Recensie Lina, Knokke-Heist 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sdm

Newbie
10
17/04/22
10
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In het kort: blijf er weg!

In het lang:

Lina (https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lina.html), kwam vaak terug in mijn zoektocht op RL. Haar foto's spraken me wel aan. Mede omdat er hier geen enkele recensie of zelfs een vermelding te vinden was, bleef ik er weg. Het dan toch eens gewaagd om eens een berichtje te sturen via Whatsapp, en de respons was eigenlijk wel positief te noemen. Uiteindelijk gevraagd om een selfie met de datum van vandaag, om haar foto's te verifiëren. Ik kreeg een selfie terug, zonder datum, wat eigenlijk niets bewijst.

Uiteindelijk nam de goesting het toch over en ben ik vanavond naar Knokke gereden, details over de locatie zal ik niet vrijgeven, maar het is in een hotel. Ik was een kwartiertje te vroeg, stuurde haar een berichtje of ik al mocht komen, en zoja, wat het kamernummer was. Kreeg onmiddelijk het nummer en ging naar de kamer.

Het positieve:
  • Het is het meisje van de foto's (die zijn wel wat opgesmukt en gephotoshopped, maar dat zie je zo ook wel)
  • Het is een mooi meisje
  • Ze is vriendelijk
  • Ze is super hygiënisch
  • Ze heeft lekker borstjes
Het mindere:
  • Op de vraag naar een massage kwam een grote zucht, uiteindelijk heeft ze het wel gedaan, maar zat niet in haar planning
  • Sex en pijpen zijn ondermaats, doel is om je zo snel mogelijk te laten komen
  • Toen het bij mij niet snel genoeg ging (naar haar normen) ging het condoom er snel af en ging ze handmatig verder
  • Na de daad verdwijnt ze in de badkamer en begint ze zich te wassen, duidelijk dat er geen vervolg meer komt.
Betaald voor een uur, en stond na 15 min weer buiten (dus op het uur dat de afspraak eigenlijk begon).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan