Recensie Miruna, Hasselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-partyy-girl.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Miruna Hasselt

Voor wie houdt van een zacht en natuurlijk moedertje die Turkse muziek opzet op haar gsm en zegt dat ze Italiaanse is. Vermoed ergens begin dertig maar jonge uitstraling wel en vriendelijk gezichtje met mooie lach. Natuurlijke kleine C cup met wat grotere lichte stempels en striemen aan de zijkant. Bengelen ook wel lekker.
Goed op voorhand de eurootjes afspreken, want alles staat wel aangevinkt in de advertentie, maar alles kost ook extra, en cim kon niet (antwoorde ze (of het andere meisje daar ook aanwezig) ook netjes eerlijk op voorhand), net als ballen likken wat ze ook niet deed.
nzc kon wel maar heb ik niet gedaan.
Ik vroeg duidelijk en herhaaldelijk of deepthroat kon, werd telkens bevestigd +30€ zc. 150€+30€ voor 1u.
Ze pijpt zacht en deed af en toe zo een trucje 'draaien' met haar tong terwijl ze zoog, dat werd wel gevoelig op die manier. Voor mij was het te zacht omdat ik eigenlijk zin had in wat sneller en ruiger, maar daar ging ze helaas niet in mee. Deepthroat ervaring was het helemaal niet.
Voor de rest een eerlijke date, geen klik helaas en dan voel je dat je gewoon afgewerkt wordt. Gaf echter niet op en uiteindelijk is ze na 69 ook rechtop op mijn gezicht komen zitten en befte ik haar poesje (perfect fris, geen geurtjes, mooie lipjes) terwijl ik mezelf heb klaar getrokken.
Ze werd wel zelf al vrij snel nat voelde ik met mijn vingertje. Toen ik haar vroeg of ze zelf kon klaarkomen zei ze eerlijk nee, dus daar ook geen moeite voor gedaan. Ik hou er wel van als ze oprecht zijn. Daarom ook vier sterren!
Lief meisje, en ik denk dat er zeker wandelaars zijn die het beste uit haar kunnen halen, maar ik was niet voldoende in form en wou te veel op te korte tijd, en dat was niet gelukt dit keer.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-girlnew-here.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Miruna

@Massimo stelde in zijn recensie dat anderen dan hem misschien het beste in Miruna naar boven kunnen halen en ik wilde wel weten of ik dat kon. Neen dus, ik heb nog minder in haar naar boven gehaald dan hij, maar wat @Massimo schrijft is grotendeels waar. Alleen was het toen zomer en nu na een natte maand november verging ze van de heimwee en had ze in niks nog zin. We hebben meer met elkaar gepraat (in het Italiaans) dan gesekst. Tongzoenen was extra betalen, maar die naam nauwelijks waard, beffen mocht, maar wel uit de buurt blijven van de kleine schaamlippen, vingeren mocht, maar niet "dentro". Ik respecteer altijd de grenzen die een vrouw aangeeft maar het zou correcter zijn als ze op voorhand zegt dat ze er eigenlijk geen zin in heeft. Miruna is lief, maar niet voor "het vak" geschikt, zoals een arts die geen bloed kan zien, vooral niet met een scalpel moet werken. Je moet haar nageven dat ze probeert er het beste van te maken, maar het zou zomaar kunnen dat ze heelder dagen denkt: wat doe ik eigenlijk hier?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan