Recensie Panda, Saranie Thai Zoetermeer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
211
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op goed geluk maar weer eens een bezoekje gebracht aan de salon die zich zo slecht presenteert. Haast geen reclame voor zichzelf maken. Geen dames op de site en maar zien of er iemand is. Ik trof het die middag. Maar liefst keuze uit 7 dames die op deze dag nog maar bij elkaar twee klanten hadden gezien, inclusief mijzelf. Uit de line-up koos ik de dame met de mooiste lach en dat was Panda.
Ik mocht mee naar de goed verzorgde kamer en eerst douchen. Panda spreekt goed Nederlands en is erg leuk, zowel uiterlijk als innerlijk een erg beschaafde dame. De massage was een prikkelend tijdverdrijf tot het moment van omdraaien. Ze bleek aangenaam verrast door mijn staat van opwinding. De massage zelf kostte €70 en met nog eens dat bedrag kreeg ik het hele menu. Prima toch!

Het begon met een heerlijke stevige tongzoenpartij waarbij ze zich vol gaf. Daarna een hete blowjob en zonder glijmiddel ging die vervolgens naar binnen. Panda leek er zelf ook wel zin in te hebben. Na een poosje flink op en neer kwam meneer. Harder dan hard en heerlijk.

Deze dame is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
 
Dank je Flip voor de tip, Panda is door jou goed beschreven. Bijna wat verlegen maar erg aantrekkelijk! Zoent uitgebreid maar pas nadat afspraken over wat extra's zijn gemaakt , nog zelden met een Thaise meegemaakt (+ Eur 60 voor het hele pakket)!

De massage zelf is niet echt top, daar zijn betere alternatieven. Maar Panda, is aantrekkelijk (prachtige glimlach!) en heel prettig in de omgang.

Kortom, goed alternatief voor Si (die inderdaad vertrokken is).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het vertrek van Si kwam ik vandaag bij Panda terecht. Wat een heerlijke en lieve dame is dat. De massage kon beter maar de extra's zijn prima. Behandel haar met respect en verwen haar rustig en ze komt brullend klaar. Geen verkeerde keuze maar toch nieuwsgierig wat Saranie nog meer te bieden heeft. Nog iemand leuke dames daar?
 
Ja hoor, dat doe ik eigenlijk altijd. Daardoor mis je wel het voorstelrondje ... maar heb je zekerheid dat de dame waar je de kamer mee op wilt, er voor je is.

Als er naast Panda en Sara nog nieuwe aanwinsten zijn, lees ik het ook graag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan