- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
Heb een keertje afgesproken met deze dame omdat ik in de buurt moest zijn . Ik belde en mocht direkt komen . Ze had een rood aangelopen gezicht en ik vond dat al raar . Wanneer ik korter kwam rook ik inderdaad de drank . De massage was op zich ok maar dat gezaag om steeds intiem te gaan begon een beetje tegen te steken . Ik heb een klein poesje ook al ben niet jong en zo van die dingen .
Bij het omdraaien haalde ze een massagemachine boven maar ik ben daar zo geen fan van . Dan maar handmatig , beetje schijnneuken maar helaas pindakaas ik had echt problemen om een goede erectie te krijgen . Ze ziet er vele ouder uit dan op de foto , alles uitgezakt en small pussy dan heb ik toch andere normen . Anyway 1 keer maar nu nooit meer . Ik wandel al een paar jaren maar dit was echt 1 van mijn slechtste ervaringen
Bij het omdraaien haalde ze een massagemachine boven maar ik ben daar zo geen fan van . Dan maar handmatig , beetje schijnneuken maar helaas pindakaas ik had echt problemen om een goede erectie te krijgen . Ze ziet er vele ouder uit dan op de foto , alles uitgezakt en small pussy dan heb ik toch andere normen . Anyway 1 keer maar nu nooit meer . Ik wandel al een paar jaren maar dit was echt 1 van mijn slechtste ervaringen