Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

admin

Administrator
Forumleiding
1.454
29/06/21
6.294
1651170734499.png
(van de site)
De Limburgse Wallen: the best of both worlds!

In ons pand voert een wandelroute langs maar liefst vijftien 'huisjes' met halverwege een gezellige bar.

Iedere relaxruimte heeft een eigen sfeer. De sensueel geklede dames zijn heel aanspreekbaar en, nadat een prijs is overeengekomen, bereid tot flink wat meer dan zomaar een vrijblijvend babbeltje. Bij ons bevindt u zich in de beschermde omgeving van een club met de voordelen van ouderwetse raamprostitutie.

Een ideale combinatie: U spreekt zelf een prijs af met een van de dames die bij ons een kamer huurt, zonder het risico te lopen lastig te worden gevallen. Bij ons zult u geen opgeschoten pubertjes aantreffen die op scootertjes voorbij de ramen
scheuren en ook geen om piccolootjes bedelende bardames die zo uw
laatste centen uit uw zak proberen te kloppen.

U bepaalt zelf wat u wilt uitgeven en u komt in De Limburgse Wallen nooit voor vervelende verrassingen te staan. Onze bedrijfsfilosofie? We zien onze klanten graag terug!

Maandag t/m donderdag & zondag zijn wij geopend van 19.00 tot 04:00
Vrijdag en zaterdag 19.00 tot 05:00

Entree tot 30 min voor sluitingstijd

Standaardprijs PMC/NMC 15/20 minuten = €50
 
Laatst bewerkt:
Kost €10,- om binnen te komen. Vervolgens behoorlijk wat keuze. In de straat zitten trouwens 3 clubs en dus deze inpandige wallen met ik denk ongeveer 25 ramen. Normale tarieven 50 p+n en €50 tongzoenen bij een flink aantal dames.
 
paar keer hier geweest, zijn meestal wel zo'n 10 of meer dames aanwezig, meeste zoals gewoonlijk uit Oostblok. Heb er ook wel Duitse meiden getroffen, en 1x een Nederlandse. De dames zijn meestal best leuk en tussen de 20 en 30 jaar.

Toegang van 10 euro is stevig maar houdt ook een hoop gespuis buiten de deur, je moet altijd door de metaal detector, houdt het wel zo veilig, binnen gemoedelijke sfeer en op zich een prima locatie om even te wandelen.
Het is er netjes, schoon en voorzien van (gratis)toiletten.

In het midden van het pand zit een kleine bar waar je even wat kunt drinken.
 
ik ben ooit in 2010 hier een keertje geweest en toen was de bezetting al niet heel erg denderend
er was toentertijd maar keuze uit 5-6 dames, dus anno 2022 is dat nu veranderd naar 25 dames ???
kan iemand dat alsjeblieft misschien bevestigen die er recentelijk nog is geweest ???
wil het namelijk nog een 2e kansje geven maar voor 5 dames ga ik er niet naar toe rijden
 
er zijn denk ik 25 kamers, maar ik heb ze nog nooit allemaal bezet gezien. Meeste keren dat ik er was ca 10 of 12 dames aanwezig. Scheelt denk ik wel een hoop wanneer je er bent, Vrijdag avond zullen er meer dames te vinden zijn dan op Maandag.
Typisch een adresje dat je bezoekt als je er in de buurt bent, als je er lang voor moet rijden zijn er betere bestemmingen.
 
kort samengevat, is leuk voor wanneer je er in de buurt bent maar om er meer dan een uur ervoor naar toe te rijden is het gewoon niet waard
ach vind het meer de moeite waard dan Doetinchem (behalve nu Gina terug is) , Deventer, Nijmegen, Almelo…… Gewoon 10-15 knappe dames van rond de 25 prima hoor.

Ook beter dan veel privé huizen waar alleen nog oude taarten zitten.
 
ach vind het meer de moeite waard dan Doetinchem (behalve nu Gina terug is) , Deventer, Nijmegen, Almelo…… Gewoon 10-15 knappe dames van rond de 25 prima hoor.

Ook beter dan veel privé huizen waar alleen nog oude taarten zitten.
dat mag misschien dan wel zo zijn dat het aanbod daar beter is dan de plaatsen die jij hier boven hebt opgenoemd maar als ik een uur of zelfs langer moet gaan rijden kan ik net zo goed meteen naar duisburg gaan, dat is voor mij precies een uurtje en rijden en daar heb je een veel ruimer aanbod en een sessie voor P+N is maar 30 euro en dan is de keus al vrij gauw gemaakt door mij, ik ga het nog wel een keer een 2e kans geven wanneer ik naar designer outlet ga in roermond omdat het daar in de buurt ligt maar om er meer dan een uur er speciaal voor er naar toe te rijden zie ik dat niet zo heel gauw gebeuren en al helemaal niet met die hoge benzine prijzen van tegenwoordig
 
paar keer hier geweest, zijn meestal wel zo'n 10 of meer dames aanwezig, meeste zoals gewoonlijk uit Oostblok. Heb er ook wel Duitse meiden getroffen, en 1x een Nederlandse. De dames zijn meestal best leuk en tussen de 20 en 30 jaar.

Toegang van 10 euro is stevig maar houdt ook een hoop gespuis buiten de deur, je moet altijd door de metaal detector, houdt het wel zo veilig, binnen gemoedelijke sfeer en op zich een prima locatie om even te wandelen.
Het is er netjes, schoon en voorzien van (gratis)toiletten.

In het midden van het pand zit een kleine bar waar je even wat kunt drinken.
Dat gespuis die komen juist binnen, in de vorm van Noord Afrikaanse afkomst meestal. De meeste dames hebben vaak bovengenoemde afkomst als clientèle. Kamer 9 bijvoorbeeld, 4, 1, 3....en nog meer. Alsof ze aan huis komen. Nee, juist daar komen gespuis binnen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Gister nog eens hier geweest. In het verleden paar leuke ervaringwen gehad hier en een matige. Bij binnenkomst was er uiteraard een gare banaan die je fouilleerde, daarna ineens verassend een halve liter desinfectie over mijn handen. Dit vanwege een of ander verkoudheidsvirus (fun fact: die vliegen door de lucht en desinfectie van handen helpt geen klote. *) Maar goed ik zal bij de leest blijven, veel 13 in een dozijn Oostblokkers die ongeïnteresseerd met hun gsm bezig waren. Het rokershok was verdwenen. Uiteindelijk bij Nr 15 Hongaarse Debby gekozen. Geen herhalingsgevaar, was een 5,5. Vreemd genoeg kreunde deze dame al als je haar benen streelt. Ik ben weer even genezen van de Wallen. *Ik ben viroloog.
 
Gister nog eens hier geweest. In het verleden paar leuke ervaringwen gehad hier en een matige. Bij binnenkomst was er uiteraard een gare banaan die je fouilleerde, daarna ineens verassend een halve liter desinfectie over mijn handen. Dit vanwege een of ander verkoudheidsvirus (fun fact: die vliegen door de lucht en desinfectie van handen helpt geen klote. *) Maar goed ik zal bij de leest blijven, veel 13 in een dozijn Oostblokkers die ongeïnteresseerd met hun gsm bezig waren. Het rokershok was verdwenen. Uiteindelijk bij Nr 15 Hongaarse Debby gekozen. Geen herhalingsgevaar, was een 5,5. Vreemd genoeg kreunde deze dame al als je haar benen streelt. Ik ben weer even genezen van de Wallen. *Ik ben viroloog.
Hopelijk ben je niet al te veel geld kwijt. Want sommigen vragen voor elke handeling naast pmc en nmc, €50 extra. Zelf voor zoenen €50 extra. Gelukkig heb je niet gekamerd op nr.9. Dan ben je zo €250 kwijt voor een half uur. Nr.9 is de ergste van allemaal, das echt een geldwolvin!
 
Hopelijk ben je niet al te veel geld kwijt. Want sommigen vragen voor elke handeling naast pmc en nmc, €50 extra. Zelf voor zoenen €50 extra. Gelukkig heb je niet gekamerd op nr.9. Dan ben je zo €250 kwijt voor een half uur. Nr.9 is de ergste van allemaal, das echt een geldwolvin!
Dat ze een geldwolvin is wil niet zeggen dat je je als een mak lammetje naar de slacht van je portemonee moet laten leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan