Recensie Ella, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girls-466902894.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Ella geweest.
Ik hou van skinny lijfjes en natuurlijk kleine tietjes. Prima model in dat genre dvp, half dertig schat ik.
Ze heeft mij lekker verwend. Ik vroeg voor deepthroat zonder cd, kost 50€ extra.
Inderdaad deed ze geen aanstalten om te kussen. Spreekt prima Engels en was ook heel transparant over de prijs tijdens texting.

Was voor mij een eerlijke late night date met een heel mature meid die fijn meeging in wat ik vroeg en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ik kon haar blijkbaar wel op haar gemak stellen, ze voelde mij goed aan en daardoor werd het een heel fijne ontmoeting. Op een gegeven moment is ze bovenop mij komen zitten en begon ze hard over mijne lul te schuren met haar kutje, heel sensueel en die donkere grote ogen als ze mij aankeek, top. De vibrator met snoer ligt langs haar bed en laat ik haar volgende keer zeker erbij houden.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girls-466902894.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week ook bij Ella langs geweest. Viel me meteen op dat ze wel wat ouder is dan op de foto's. Doet zoals gezegd geen aanstalten om te zoenen. Wil liefst zo snel mogelijk beginnen aan de pijpbeurt (met condoom). Dat doet ze prima. Nadien naar cowgirl en doggy. Genoot ze duidelijk wel van. Vrij snel gefinished. Vriendelijke dame, maar wel de indruk dat ze er snel vanaf wou zijn. Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan