Recensie Nikki, Saranie Thai, Zoetermeer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jantjetrekker

Newbie
1
23/12/23
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ervaarde Nikki als een leuke, lieve en ondeugende dame(40+) waar je lekker mee kan spelen. Ondanks dat bij het eerste aanzicht ze niet de knapste is heeft ze wel een leuke uitstraling. ze heeft heerlijk volle natuurlijke borsten en een normaal figuur. voordat we in de kamer waren zat ze al mijn pielemans te aaien. eerst netjes 80 euro betaald voor uurtje massage. na een kleine 10 min massage wilde ik toch graag meer en dat was allemaal geen probleem. na mijn hoogtepunt nog even verder met een massage waarbij ze steeds met mij bleef spelen waardoor ik nogmaals een hoogtepunt beleefde.

Al met al heb ik een leuke, ontspannende en spannende ervaring beleefd met deze dame.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week ook bij Nikki geweest, keuze uit 2 dames waarvan zij me dan het meest aansprak.

Gewoon rustig begonnen met een OK massage, niet erg bijzonder maar gewoon OK, tussendoor doelde ze steeds meer mijn lul terwijl ik op mijn rug lag.

Terwijl ze mijn benen masseerde ging mijn voet af en toe tegen haar heerlijk zachte natuurlijke borsten aan, erg fijn gevoel!

Lekker babbelen, lekker teasen, lekker spelen, daarom uiteindelijk gekozen voor pijpen, deed ze lekker, met condoom maar langs mij half over me heen knielend/liggend met d'r kont richting mij, lekker bewegend tussen mijn heup en mijn schouder, erg sensueel en geil.

als ik ergens een beetje last van heb hoef ik zeker niet terug voor een massage, die was niet bijzonder. Maar overall was het een prettige, sexy en fijne ervaring en had ze een lekker lijf, daarom overall ook 4 sterren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan