Algemeen Limburgse Wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog een bezoekje gebracht op DW? 2 weken geleden nog geweest. Caroline, kmr 2. Zal zo een recensie schrijven
Ja. Ben er geweest.

Was best druk. Er was welgeteld één dame vrij. Niet echt mijn type. Even wat rondgelopen, maar kwam geen beweging in. Uiteindelijk maar weggegaan, omdat het ook bijna sluit was en er dus toch niks meer zou gaan gebeuren.
 
Ik kom wel eens bij de Wallen in Maasbracht. Mooie meiden. Meestal kies ik voor een half uur met extra service PZC. Gisteren nog geweest, het was rustig. Na een aantal rondje gelopen ben ik weggegaan. Een Roemeense meid was er niet, zij zit de laatste tijd op kamer 10. De naam ben ik vergeten. Zij is postuur klein met grote/mooie borsten. Zij spreekt niet zo goed engels. Hopelijk zie ik haar de volgende keer weer.
 
Ik kom wel eens bij de Wallen in Maasbracht. Mooie meiden. Meestal kies ik voor een half uur met extra service PZC. Gisteren nog geweest, het was rustig. Na een aantal rondje gelopen ben ik weggegaan. Een Roemeense meid was er niet, zij zit de laatste tijd op kamer 10. De naam ben ik vergeten. Zij is postuur klein met grote/mooie borsten. Zij spreekt niet zo goed engels. Hopelijk zie ik haar de volgende keer weer.
Vanessa volgens mij.

Die heb ik ook niet gezien. Was er gisteren ook, maar geen Vanessa. Uiteindelijk maar gekozen voor Debby, die is ook weer terug van vakantie.

Verder o.a. Loredana en Lisa gezien. Was rustig inderdaad, weinig dames bezet.
 
Vanessa volgens mij.

Die heb ik ook niet gezien. Was er gisteren ook, maar geen Vanessa. Uiteindelijk maar gekozen voor Debby, die is ook weer terug van vakantie.

Verder o.a. Loredana en Lisa gezien. Was rustig inderdaad, weinig dames bezet.
Dat klopt. Loredana en Lisa heb ik zeker gezien. Later ook Samantha. Debby niet gezien, was bezet. Misschien druk bezig met jou ;)
 
Alice op ( correct me if im wrong ) kamer 8 is een leuke blonde. Laat beffen voor 50euro extra maar doet alles met condoom. Ik weet niet of ze er momenteel is maar ze is er bijna altijd voor zo ver ik weet.
Een paar kamers verder zit nog een iets kleinere blondine maar daar ben ik nooit geweest. Ze ziet er wel leuk en lief uit
 
Alice op ( correct me if im wrong ) kamer 8 is een leuke blonde. Laat beffen voor 50euro extra maar doet alles met condoom. Ik weet niet of ze er momenteel is maar ze is er bijna altijd voor zo ver ik weet.
Een paar kamers verder zit nog een iets kleinere blondine maar daar ben ik nooit geweest. Ze ziet er wel leuk en lief uit
Moest er een rubbertje om je tong?

PMC, daar pas ik voor.
 
Hallo mede wandelaars. Wie kan mij vertellen hoe het is gesteld bij de Limburgse wallen. Ik ben bij alle rosse buurten geweest behalve in Limburg en moet vrijdag in Limburg zijn voor een werk afspraak. Heb dan even tijd om bij de wallen langs te gaan. Hoe is de bezetting bij de wallen en welke dames zijn aan te raden. Val zelf op chubby dames. Alvast bedankt voor je info. Info kan zowel hier op via pb.
 
Als ik een vergelijk moet maken met een"rosse buurt" dan vind ik het hier in bij de meeste dames toch een stuk beter. Ik heb met de rosse buurten in NL meer slechtere ervaringen dan goede. je kunt het vergelijken met sommige laufhausen
in Duitsland. Daar tref je ook goede en minder goede dames. Net zoals hier.

Ik weet niet hoe laat je klaar bent met je werk, maar deze toko is pas om 19:00 open
 
Terug
Bovenaan Onderaan