WHEM Lina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben zeer recentelijk bij haar geweest. Ontvangt je in een hotel. Klein van stuk, heerlijk lijf, mooie borsten. Alles heerlijk in proportie. Lief gezicht, goed Nederlands sprekend. Geen gehaast, lekker relaxed liggen zoenen en strelen, elkaar verkennen en uiteindelijk heerlijk door haar gepijpt en in diverse standjes intiem geweest. Daarbij werkt ze zelf actief mee en laat ook blijken er van te genieten. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

En, van camera opnames of aanwezigheid van een pooier heb ik niets gemerkt. Als het wel zo is zou het me zeer verbazen.
Gewoon een dametje die van seks houd en daar geld mee verdiend. Tja, geef haar eens ongelijk. Als ik dame was zou ik het waarschijnlijk ook doen.

Gewoon heen gaan dus, aardig en lief voor haar zijn en vooral (zoals gebruikelijk) respectvol behandelen.

Als ze niet werkt is haar adje offline.
 
Zou haar mijden. Zoals door anderen al is gezegd: ze laat je voor niks komen.

Eerste date prima: vrij stevig en lekker geneukt. Tweede date: op tijd aanwezig, eerst geen reactie, houdt je dan eindeloos aan het lijntje (stuurt je naar etages van het hotel waar helemaal geen gasten verblijven, etc.), na 45 min. was mijn geduld op en ben ik weggegaan.

Volgende ochtend een appje met een vaag verhaal. Als ik reageer dat ik het een ongeloofwaardig excuus vind gelijk de straatvechtertjes reactie "dus je wilt zeggen dat ik lieg?". Maar geblokkeerd dus.

Lina lijkt mij het type "van de straat"; een meid die al vroeg de klappen van de zweep heeft geleerd, en manieren van de straat gebruikt om haar hoofd boven water te houden. Als je ondanks waarschuwingen met haar afspreekt zou ik dit steeds in je achterhoofd houden.
 
eb deze dame gebeld om een afspraak te maken voor een uurtje. Geen gehoor dan maar een berichtje met de vraag of ik voor morgen een afspraak kan plannen. Dame is vaak online op whatsapp maar totaal geen bericht terug gekregen of ik een afspraak kon maken. Denk dat deze dame alleen een afspraak wil maken als zij zelf in de mood is en geen nieuwe vaste klant wilt maken. Dan betwijfel ik of haar service wel goed is. Dan maar op zoek naar een andere Marokkaanse dame die wel graag afspraak wil maken met de optie een vaste klant aan over te houden.
 
eb deze dame gebeld om een afspraak te maken voor een uurtje. Geen gehoor dan maar een berichtje met de vraag of ik voor morgen een afspraak kan plannen. Dame is vaak online op whatsapp maar totaal geen bericht terug gekregen of ik een afspraak kon maken. Denk dat deze dame alleen een afspraak wil maken als zij zelf in de mood is en geen nieuwe vaste klant wilt maken. Dan betwijfel ik of haar service wel goed is. Dan maar op zoek naar een andere Marokkaanse dame die wel graag afspraak wil maken met de optie een vaste klant aan over te houden.
Gewoon blijven proberen. Jezelf netjes voorstellen in een appje. Als ze actief is zal ze reageren. Bij mij werkte het zo. Lief en lekker dametje, zeker het bezoeken waard.
 
Had mij ook netjes voorgesteld. Als zij niet actief was dan was zij ook niet online op whatsapp neem ik aan. Ik ga wacht af of zij mijn bericht beantwoord want zoek een Marokkaanse dame voor een vaste bezoek waar ik af en toe kan afspreken.
 
Niemand dus geweest bij de Lina waar de topic over gaat? (advertentie is weer terug).
IK ga het binnenkort weer proberen...

Adverteert ook op kinky onder een andere naam (als ik de foto's zo zie).
3 weken terug contact gezocht en ze gaf aan momenteel geen thuisontvangst te doen.

Edit: tel nummer is hetzelfde.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan