Recensie Lin, Lin Thai Massage, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-brugge-met-lin.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij mijn favorietje in Brugge . Lin is een hele lieve fijne dame , ja ietsje ouder maar zoveel ervaring en wat een lichaam ....OMG .
Haar massages doen echt deugd . Er zijn er weinigen die zo kunnen masseren . De penismassage is heel speciaal , geen details anders is de fun er af . Ze doet extra maar niet met iedereen en meteen . Na het tweede of derde afspraakje komt dit ter sprake .
aanrader zeer zeker
 
Lin is inderdaad een hele lieve thaise dame. Maar schrik niet bij aankomst : ze is zeker tien jaar ouder dan aangegeven, en haar foto's dateren van toen ze 20 was. Maar ze maakt het je comfortabel, en qua massage is ze uitstekend. Ze is eerder klein en zeer mager. Voor wie houdt van kleine mooie borstjes : die heeft ze. Ze gaat meteen volledig uit de kleren. Maar op seks en vrijen is ze niet zo belust. Als je 150 betaalt in plaats van 100 speelt ze wel wat mee, maar dat is dan meer spelen dan vrijen. Ze is wel zeer vaardig met de handen tussen je benen. En het afzuigen is zonder condoom. Niet slecht maar verwacht geen passie.

 
Ik ben al verschillende keren langs geweest bij Lin.
Het is een bijzonder mooie slanke Thaise vrouw, met haar eeuwig lachende gezichtje en haar typische zachte stem.
Ze is bijzonder lief en minzaam, en je voelt je dadelijk op je gemak.
Haar zachte handjes maken massages tot een puur genot, en bovenal zijn haar handjes magisch.
Ik heb al jaren last van een zeer pijnlijke schouder.
Telkens pakt ze dat aan en ze legt me ook uit wat er scheelt.
Ik ga er dan als herboren buiten.
Ik vind het een buitengewone masseuse, en aarzel niet op ditprachtige thaise vrouwtje op te zoeken, je zal er geen spijt van hebben.
 
Deze week ook langs geweest bij Lin.
Ik vond het toch minder. Was weinig erotisch en volgens haar had ik last van pijn in mijn schouder en heeft ze constant mijn rug proberen te kraken :rolleyes:
Na een goed halfuur handmatig hoogtepunt, nog wat masseren en mocht reeds onder de douche.. Was ook niet slecht maar voor mij niet voor herhaling vatbaar..
 
Ik heb ook geen erotische ervaring bij Lin - ik heb haar zeker 10 keer moeten zeggen dat ik geen medische massage wou en telkens opnieuw gaf ze aan dat er ergens spanning zat die ze moest verlichten.
Spanning was er maar ze masseerde op de verkeerde plaats :)
Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.
Wellicht een goeie kinesiste, hoewel ik altijd twijfel als iemand na 5min 2 keer zegt dat ze gediplomeerd masseuse zijn.
 
Een mooie ietwat oudere dame die doet wat ze belooft een heerlijke massage een heerlijke handjob inbegrepen ook met haar mondje durft ze wel te verwennen en wat ze mij al een aantal maal met een vibrator tegen mijn jongeheer laten voelen heeft is ook wel speciaal ook prostaat massage is mogelijk top
 
Na het lezen van de recensies ook eens een bezoekje gebracht aan Lin wat me goed bevallen is. Het is idd een lieve dame die je meteen op je gemak stelt (o.a. drankje aangeboden) en die doet wat er in haar profiel te lezen staat. Haar lichaam - voor iemand van vooraan de 40 - mag er beslist ook zijn, alles mooi in proportie. Zalig als ze je een body to body geeft met zo een zacht en slank lichaam. Moeilijk om dan je handen thuis te houden, maar gelukkig is dit geen probleem ;). Wie houdt van een heilzame massage van iemand die professioneel weet waar ze mee bezig is maar aan de andere kant ook wil genieten van een happy end zit bij Lin toch aan het juiste adres. Ze is totaal niet het Thaise type dat er - met wat fake gegeil - op los wrijft onder de noemer massage. Op gebied van hygiëne valt er verder ook niks aan te merken (propere kamer en badkamer met een ruime douche). Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
 
Altijd tevreden. Lin is een zeer ervaren masseuse. Voor mij is de massage een essentieel onderdeel waarvoor ik kom. Er zijn velen die massage aanbieden maar idd maar wat op los wrijven. Lin ziet de diepere lagen van je pijnpunten en werkt hierop in.
Ik ben dan ook volledig akkoord met alle goeie commentaren hierboven. Knappe dame, zachte intrigerende stem, excellente masseuse op ieder vlak.
Ik blijf fan.
 
Vandaag langs geweest bij Lin. Lin is een ervaren masseuse. Mooi zacht slank lichaam met kleine mooie borsten. Lin heeft een goede massage gegeven en wrijft niet zomaar als sommige andere masseuses. Lekkere handmatig hoogtepunt gekregen waarbij ze een vibrator gebruikt. Ze heeft de massage naakt.
Hygiëne is top. Mooie propere kamer en douche.
Vraagt niet om extra's, sex is niet mogelijk, ze heeft er niet naar gevraagd. Ik heb er ook niet naar gevraagd uit respect voor Lin.Doch ik had er wel zin in.
Langer dan een uur binnen geweest.
Ik ben fan en zeker voor herhaling vatbaar
 
Maandje terug voor de eerste maal bij haar langsgeweest. 100 euro of 150 euro voor all in, ze had het nodig zei ze. Goede body to body gekregen, tongzoenen. Daarna om draaien ging ze direct naar beneden tss mij benen om te pijpen, ballen likken. Toen draaide ze om naar stand je 69 te gaan. Daarna mocht ik haar rimmen wat ze graag had. Comdoompje om en ze kwam om me zitten, TZ. Als Xtra heeft ze mijn teen nagels bijgeknipt en gevijld.
Mij ziet ze terug.
 
Maandje terug voor de eerste maal bij haar langsgeweest. 100 euro of 150 euro voor all in, ze had het nodig zei ze. Goede body to body gekregen, tongzoenen. Daarna om draaien ging ze direct naar beneden tss mij benen om te pijpen, ballen likken. Toen draaide ze om naar stand je 69 te gaan. Daarna mocht ik haar rimmen wat ze graag had. Comdoompje om en ze kwam om me zitten, TZ. Als Xtra heeft ze mijn teen nagels bijgeknipt en gevijld.
Mij ziet ze terug.
Extra: teennagels vijlen . OMG😆😆
 
Boven de 60 dus?
Als in de advertentie 42 staat en men ze hier tussen de 40 en 50 schat is 'mijlenver' dus ofwel minstens 60, ofwel dik overdreven...
 
Lin is inderdaad vrij oud, ik neig naar 50., ook erg mager, wat voor mij wat tegenviel, heb liever volle dames. Maar zoals hier al aangegeven krijg je een fantastische massage, erotisch gehalte niet super maar toch bood ze spontaan een 69 aan en kun je haar volop likken en ze bouwt de spanning zodanig goed op dat de ontlading heerlijk was. Daarenboven super vriendelijk
 
Leeftijd is niet belangrijk vind ik als de massage en de erotiek ok zijn en die zijn ze bij Lin . Wat ik wil zeggen is als je een jonge vrouw wil met een perfect lichaam dan betaal je al gauw 300 € . Ik ben zeer tevreden bij Lin topmassage , 69 , en ja ze is wat ouder so what
 
Lin is een mooie, vriendelijke, zachtaardige, lieve dame. Haar massage is enorm goed, geen heen en weer gewrijf.
De penismassage combineert ze met een prostaatmassage due tot je tot een enorm hoogtepunt brengt.
Bij aankomst presenteert ze een drankje en kunt kiezen uit heel wat mogelijkheden.
Ze neemt alle tijd, kijkt niet op de klok en stelt je snel op je gemak.
Ze is reeds mijn vaste afspraak en is meer dan haar geld waard.
 
Geraak er hier nog maar eens aan uit...Topicstarter zegt intiem voor 100 euro, verder lees je voor meer dan massage moet je hier niet zijn, weer verder terug alles op en aan. Leeftijd adverteert in de twintig maar 10j gelogen, verderop 40-50 ja zelfs 60 jaar...??
Confused.
 
Maandje terug voor de eerste maal bij haar langsgeweest. 100 euro of 150 euro voor all in, ze had het nodig zei ze. Goede body to body gekregen, tongzoenen. Daarna om draaien ging ze direct naar beneden tss mij benen om te pijpen, ballen likken. Toen draaide ze om naar stand je 69 te gaan. Daarna mocht ik haar rimmen wat ze graag had. Comdoompje om en ze kwam om me zitten, TZ. Als Xtra heeft ze mijn teen nagels bijgeknipt en gevijld.
Mij ziet ze terug.
Rimmen en dan tongzoenen?!?? Bwahhhkes.... Je leest hier wat...😱😢

Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan