Recensie Linda, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Swinger

Wandelaar
27
08/01/22
28
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-en-hete-zwangere-nieuw-in-de-stad.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze week mij nog eens laten vangen aan een veel te mooie advertentie op Redlights van "Linda", een knappe zwangere latina vrouw.
Valse foto's, of van minstens 10 jaar geleden. Vrouw adverteert met zwangere buik, maar aan wellicht heeft ze niet meer de leeftijd om nog zwanger te kunnen worden.
De buik die ze nu heeft is hoogstens van een foodbaby. Ze heeft ook een zwaar mislukte borstvergroting gehad, met lelijke littekens...
Ontvangt in een cheap hotelletje in het oude centrum van Gent, 100 euro voor 30 minuten.
Maar dan begon het : Kussen kon niet, nochtans stond het geadverteerd, meteen condoom om de slappe, om dan zo snel mogelijk over te willen gaan tot de daad.
Met een halve pot glijmiddel in haar zeer ruime kut voelde ik letterlijk niets meer... Nog doggy geprobeerd, maar mij dan maar onverrichterzake terug aangekleed.
Toen ik haar wees op haar bedrieglijke advertientie begon ze met mij ruzie te maken. Kussen kon, maar dan had ik meer moeten betalen. ook voor PZC moest er bij betaald worden. Mijn argument dat je voor 100 euro voor 30 minuten toch wel meer mocht verwachten dan in het glazen straatje, werd ze nog bozer.
Ik vertrok, en kreeg nog een uitgebreide SMS om te vertellen dat ze haar eigen baas was, en dat ze nu eenmaaal veel meer rekende dan de "goedkope hoeren".
Nu, als remedie tegen de liefde kan ze misschien wel nog geld verdienen, maar mij ziet ze nooit meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan