Recensie Lina (Bul), Den Haag, Hunsestraat 37 k2 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lina een geile Bulgaarse dame.. ken ik al langer en ze veranderd ook nooit he.. altijd speels, geil en lachen! Nou daar kom ik voor net een pretpark haha? Ze heeft ook altijd voornamelijk in de avond dan hard muziek aan. Ik ging uit de kleren en een wasje doen. Lina was al naakt op bed aan het wachten. Ik mocht plaatsnemen in die ketsbed. Ze moest even een ander liedje op doen, waarna ik een geile lapdance kreeg van der. Met haar mooie kont bijna in mn gezicht kreeg ik een kneiter harde leuter. Ik mocht plaatsnemen aan de bedrand en ik dacht ze gaat er lekker opzitten maar nog beter: ze schuurde mn stamper tussen haar sappige flamoes. Cd ging erom en kreeg een zalige pijpie lurkie. Lina deed dat een poosje en ik stond al te springen. Snel overgegaan naar onze magische seksgedeelte. Want wat is het toch heerlijk om met zo'n jong wijfie lekker liggen te beuken! In missio begonnen en langzaam in haar gleufje gestopt. Heerlijk overheen gegaan en intussen van haar mooie borsten genoten. We gingen staand verder, zij tegen de muur en ik prikte lekker in haar kutje van achteren. We stonden naast een spiegel en konden onze intense sekspartij bewonderen. Ik ging heerlijk ketsen tegen die lekker kont van der en kwam zaliggggg klaar in haar kutje mc. Cd verwijderd zij en ik kwam tot rust op bed. Even nog wassen, aankleden en met drie kusjes afscheidgenomen van deze heerlijke wijf!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Lina binnen geweest. Had haar weleens zien staan in het verleden maar nooit naar binnen geweest. Echt een lekker ding om te zien. Killerbody! Mooie borsten heerlijke kont, slank en een mooie kop. Praat wel veel maar is erg leuk, speels en vriendelijk. Half uur binnen geweest en me prima vermaakt. Eerst een lapdance waarbij ze weet haar lichaam te gebruiken. Echt heerlijk. Daarna pijpen mc, en enkele standjes waarbij ik een goed uitzicht op haar figuur had. Ik vind haar een topper, ga zeker terug. Gezellige babbelaar, goede hygiene en gewoon heerlijk normaal benaderbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week weer bij Lina geweest. Via de app contact gehad vooraf. Ze zat vandaag in de Hunsestraat, niet in de passage maar gewoon in de straat. 150 euro betaald Voor een uurtje.
Ze zag er weer heerlijk uit, mooi setje aan met uitpuilende C-cup. Na een stevige omhelsing uitgekleed en plaats genomen op bed. Pijpen mc doet ze lekker diep en lang , ondertussen kan ik haar goed betasten en bekijken. Echt een superlekker figuur heeft ze. Slank, 165cm, strakke taille, heerlijke borsten en billen. Zoenen doet ze niet, heb ik ook niet naar gevraagd.
Omdat ik haar al langer ken is ze erg amicaal en makkelijk in de omgang. Diverse standjes gedaan waarna ik haar volblafte terwijl zij mij bereed, geweldig uitzicht en ze doet altijd heerlijk mee en ze is gewoon actief bezig. Wel kan ze soms veel praten en ik verdenk haar van een vorm van Adhd maar geen probleem.
Fijne tijd gehad, afgesloten met een massage maar eerlijk gezegd is dat met afstand het minste deel van het bezoek en haar kunsten. Dat is niet meer dat wat repeterend inspiratieloos wrijven zonder idee wat bij mij eerder irritatie opriep dan ontspanning. Ik vergeef het haar, de rest was prima.
Communicatie in engels, dat spreekt ze goed. Heerlijke sex en verder gezellig en prima maar masseren is niet haar ding.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lina vorige week bezocht na een wat depressief rondje Den Haag.
Mijn eerste slechte ervaring amper een half uur daarvoor bij een andere dame meegemaakt, en besloot dat ik zo niet naar huis kon gaan.

Lina gevonden in de Hunsestraat 37, prachtige blonde jonge meid met een bimbo look. Super lief, vriendelijk en sociaal in de kamer.
De helft van de tijd haar gebeft in een aantal posities. In 69 heeft ze me gepijpt, daarna afgemaakt in doggy en uiteindelijk missionaris.
Haar lichaam is echt perfect. Super slank maar gaat ook duidelijk naar de sportschool.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan