Recensie Sandy, Hasselt 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sandy-xx.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sandy Hasselt
Zonet een date gehad met een lieve ervaren dame. Slank vrouwelijk lichaam, mooie natuurlijke borsten, lang blond haar.
Ze ontvangt op een privé locatie langs een drukke bekende steenweg te Hasselt. Parkeren aan de andere kant van de weg, waar voldoende plaats was. Hartelijk ontvangst en heel mooi en clean appartementje waardoor je passeert naar de tweede verdieping. Het is in een afzonderlijke ruime en gezellig ingerichte kamer met naastliggende badkamer dat ze ontvangt. Helaas geen inloopdouche, maar een baddouche… altijd opletten voor in en uitstappen… Lekker frisse en grote handdoek en washandje en ze frist haar zelf ook op. Ruikt heel lekker!
Had eigenlijk geen afspraken gemaakt op voorhand, ze adverteert al geruime tijd en altijd in Hasselt, met een stijlvolle foto en advertentie. Dit is duidelijk een persoon die het op langere termijn bekijkt en zo vast cliënteel uitbouwt, slim! Zo wordt je als klant indien wederzijds respect, niet bedot.
Geen gezeur over meerprijs voor dit en dat, de eerlijke prijs van weleer vroeg ze.
Ik had mij in de namiddag al eens laten gaan bij een Roemeense op dezelfde steenweg, dus ging hier nu enkel voor de genegenheid en massage omdat ik erg nieuwsgierig was naar deze artieste. Had eerder al diverse keren gestuurd maar nooit kwamen onze agenda's overeen.
Op massage tafel begonnen, dat was weer even geleden. Ik voelde dat het een liefkozende gfe date zou worden, een massage van een uur was heerlijk, ze is zacht van aanpak maar teased dan zo af en toe tijdens het pijpen plots zo enkele keren wat harder en diep gaan en blijven. Onverwacht leuk eigenlijk hoe ze dat doet. Eerst in mooie lingerie, die ze vervolgens langzaam uit doet. Heel donkerbruine ogen, lief gezichtje, zeer verzorgd!
Dan ging ze op bed zitten en pijpte ze mij staande, ook weer afwisselend zacht en dan wat harder. Ik was er eigenlijk niet naar toe gegaan om klaar te komen, mijn ballen deden nog pijn van de neukpartij van 's middags met een jonge gewillige dame (goed geneukt, maar geen interactie). Deze date was het tegenovergestelde, en zeker zo wel gekomen.
Ik kon me door haar trek en pijpbeurt toch niet inhouden en ze smeerde alles netjes op mijn buik uit om het dan met doekjes op te kuisen. Ik wou haar beffen en ook dat was heel rustig, mooie inliggende schaamlippen. Ze werd nat en smaakte zoet, denk dat ze wel is klaargekomen (zei ze toch), maar was niet echt intens, wel leuk en altijd fijn om iets terug te geven vind ik.
Volgens mij, als je haar wat beter kent en er dan nog meer vertrouwen is, echt een dame waarmee je kan exploreren en top momenten kan beleven. Langzaam opbouwen ga ik dat, fijn om haar te leren kennen, ga zeker nog terug. Goed om zo wat extra degelijke dvp's te weten. Want het rondreizend circus durft mij al eens teleurstellen, afspraken niet nakomen of blijven zeuren om extra's. Niet bij Sandy dus, een eerlijke, heerlijke, degelijke gfe!
 
Laatst bewerkt:
Merci voor de uitgebreide recensie! Is de foto van haar?
Dat denk ik wel, is zeer vrouwelijk figuur, niet super sportief maar slank, zeer bleke en zachte huid, en betreft gezicht is het zeer moeilijk om te beschrijven. Er zit iets aziatisch in misschien ook. Een high class partime werkende milf 😂 die slim bezig is met haar bijverdienste en zo dus ook zeer bewust is dat ze prijs en service moet afstemmen, doordacht degelijke zelfstandige dame en eentje die zichzelf top verzorgd.
Als ik in mij geile buien periode ben zoek ik het reizende circus van uitgebuite dellen op om mijn lust in te vullen, bij Sandy kwam ik tot rust en had ik een heerlijk ontspannen gevoel toen ik terug naar huis reed.
 
Sandy Hasselt
Zonet een date gehad met een lieve ervaren dame. Slank vrouwelijk lichaam, mooie natuurlijke borsten, lang blond haar.
Ze ontvangt op een privé locatie langs een drukke bekende steenweg te Hasselt. Parkeren aan de andere kant van de weg, waar voldoende plaats was. Hartelijk ontvangst en heel mooi en clean appartementje waardoor je passeert naar de tweede verdieping. Het is in een afzonderlijke ruime en gezellig ingerichte kamer met naastliggende badkamer dat ze ontvangt. Helaas geen inloopdouche, maar een baddouche… altijd opletten voor in en uitstappen… Lekker frisse en grote handdoek en washandje en ze frist haar zelf ook op. Ruikt heel lekker!
Had eigenlijk geen afspraken gemaakt op voorhand, ze adverteert al geruime tijd en altijd in Hasselt, met een stijlvolle foto en advertentie. Dit is duidelijk een persoon die het op langere termijn bekijkt en zo vast cliënteel uitbouwt, slim! Zo wordt je als klant indien wederzijds respect, niet bedot.
Geen gezeur over meerprijs voor dit en dat, de eerlijke prijs van weleer vroeg ze.
Ik had mij in de namiddag al eens laten gaan bij een Roemeense op dezelfde steenweg, dus ging hier nu enkel voor de genegenheid en massage omdat ik erg nieuwsgierig was naar deze artieste. Had eerder al diverse keren gestuurd maar nooit kwamen onze agenda's overeen.
Op massage tafel begonnen, dat was weer even geleden. Ik voelde dat het een liefkozende gfe date zou worden, een massage van een uur was heerlijk, ze is zacht van aanpak maar teased dan zo af en toe tijdens het pijpen plots zo enkele keren wat harder en diep gaan en blijven. Onverwacht leuk eigenlijk hoe ze dat doet. Eerst in mooie lingerie, die ze vervolgens langzaam uit doet. Heel donkerbruine ogen, lief gezichtje, zeer verzorgd!
Dan ging ze op bed zitten en pijpte ze mij staande, ook weer afwisselend zacht en dan wat harder. Ik was er eigenlijk niet naar toe gegaan om klaar te komen, mijn ballen deden nog pijn van de neukpartij van 's middags met een jonge gewillige dame (goed geneukt, maar geen interactie). Deze date was het tegenovergestelde, en zeker zo wel gekomen.
Ik kon me door haar trek en pijpbeurt toch niet inhouden en ze smeerde alles netjes op mijn buik uit om het dan met doekjes op te kuisen. Ik wou haar beffen en ook dat was heel rustig, mooie inliggende schaamlippen. Ze werd nat en smaakte zoet, denk dat ze wel is klaargekomen (zei ze toch), maar was niet echt intens, wel leuk en altijd fijn om iets terug te geven vind ik.
Volgens mij, als je haar wat beter kent en er dan nog meer vertrouwen is, echt een dame waarmee je kan exploreren en top momenten kan beleven. Langzaam opbouwen ga ik dat, fijn om haar te leren kennen, ga zeker nog terug. Goed om zo wat extra degelijke dvp's te weten. Want het rondreizend circus durft mij al eens teleurstellen, afspraken niet nakomen of blijven zeuren om extra's. Niet bij Sandy dus, een eerlijke, heerlijke, degelijke gfe!
Bij welke dame was je eerder die dag geweest?
 
Bij welke dame was je eerder die dag geweest?
Bij Cupido, Oost-europees, ik dacht Roemenië dat ze zei, heb niet veel gepraat met haar, slank, naturel, lenig, de artiestennaam weet ik niet meer, sorry, de man daar weet wat ik graag heb en duidt dan aan op welke kamer een meisje vrij is, is op goed geluk en als ik daar voorbij rij bel ik even met J en kan ik meestal niet weerstaan om binnen te gaan, vond ze zonet niet in een herkenbare advertentie terug, wanneer gevonden op RL laat ik het je weten, zijn meestal geen blijvertjes.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sandy-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie, vriendelijke en vlotte dame, lange blonde haren, natuurlijke borsten, aantrekkelijk lichaam. Ik werd verwelkomd met een glaasje cava. Eerst even opfrissen in de badkamer. In haar sfeervolle kamer gaf ze me in sexy lingerie een goede massage. En toen begon het vuurwerk: ze tongzoent heel intens, pijpen zc doet ze ook uitstekend. Ik mocht haar uitgebreid (en diep) vingeren en beffen. Nadien vingerde ze zichzelf en mocht ik het afmaken: ze was echt nat en kwam klaar. Ze masseerde mijn penis met haar voeten. Toen twee standjes, maar dat wilde even niet zo goed lukken (het lag aan mij hoor) .... Tussendoor nog wat extra pijpen en zoenen. Uiteindelijk fijn klaargekomen op haar lichaam. Nog wat gebabbeld en zelfs nog een tweede glaasje gedronken. Alles bij mekaar een heel goede ervaring: Sandy is heel correct, doet alles wat ze belooft in haar advertentie. Als ze het gevoel krijgt dat je haar respecteert of dat er een soort 'klik' is, geeft ze zich helemaal. Je had nooit het gevoel dat je de zoveelste in de rij was.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sandy-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook even langsgeweest voor een uurtje...

mooie dame, maar raar dat niemand schrijft dat haar buik toch wel serieuze littekens heeft ...

Binnen in appartementje (was er lang geleden al eens geweest bij iemand anders... maar kan het me niet meer herinneren..)
effe opfrissen
Massage op tafel
dan verder op bed...
en afronden met een beetje massage

zeer leuk uurtje en zeker een extra vermelding voor pijpwerk, dit was zeer goed en sensueel...

top
 
Ook even langsgeweest voor een uurtje...

mooie dame, maar raar dat niemand schrijft dat haar buik toch wel serieuze littekens heeft ...

Binnen in appartementje (was er lang geleden al eens geweest bij iemand anders... maar kan het me niet meer herinneren..)
effe opfrissen
Massage op tafel
dan verder op bed...
en afronden met een beetje massage

zeer leuk uurtje en zeker een extra vermelding voor pijpwerk, dit was zeer goed en sensueel...

top
Geen littekens maar een buikje overgebleven na een zwangerschap.
 
Ook geweest. Kan wat hier boven staat bijtreden, haar service is prima. Ik knapte wel een beetje af op haar leeftijd, volgens mij is ze flink wat ouder dan 37. Haar gezicht ziet er nog jong uit maar haar lichaam is voor mij niet dat van een jonge vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Sandy geweest. Weer 100% GFE. Sympathieke, leuke en mooie vrouw die zich helemaal geeft en zelf ook geniet.
En ook nog: lichaamsmassage (met b2b), tepellikken, 69, glaasje wijn, leuke babbel en vooral een goed gevoel!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sandy-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
in de week ook bij Sandy geweest.
Bij aankomst direct naar de 1ste verdieping, een kamertje met bed en massagetafel.
Eerst nog een douche genomen om vervolgens met haar kennis te maken dmv tongzoenen.
Was wel lekker, ze tongzoent intens.
Alleen... ze begon al wat te kreunen bij het tongzoenen. Dit was voor mij een teken dat het toch wel 'gespeeld' was.
Vervolgens haar poesje gelikt, dat nog droog stond. Dus het tongzoenen zal haar toch niet opgewonden hebben.
Het pijpen was in verschillende posities en ja... is wel lekker.
Tot slot haar geneukt.

Was dit een superdate voor mij? Niet echt. Het vroegtijdig kreunen was een afknapper. Verder ben ook ik er zeker van dat ze veel ouder is dan 38jaar waarmee ze adverteert. Volgens mij minstens 10j ouder.

+ : ze tongzoent lekker
+ : ze heeft graag piemel in de mond


- : leeftijd is niet correct
- : kreunt al bij het zoenen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan