Recensie Lin, Sainam Thai, Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TedjeHP

Newbie
20
11/06/22
23
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/587347-lin
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op een regenachtige avond was de nood hoog en moest er een lading gelost worden.
Ik was nog nooit bij Sainam geweest en was toevallig in de buurt dus ik waagde een gokje en liep op de bonnefooi naar binnen.
Boven aan de trap aangekomen moest ik snel in die ruimte achter een soort gordijntje gaan staan omdat er net een andere klant van de trap af kwam.
Nadat de andere klant de deur uit was mocht ik tevoorschijn komen. Er bleek vervolgens maar 1 dame beschikbaar en dit was Lin.
Lin is een dunne dame van halverwege de 40 met een harde silicone B cup.

Na het douchen op mijn buik op bed plaatsgenomen en Lin kronkelde met haar harde borstjes over mijn rug en masseerde aan de zachte kant.
Er werd naar mijn mening weinig geteasd. Na het omdraaien speelde ze een beetje met mijn penis en ging er al snel een rubber omheen waarna zij begon te pijpen. De pijpbeurt was zo zo en kort. Hierna kwam op mij zitten en mocht ik in haar krappe kutje mijn kunstje doen. Na enkele standjes waarbij zij echt wel haar best deed schoot ik mijn lading in het kapotje. Hierna nog een zachte massage gekregen waarbij ze mij voor de tweede keer hard probeerde te krijgen, maar dat lukte niet.
Bij het naar buiten gaan bleken er net twee Marokkaanse jongens te zijn afgewimpeld. Helaas stonden ze nog voor de deur toen ik net naar buiten kwam stappen wat ik niet zo heel erg fijn vond. Had liever even gewacht tot die twee gasten uit beeld waren ivm privacy.
Helaas geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd geleden haar bezocht. Fotos geven wel een wat te positief beeld naar mijn indruk, maar ze is nog steeds aantrekkelijk en slank genoeg voor mij om opgewonden te raken :) De massage was verrassend goed, de sex was wel oke. Met haar on top en wat dirty talk erbij was het wel snel klaar met de pret.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan