Recensie Lina, Knokke-Heist 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

georges

Newbie
1
15/08/21
0
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
gisteren uurtje gehad met Lina,wow.deze madam gaat ervoor,fantastisch pijpen,lekker neuken en meermaals ook tussen haar lekkere natuurlijke D-cup.ze ziet me zeker rap terug.aanrader want lief en geil
adv. op redlights.be
 
Laatst bewerkt:
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/geil-secretaresje-milf en https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wat-een-zomer-kom-jij-me-opwarmen-xx.html
Totale kosten (in euro)
120 euro
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben er ook eens langs geweest. Daar aangekomen, bleek het niet echt om een Belgische dame te gaan. Ze sprak wel correct Nederlands, maar met een tongval die ik niet kon thuiswijzen, vermoedelijk Oost-Europees. Nu dit daargelaten. Maar vorig jaar adverteerde ze als Lisa (en niet Lina, zoals in de titel), "een speelse Vlaamse meid" (zie bijlage). Ik vind dit wel de waarheid geweld aandoen.
Ik had gevraagd het kort rokje aan te doen waarmee ze op een van haar foto's adverteerde. Daar aangekomen, bleek ze dit niet aan te hebben. Feitelijk had ik toen me al moeten omdraaien en weggaan. Maar uit beleefdheid gaat een mens toch binnen. Met de kledij die ze droeg (tot en met de schoenen !), leek ze eerder een dame die in een club of achter de ramen werkt dan een secretaresse. Het kleedje dat ze op het einde aandeed (een ander), was al evenzeer van in een privé. In plaats van een "geil milfje" denk ik eerder dat het een dame uit de stiel is, die tijdens het weekend of nu in haar vakantie wat bijverdient. Das al een tweede tegenvaller.
Terwijl ze adverteert met 33 jaar, leek ze me toch wat ouder. Nu, bij bijna alle dames moet men de leeftijd "indexeren", maar dit was er toch wel losjes over. Derde tegenvaller.
Na het wasje begon de dienstverlening. Het "geile" waarmee ze adverteert, was nergens te bekennen. Ze begon mijns inziens meer aan een programma die ze in de privés of achter de ramen toepassen (enfin, voor één keer dat ik ooit een privé bezocht heb). Vierde tegenvaller.
Ook van het "sportieve", waarvan sprake in haar advertentie, was ik niet onder de indruk. Als ik dit al een tegenvaller mag noemen, vijfde tegenvaller. Maar na de eerste drie dingen die niet klopten met de advertenties (lopende van vorig jaar tot nu), beschouw ik dit eerder als een fait divers.
Haar profiel spreekt ook van "geen tattoo(s)", terwijl ze er toch enkele heeft. Zesde onwaarheid.
Ik vraag me zelfs af of de foto's wel (allemaal) van haar zijn. In ieder geval zijn sommige van een tijdje terug. Maar door de foto met een tattoo aan haar pols geef ik haar nog het voordeel van de twijfel. Bovendien denk ik nu ook niet dat ze soms naar het strand gaat of zwemt in zee, zoals in de advertentie staat. Ik had eerder de indruk dat ze heel de dag wacht op klanten en ondertussen naar de televisie kijkt (die bleef trouwens spelen). Kamer was ook verduisterd, hoewel de glasgordijnen nieuwsgierige blikken zouden tegenhouden.
Nu, ik ben gewoon dat hier en daar iets niet klopt met wat geadverteerd wordt. Maar vooral een programma afwerken die achter de ramen of in de privés toegepast wordt, gaat bij mij te ver. Vandaar ben ik het na een kwartier afgetrapt. Herhalingsgevaar nul.
Ik had eigenlijk al beter moeten weten. In de rubriek "West- en Oost-Vlaanderen Algemeen" had ik al een aantal kritische bedenkingen, maar ik had nooit gedacht dat er zo grof met de waarheid omgesprongen zou worden !
Ik versta niet dat "Georges" dinsdag met een lovende recensie afkwam. Ik ben wel benieuwd naar zijn verantwoording. Als iemand mij niet gelooft, hij mag zelf eens gaan proberen. Maar zeg achteraf niet dat ik het niet gezegd heb !
 

Bijlagen

  • Lisa (ad).JPG
    Lisa (ad).JPG
    30,2 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan