dat het niet op je menu staat...prima, maar je verklaring daarvoor is wat kort door de bocht. Hoezo geen ervaring? Hoeveel jaar heb je daar voor nodig? Wat me belangrijker lijkt, is het omslagpunt van nog (willen) bijleren/experimenteren/avonturieren, naar het beu zijn.
 
Een meisje van voor de 20 is iets wat nooit op mijn menu staat maar ik vraag me dan af; hoeveel goeie ervaringen er eigenlijk wel te rapen zijn bij zo'n meisjes? Want qua sexuele ervaring moet dit toch redelijk beperkt zijn aan hun kant. Er zijn toch zoveel redenen waarom zo'n date gewoon gegarandeerd op een sisser zal uitdraaien... :unsure:
Hey VVD914
Mij moet je toch eens uitleggen hoe je al kan weten op voorhand dat een meisje van 20 minder positief zal (kan) uitdraaien dan met een dame van pakweg boven de 30 of 40 met zogezegd meer levenservaring. Ik heb al verschillende dames bezocht van pakweg begin de 20 en ook al van eind de dertig. Ikzelf ben middenin de 30 en voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit eerlijk gezegd. Maar ik moet er wel bij zeggen dat de meerderheid waar ik sensueel of qua goede sex toch wel heb meegemaakt bij degenen van rond de 20 jaar. Je zou ervan verschieten wat zo'n jonge meisjes u te bieden heeft. Probeer het maar gerust eens uit vooraleer je deze dingen post. Hoe kan je zoiets posten als je het nog nooit gedaan hebt? Ik kan u garanderen dat ik al heel goede ervaringen heb meegemaakt met jonge twintigers en dat er soms meer te rapen valt dan bij rijpere dames die niks meer te bewijzen hebben in tegenstelling tot de jongere meisjes die soms nog echt leergierig zijn en snakken naar succes om vooruit te komen in het leven. Ikzelf weet alvast wat mijn voorkeur heeft, geef mij maar liever een groen blad of nog een nieuw boek die nog hun hoofdstukken moeten schrijven. En akkoord, ik heb hier en daar al eens een blauwtje opgelopen, maar dat neem ik er met alle plezier bij. Het leven is nemen en delen 😉. Alvast nog veel wandelplezier gewenst. Groetjes krokettje.
 
Als ik afga op de vele ervaringen gedeeld door andere leden hier dan is het toch 50/50 hoor. En veelal bij de jongere vrouwen lees je vaak dat eenmaal ter plaatse je niet mag vingeren, niet aan de borsten komen, ze niet willen pijpen, ze bepaalde posities niet wil doen,... Zo'n dingen kom ik alvast nooit tegen bij mijn dvp's.

Maar ik spreek uitsluitend over meisjes van 21-22 jaar of jonger!

Zo probeerde ik onlangs contact te leggen met een dvp van 25 jaar - gewoon een normaal bericht waarin ik mezelf voorstel en haar een idee gaf wat een date van 2 uur zou inhouden. Geëindigd met de vraag of dit haar zou interesseren. Nooit antwoord ontvangen en werd gewoon geblokkeerd. :LOL:
Dit was met andere woorden iemand die 2 uur absoluut niet zag zitten en veelal zal proberen om mannen snel buiten te werken.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-luxury-lady-very-accommodating.html
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ze ontving deze week in Gent.

Een van de slechtste ervaringen ooit. Mooi meisje alhoewel foto's wel beetje zijn bijgewerkt maar dat is ook alles. 0.0 gevoel, spreekt geen woord Engels enkel Spaans en Italiaans. Draait gezicht weg. Alhoewel via WhatsApp gevraagd had achter girlfriend experience en ze had yes geantwoord deed ze nu alsof ze nooit doet. Ik ben je vriendin niet zegt ze. Moeilijk communicatie via Google translate. Dus je kan al raden op een vrijdag nacht na zware week kreeg ik hem amper recht zonder wat motivatie van haar kant. Na half uur wou ze stoppen maar dan toch gelukt om af te werken net...

Geen PZC maar heb ook niet gevraagd want ze vroeg voor alles extra en wou bij binnenkomst met haar vriendin een trio doen en ze drong hard aan maar heb geweigerd. Misschien daarom op een flop uitgedraaid
 
Wat ik niet snap is dat mensen hier nog intuinen ondanks weinig positieve recensies...advertentie intussen verdwenen...zegt alles...nu kan ze dit trucje elders toepassen...
 
Wat ik niet snap is dat mensen hier nog intuinen ondanks weinig positieve recensies...advertentie intussen verdwenen...zegt alles...nu kan ze dit trucje elders toepassen...
Advertentie is weg, maar profiel is nog actief:
Zal vermoedelijk onder zelfde naam in andere stad toekomen.
 
Het was zo een mooie verschijning wat tegenwoordig als een uitzondering is in het echt. Dus je hoopt natuurlijk dat het een persoonlijke klik met jouw wel anders zal zijn.

Heb dat 2 weken geleden meegemaakt met een Braziliaanse maar die kwam hier voor haar studies te betalen en niet omdat ze in een bende zit die zich elke week verplaatst.

We hebben eruit geleerd
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-colombian-for-the-first-time-in-belgium-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor de eerste keer eens bij iemand langs geweest waarvoor je moet betalen. Bij aankomst blijkt het de dame vanop de foto te zijn. Bij binnenkomst vraagt ze per direct het geld. Eenmaal binnen uitgekleed, begon ze me te pijpen wat nog geen 2 minuten duurde. Waarna ze zei "sex?" Hierop akkoord gegaan. De actie zelf heeft 10 minuten geduurd. Waarna ze me een massage aanbood. De massage was eerder knijpen (pijnlijke manier) dan iets wat deugd doet. Na 2 minuten masseren zegt ze "finito" tijd is op. Nog geen 20 minuten binnen en zegt ze het is gedaan. Geen 2de kansen niks. Ik zou haar maar vermijden als het kan. Als je je geld snel kwijt wil, dan is zij de perfecte optie. Zeker niet voor herhaling vatbaar en al zeker niet aan te raden. Zonde van mijn geld en tijd.
 
Spijtig dat je eerste ervaring direct zo negatief is. Er is helaas een heel groot deel van de dames in deze sector die het puur en alleen voor het geld doen, zoals bvb zo goed als alle Aziaten naar mijn ervaring. Wat eigenlijk wel positief is, is dat de foto's echt zijn, want dat is tegenwoordig vaker niet het geval dan wel (of zeer oud en tientallen kilo's geleden om het zo grof te zeggen).

Je leert op de duur wel welke adressen je best van wegblijft (ze zitten altijd op dezelfde plekken).
Want wat jij daar beschrijft is spijtig genoeg de gewone gang van zaken. BJ om er een condoom op te krijgen, humpen om je te doen klaarkomen en je dan buiten gooien.

Maar had je 150€ voor 20 minuten betaald? Want 150 is de gangbare prijs voor een uur.
Kleine hint nog trouwens: Ik ga de eerste keer bij een dame nooit voor een uur, om exact dit te voorkomen.
Je krijgt voor 100€ op dat half uur namelijk exact dezelfde behandeling ;-)
 
Spijtig dat je eerste ervaring direct zo negatief is. Er is helaas een heel groot deel van de dames in deze sector die het puur en alleen voor het geld doen, zoals bvb zo goed als alle Aziaten naar mijn ervaring. Wat eigenlijk wel positief is, is dat de foto's echt zijn, want dat is tegenwoordig vaker niet het geval dan wel (of zeer oud en tientallen kilo's geleden om het zo grof te zeggen).

Je leert op de duur wel welke adressen je best van wegblijft (ze zitten altijd op dezelfde plekken).
Want wat jij daar beschrijft is spijtig genoeg de gewone gang van zaken. BJ om er een condoom op te krijgen, humpen om je te doen klaarkomen en je dan buiten gooien.

Maar had je 150€ voor 20 minuten betaald? Want 150 is de gangbare prijs voor een uur.
Kleine hint nog trouwens: Ik ga de eerste keer bij een dame nooit voor een uur, om exact dit te voorkomen.
Je krijgt voor 100€ op dat half uur namelijk exact dezelfde behandeling ;-)
Had eigenlijk 150€ voor een uur betaald. Maar na 20 minuten, om het zo te zeggen buiten gegooid. Ze drong aan om weg te gaan en niet meer verder te willen doen.
 
Hey VVD914
Mij moet je toch eens uitleggen hoe je al kan weten op voorhand dat een meisje van 20 minder positief zal (kan) uitdraaien dan met een dame van pakweg boven de 30 of 40 met zogezegd meer levenservaring. Ik heb al verschillende dames bezocht van pakweg begin de 20 en ook al van eind de dertig. Ikzelf ben middenin de 30 en voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit eerlijk gezegd. Maar ik moet er wel bij zeggen dat de meerderheid waar ik sensueel of qua goede sex toch wel heb meegemaakt bij degenen van rond de 20 jaar. Je zou ervan verschieten wat zo'n jonge meisjes u te bieden heeft. Probeer het maar gerust eens uit vooraleer je deze dingen post. Hoe kan je zoiets posten als je het nog nooit gedaan hebt? Ik kan u garanderen dat ik al heel goede ervaringen heb meegemaakt met jonge twintigers en dat er soms meer te rapen valt dan bij rijpere dames die niks meer te bewijzen hebben in tegenstelling tot de jongere meisjes die soms nog echt leergierig zijn en snakken naar succes om vooruit te komen in het leven. Ikzelf weet alvast wat mijn voorkeur heeft, geef mij maar liever een groen blad of nog een nieuw boek die nog hun hoofdstukken moeten schrijven. En akkoord, ik heb hier en daar al eens een blauwtje opgelopen, maar dat neem ik er met alle plezier bij. Het leven is nemen en delen 😉. Alvast nog veel wandelplezier gewenst. Groetjes krokettje.
Hey krokettje; ik heb een open mind dus heb ik me gewaagd aan een date met een jong veulentje. En zoals verwacht; uitgedraaid op een sisser. Wat héél toevallig is, is dat Liefhebber79 ook bij haar is langsgegaan en eigenlijk ook niet super tevreden naar buiten is gegaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-luxury-lady-very-accommodating.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik passeerde op een donderdag namiddag in Hasselt en wou eens kijken wat het aanbod was, na veel berichten en sms jes had ik eindelijk beet.....de Braziliaanse fernanda.
De fotos waren alvast veel belovend en de ontmoetingsplaats was vlak bij de grote ring van Hasselt, geen echte privé maar een commerciële plaats een beetje verouderd maar ok.
Zij deed de deur open in string en toples onder een doorkijk jasje, en bij de zuid Amerikaanse dames kan het al eens tegenvallen met de fotos en de realiteit maar dit was 100% de dame uit de fotos, mooi strak lichaam en ze was zeer vriendelijk erbovenop.
naar de kamer en daar was er in zeer gebrekkig engels een onenigheid over het pijpen met of zonder condoom, in de advertentie staat met condoom en in de sms (zo een Standard antwoord in het NL) staat dat bij elke 30 min en 1hr service pijpen zonder inclusieve is, maar goed laat het mij niet aan mijn hart komen omdat het zicht zo mooi was en dus hoppakee.
pijpen was prima, lang diep en afwisselend, haar fris poesje dan gebeft en ze werd lekker nat waarna we in twee standjes nog even doorgingen.
afgewerkt in Missio en opgefrist en ik kon weer gaan.
Het is een wondermooie meid met een super lichaam maar de "servicio" is pretty basic, samengevat is Fernanda een zeer mooie jonge dame met een Standard service maar een super lijf.
voor dit geld wel ok maar herhalingsgevaar zit er voor mij niet in ....
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-colombian-for-the-first-time-in-belgium-2.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een enorme teleurstelling...
Bij het binnenkomen in de gedeelde woning in Drongen was ik wel blij dat ze op haar foto leek, wat uiteindelijk het enige positieve was.
Daarna direct naar boven, direct kleren uit, en met een hautaine blik zei ze, "Come'on, on the bed".
Daarna met een verveeld gezicht de condoom direct om de pik en na letterlijk 5 seconden zuigen stopte ze direct. "Now doggy" zei ze. Na nog eens zonder overdrijven 10 seconden doggy bezig te zijn vroeg ze: "Sperma?". Ze bleef dat maar vragen tot ik me haastte en het toch lukte om te komen. Maximum 10 min binnen geweest, wees gewaarschuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan