Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is idd zo. Maar Samantha, zo vertelde ze mij, heeft deze klant zo gek gemaakt dat hij dacht dat zij uiteindelijk voor hem zou kiezen, maar opeens liet ze hem vallen als een baksteen.....zomaar. Nummer geblokkeerd etc etc. Klant was erg naïeve. Geen ervaren wandelaar als ons. Wij weten, we komen voor seks....niks meer, niks minder.
Ja, dat is erg dom om met die intentie naar het bordeel te gaan. Het is een bordeel geen huwelijksbureau he :)
 
Vandaag en gisteren maar weer eens geweest. Twee keer gekamerd met Debby. De ene keer was het slecht, de andere keer heel goed. Zoals te lezen in haar topic.

Het was redelijk druk. De meeste dames waren bezet, in de bar stonden wat mensen wat te drinken. Draait precies toch goed deze club.
 
Volgens mij wel. Zij is wat ouder dan de rest en meer ervaring. Dus je ding dong gaat er zo in😂
dat is lekker makkelijk. eerst werkte daar ook een Griekse dame Bianca was haar naam ik meende dat ze op nummer 6 zat. Mooie meid,gezellige en vriendelijke dame was dat. ik ging altijd naar haar kamer maar laatste keer dat ik daar was zat ze er niet weet iemand of zij er nog werkt? Haar kon je toen ook lekker in haar kontje nemen en ook lekker in het gezicht klaarkomen
 
dat is lekker makkelijk. eerst werkte daar ook een Griekse dame Bianca was haar naam ik meende dat ze op nummer 6 zat. Mooie meid,gezellige en vriendelijke dame was dat. ik ging altijd naar haar kamer maar laatste keer dat ik daar was zat ze er niet weet iemand of zij er nog werkt? Haar kon je toen ook lekker in haar kontje nemen en ook lekker in het gezicht klaarkomen
Lang zwart haar, A-cup? Zoja, volgens mij werkt ze in Eindhoven tegenwoordig
 
Ben je er al geweest? Bij Samantha bijvoorbeeld? Er zijn veel nieuwe dames......heeel jong. Kamer 14 zou je eens kunnen proberen. Die werkt daar ook al een tijdje
Nee ik ben nog niet geweest, de reden is omdat ik vooral geen positieve reacties lees over Samantha dat hield me vooral tegen + dat ik vooral over het algemeen niet echt positieve dingen lees over de lw
 
Nee ik ben nog niet geweest, de reden is omdat ik vooral geen positieve reacties lees over Samantha dat hield me vooral tegen + dat ik vooral over het algemeen niet echt positieve dingen lees over de lw
Ja, LW is niet meer van 10, 15 jaar geleden. Soms is er wel een leuke dame, vaak dus niet. Het probleem met Samantha is, zij denkt dat zij de dame is van 10 jaar geleden. In de tijd dat ze bij YY werkte. Je mag helemaal niks bij haar. Je mag haar poes niet aanraken, likken of vingeren. Tieten mag je ook niet aanzitten, want die zijn vaak gevoelig. Hoe ouder, ze is toch bijna 40, hoe gevoeliger denk ik? Pijpen doet ze wel lekker, maar nogmaals je mag haar haar of hoofd niet vastpakken om deeptroath te doen. Zoenen doet ze voor €50 extra, is zij dat waard? Nee, dat is ze niet. Maar als je een goed review zet namens haar, dan krijg je het gratis.....eenmalig. Al met al ,eigenlijk moet je deze meid ontwijken. Tenzij je natuurlijk voor €80 per half uur, nmc en pmc, wil betalen.... Dat geldt eigenlijk voor bijna alle dames bij LW. Maar soms heb je geluk, kijk maar naar Balthazar😁.
 
Hoofd vastpakken mag bij Debby wel. Die kun je echt handjes op haar achterhoofd in haar bek neuken. Naar eigen zeggen vindt ze dat leuker en lekkerder dan gewoon rustig pijpen.

Ben er al even niet meer geweest, maar ze zal ondertussen al wel weer terug zijn van haar vakantie.
 
Iemand nog eens iets vernomen van Laura (Nederlandse dame)? Ze had geen vaste kamer en kwam bijna altijd op de zaterdag. Een enkele keer op de vrijdag.
Ik kwam graag bij haar op de kamer. Niets ging geforceerd en het was altijd spontaan en gezellig.
Eenmaal aan de gang was ze altijd echt geil en ik vond haar erg goed.
Ook heel fijn dat je gewoon normaal Nederlands kon spreken met haar, want al dat Engels omdat het allemaal buitenlandse dames zijn vind ik persoonlijk ook minder prettig.
Heb Laura nu al een tijdje niet meer getroffen bij LW......
 
Iemand nog eens iets vernomen van Laura (Nederlandse dame)? Ze had geen vaste kamer en kwam bijna altijd op de zaterdag. Een enkele keer op de vrijdag.
Ik kwam graag bij haar op de kamer. Niets ging geforceerd en het was altijd spontaan en gezellig.
Eenmaal aan de gang was ze altijd echt geil en ik vond haar erg goed.
Ook heel fijn dat je gewoon normaal Nederlands kon spreken met haar, want al dat Engels omdat het allemaal buitenlandse dames zijn vind ik persoonlijk ook minder prettig.
Heb Laura nu al een tijdje niet meer getroffen bij LW......
Heb Laura allang niet meer gezien. Maar.. ik ga vaak doordeweeks en bijna nooit in het weekend.

Vorige week geweest op zoek naar Debby. Ze was niet aanwezig en de kamer was leeg / gesloten helaas.

Ben op kamer 8 terechtgekomen bij de kleine blondine Alice. Bij haar alles met condoom, geen optie zonder. Heb een fantastisch uur gehad - recensie volgt

Ik kom sindskort geregeld bij LW. Naar mijn mening is het hier iets duurder dan de meeste sexclubs maar daar staat tegenover dat de meisjes over het algemeen wat jonger zijn dus fair enough. Ik lees wel eens over 50euro instaptarief maar tot zo ver krijg ik te horen: 80 voor een halfuur standaard pnc nmc en alles is extra. Kan iemand dit be-amen of is dit omdat ik eruit zie als een zwak lammetje? XD
 
Ps. De service verschilt van dame tot dame. Vooral in het begin ben ik een paar keer naar huis gegaan met het gevoel dat ik mijn geld heb weggegooid. Maar er zijn ook dames die de stoutste dromen waar maken en waar ik geregeld graag terugkom
 
Heb Laura allang niet meer gezien. Maar.. ik ga vaak doordeweeks en bijna nooit in het weekend.

Vorige week geweest op zoek naar Debby. Ze was niet aanwezig en de kamer was leeg / gesloten helaas.

Ben op kamer 8 terechtgekomen bij de kleine blondine Alice. Bij haar alles met condoom, geen optie zonder. Heb een fantastisch uur gehad - recensie volgt

Ik kom sindskort geregeld bij LW. Naar mijn mening is het hier iets duurder dan de meeste sexclubs maar daar staat tegenover dat de meisjes over het algemeen wat jonger zijn dus fair enough. Ik lees wel eens over 50euro instaptarief maar tot zo ver krijg ik te horen: 80 voor een halfuur standaard pnc nmc en alles is extra. Kan iemand dit be-amen of is dit omdat ik eruit zie als een zwak lammetje? XD
Denk dat dit standaard is voor de Limburgse wallen. Dit waren ook de tarieven bij mij. Misschien als je vaker bij een Dame komt dat ze het niet erg vinden als je er een paar min of een kwartiertje langer bent maar dat lijkt me niet, en is ook hun goed recht.

Over de dames die je noemt kan ik helaas niks zeggen want die heb ik niet gezien daar.
 
Iemand nog eens iets vernomen van Laura (Nederlandse dame)? Ze had geen vaste kamer en kwam bijna altijd op de zaterdag. Een enkele keer op de vrijdag.
Ik kwam graag bij haar op de kamer. Niets ging geforceerd en het was altijd spontaan en gezellig.
Eenmaal aan de gang was ze altijd echt geil en ik vond haar erg goed.
Ook heel fijn dat je gewoon normaal Nederlands kon spreken met haar, want al dat Engels omdat het allemaal buitenlandse dames zijn vind ik persoonlijk ook minder prettig.
Heb Laura nu al een tijdje niet meer getroffen bij LW......
Laura komt al lang niet meer op LW. Ze is weg gepest door Samantha omdat ze jaloers was. Bij Laura was niks extra, tz, pzc en likken was in de prijs inbegrepen. Daardoor had ze veel klanten.
 
Ps. De service verschilt van dame tot dame. Vooral in het begin ben ik een paar keer naar huis gegaan met het gevoel dat ik mijn geld heb weggegooid. Maar er zijn ook dames die de stoutste dromen waar maken en waar ik geregeld graag terugkom
Vraag ik me af wie dat zou zijn dan......er is op LW geen een geweest dat zo speciaal is, behalve Laura maar die is niet meer, helaas.
 
Je kunt er langs rijden. Misschien een pint drinken bij café de Statie er naast. Zoals hierboven al gezegd: pas vanaf 19:00 open en dan tot 04:00. Net zoals Fazenda, een paar deuren verder.

Dinsdagmiddag kun je langs deze baan enkel terecht bij Sanne Privé.
 
Terug
Bovenaan Onderaan