AsianLover79
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lina-hot-sexi-kus-met-tong.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
In het bekende rendez-vous hotel in Harelbeke langsgeweest en deze Lina geneukt. Om te beginnen: ze is niet het meisje uit de foto's bij haar advertentie. Ze is een dikkerdje, niet zo'n mooi gezicht, vrij groot. Toen ze de achterdeur kwam opendoen, had ik eigenlijk direct moeten wegstappen. Maar ik was geil, en ik had nog andere dingen te doen dus kon niet teveel tijd verliezen door nog met een ander meisje af te spreken.
Op de kamer stelde ze een trio voor, had ik misschien moeten doen (wie weet was haar vriendin knapper), maar ik had niet genoeg cash bij.
Pijpen was met condoom en deed ze niet lang. Ze kwam op me zitten, reverse cowgirl. Had ik niet gevraagd, deed ze spontaan. Maar misschien beter, dan moest ik haar gezicht niet teveel zien want knap vond ik haar niet. Ze heeft een heel dikke kont, op zich niets op tegen. Ik kwam zo snel mogelijk klaar en was zo snel mogelijk naar huis.
Geen prettige ervaring. Te mijden.
Op de kamer stelde ze een trio voor, had ik misschien moeten doen (wie weet was haar vriendin knapper), maar ik had niet genoeg cash bij.
Pijpen was met condoom en deed ze niet lang. Ze kwam op me zitten, reverse cowgirl. Had ik niet gevraagd, deed ze spontaan. Maar misschien beter, dan moest ik haar gezicht niet teveel zien want knap vond ik haar niet. Ze heeft een heel dikke kont, op zich niets op tegen. Ik kwam zo snel mogelijk klaar en was zo snel mogelijk naar huis.
Geen prettige ervaring. Te mijden.